PG&E پنجه نرم می کند گناه به 84 فقره قتل نفس بر بهشت و آتش

Pacific Gas & Electric روز دوشنبه اعلام کرد این مجرم به 84 فقره قتل نفس غیر ارادی مربوط به کالیفرنیا مخرب

توسط MINERALNEWS در 4 فروردین 1399

Pacific Gas & Electric روز دوشنبه اعلام کرد این مجرم به 84 فقره قتل نفس غیر ارادی مربوط به کالیفرنیا مخرب ترین آتش سوزی که سوخته خیلی از بهشت در سال 2018 است.

در یک پرونده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار PG&E گفت: آن را به حل و فصل با Butte County, دادستان منطقه در 17 مارس است. بر اساس این توافق PG&E گفت: دادستان نمی خواهد دنبال بیشتر اتهامات جنایی.

PG&E نیز التماس کرد گناه را به یک تعداد از ایجاد آتش در تخلف دولت از قانون مجازات اسلامی.

"ابزار خواهد شد و محکوم به پرداخت حداکثر مجموع جریمه و مجازات در حدود 3.5 میلیون. توافق فراهم می کند که دیگر هیچ اضافی یا جمله اعمال خواهد شد در این ابزار در عمل جنایی در ارتباط با این 2018 اردوگاه آتش" PG&E گفت: در پر کردن آن است. "ابزار نیز موافقت به پرداخت $500,000 به Butte County District Attorney محیط زیست و حمایت از مصرف کننده صندوق برای جبران هزینه های صرف شده در تحقیق و تفحص از 2018 آتش اردوگاه.

تبلیغات

در سال گذشته Pacific Gas & Electric بستری در دادگاه فدرال که تجهیزات آن احتمالا ناشی از 10 آتش سوزی در این سال در مناطق شمالی و مرکزی کالیفرنیا.

اردوگاه آتش که مسابقه را از طریق بهشت در سال 2018 کشته شدن 85 نفر و تخریب بیش از 13,900 خانه. هر دو کالیفرنیا خدمات عمومی کمیسیون و وزارت امور خارجه از جنگلداری و حفاظت از آتش به این نتیجه رسیدند که ضعیف نگهداری PG&E تجهیزات برانگیخت که فروغ.

این کمیسیون همچنین اشاره کرد که برای سال PG&E موفق به انجام نوردی بازرسی از یک قرن برج است که درستی کار باعث جرقه که در آن آتش نشات گرفته است. محققان وجود دارد گفت: "قابل پوشیدن" در آغوش یک برج مربوط به فروغ اما PG&E خدمه بود نه صعود برج حداقل از سال 2001.

چنین بازرسی می تواند شناسایی مشکلات با یک قلاب فلزی که قرار بود به نگه دارید تا یک خط انتقال و عایق در برج و "آن تعویض به موقع می تواند مانع از اشتعال آتش اردوگاه" محققان گفت.

تبلیغات

حذف از بالا رفتن از بازرسی موفق برج "نقض PG&E خود سیاست نیاز به بالا رفتن از بازرسی در برج که در آن مشکلات تکراری وجود داشته باشد" محققان نوشت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب