فیلادلفیا معترضان سو شهرستان بیش از گاز اشک آور استفاده از نیروی

فیلادلفیا - سه طبقه-اکشن پرونده های حقوقی ثبت شده در فیلادلفیا در روز سه شنبه متهم در این شهرستان با استفاده ا

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

فیلادلفیا - سه طبقه-اکشن پرونده های حقوقی ثبت شده در فیلادلفیا در روز سه شنبه متهم در این شهرستان با استفاده از ارتش در سطح نیروی است که معترضان مجروح و تماشاگران به طور یکسان در طی تظاهرات مسالمت آمیز در برابر نابرابری نژادی و خشونت پلیس.

یک طرح دعوی در دادگاه متهم به پلیس فیلادلفیا از lobbing teargas و شلیک گلوله های لاستیکی در تظاهرات و یکسره به عنوان آنها در راهپیمایی مسالمت آمیز در شهر و بزرگراه و بدون توجه به رفتار خود. دیگری را متهم به این پلیس با استفاده از teargas, اسپری فلفل و سلاح های دیگر در یک آفریقایی آمریکایی کسب و کار و مسکونی منطقه در زمان مجروح شدن مردم به سادگی ایستاده در خارج از خانه های خود.

"آنها فقط باز کردن آتش بر کسی آنها را برای ساعت ها و ساعت ها صرف نظر از هر گونه رفتار و یا توجیه" گفت: Bret Grote حقوقی مدیر طرفدار الغای برده داری قانون مرکز که به نام استفاده از گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور در تظاهرات را لرزاند که این شهر در اواخر ماه مه و اوایل ماه ژوئن بی پروا.

"آنها تیراندازی کودکان است. آنها تیراندازی افراد. آنها تیراندازی ساکنان در خیابان خود را. آنها با گاز آتش نشان," او گفت:.

پرونده های حقوقی مربوط به بیش از 140 شاکیان واصل شد همان روز در این شهر اعلام کرد استعفای فیلادلفیا مدیر عامل برایان Abernathy. مناسب بودند ظ توسط قانون مرکز NAACP حقوقی دفاع و آموزشی و صندوق های مختلف حقوق مدنی وکلا در شهر

هر دو شهر و اداره پلیس کاهش یافته است به نظر به طور مستقیم بر روی پرونده های حقوقی. اما شهردار جیم کنی در بیانیه ای گفت: این شهرستان در حال انجام یک بررسی مستقل از هر دو موقعیت.

"من بسیار نگران در مورد آنچه در هر دو I-676 و 52 خیابان و من به طور کامل حسرت استفاده از گاز اشک آور و برخی دیگر استفاده از زور در آن به حوادث" کنی گفت. "این تحقیقات هنوز در جریان است اما هر افسر یافت به نقض کرده اند (department) سیاست پاسخگو خواهد بود."

کنی و کمیسر پلیس دانیل یاغی قبلا عذرخواهی کرد برای استفاده از گاز اشک آور در ژوئن 1, تظاهرات در بزرگراه بین ایالتی و گفت: آنها با تکیه بر اطلاعات نادرست. آنها همچنین اعلام یک مهلت قانونی به طور موقت در استفاده از آن در بسیاری از جرمهای شرایط.

ویدئوها نشان می دهد پلیس فیلادلفیا که بعد از شلیک گاز اشک آور در ده ها تن از معترضان به دام افتاده در جاده بسیاری از آنها قادر به عقب نشینی به یک سطح شیب دار و تا به حال سعی کنید به صعود تا شیب خاکریزی و بیش از یک بتن دیوار و حصار به فرار.

اعتراضات در فیلادلفیا شد و بخشی از سراسر کشور تظاهرات که پس از فوران جورج فلوید درگذشت پس از مینیاپولیس افسر پلیس قرار داده و زانو خود را در Floyd گردن برای چند دقیقه به پین او را به زمین.

"در پاسخ به اعتراضات و ملی گفتگو در مورد پلیس پاسخگویی و پایان دادن به یک تاریخ طولانی از خشونت پلیس, اداره پلیس فیلادلفیا واکنش نشان داد و با بیشتر خشونت" گفت: وکیل Jonathan فینبرگ بود که درگیر در کت و شلوار و با این نسخهها کار برای یک شهر برجسته ترین حقوق مدنی شرکت های Kairys, Rudovsky Messing, فینبرگ و لین LLP.

"شرکت ما قدمت آن به سال 1971. ما نمی توانیم به خاطر یک قسمت که در آن پلیس فیلادلفیا با استفاده از مهمات در یک تظاهرات مسالمت آمیز," فینبرگ گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Shahidah مبارک-هادی شاکی در NAACP طرح دعوی در دادگاه گفت: او 3 - و 6-سال کودکان صدمه دیده بودند بعد از پلیس و شلیک گاز اشک آور در خانه خود در نزدیکی 52 خیابان در غرب فیلادلفیا, جایی که آنها به دنبال پناه و ایمنی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"افسران نقض حرمت خانه ما بدون احتیاط بی به شلیک گاز اشک آور در اطراف محل اقامت ما در حالی که ما در داخل بود," او گفت:. "فرزندان من و من دیگر احساس امنیت در خانه خود ما."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن