PG&E پنجه نرم می کند گناه در 2018 کالیفرنیا آتش اردوگاه: 'تجهیزات ما آغاز شده است که در آتش'

بزرگنمایی این تصویر 2018 آتش اردوگاه کشته شدن 85 نفر در تمام و نابود نزدیک 19,000 ساختمان. نوح برگر

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

2018 آتش اردوگاه کشته شدن 85 نفر در تمام و نابود نزدیک 19,000 ساختمان. نوح برگر/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نوح برگر/AP

Pacific Gas & Electric گناه التماس کرد روز سه شنبه به 84 جداگانه فقره قتل نفس غیر ارادی و یک جنایت تعداد غیرقانونی شروع آتش سوزی در یک مورد ناشی از وحشتناک 2018 فروغ که به تخریب بسیاری از شهر بهشت در شمال کالیفرنیا.

PG&E مدیر عامل و رئیس جمهور بیل جانسون وارد گناه درخواست در Butte County Superior Court در یک زمان به عنوان او را تماشا عکس از هر یک از قربانیان فلش بر روی صفحه نمایش.

با دست clasped Johnson لرزاند به عقب و جلو در حالی که قاضی مایکل بداند به نام نام مرده. هر زمان Johnson پاسخ در صدا حتی گفت: "گناه خود را افتخار."

تماس و پاسخ به طول انجامید بیش از 28 دقیقه.

"ما تجهیزات آغاز شده است که در آتش" جانسون بستری و پس از waiving این شرکت حق درخواست تجدید نظر در این مورد.

یک داغدار هیئت منصفه گزارش سه شنبه منتشر شد نشان داد که سن فرانسیسکو ابزار مبتنی بر شرکت بارها و بارها نادیده گرفته و هشدارهای در مورد آن پیری خطوط برق و معیوب تعمیر و نگهداری و موفق به پیروی از مقررات دولت است. آن را نشان داد "سنگدلانه بی اعتنایی" برای زندگی و اموال با توجه به اسناد دادگاه.

یک سال تحقیقات پیشگام Butte County District وکیل مایکل رمزی مشخص است که منسوخ شده خطوط برق موجب نوامبر 2018 آتش شناخته شده به عنوان اردوگاه آتش. در تمام آن کشته شدن 85 نفر و تخریب حدود 19,000 ساختمان.

"من شنیده ام از درد و غم و اندوه از بسیاری از قربانیان به عنوان من تا به بازدید از بهشت است. به عنوان آنها را شرح داده ایم که از دست دادن آنها ادامه به تحمل و زخم است که می تواند واقعا هرگز التیام" جانسون از خواندن یک بیانیه است.

"هیچ کلمه ای از من همیشه می تواند به کاهش قدر که خرابی و یا انجام هر کاری برای ترمیم آسیب. اما من صمیمانه امیدواریم که که اقدامات ما امروز کمک خواهد کرد که به برخی از اندازه گیری از صلح است."

شامل آن دسته از اقدامات در حال جریمه 3.5 میلیون دلار — حداکثر مقدار دادستان می تواند تحت قانون — و a $25.5 میلیارد دلار حل و فصل خواهد شد که جبران خسارات قربانیان و خانواده و Butte County سازمان با توجه به جانسون.

"این اولین بار است که PG&E و یا هر گونه عمده ابزار شده است به اتهام قتل به عنوان نتیجه بی پروا آتش" رمزی که در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از جلسه.

وی افزود: او راضی نیست با توجه به مجموع خوب برای یک شرکت به عنوان بزرگ به عنوان PG&E

"ما با شرکت های بزرگ به عنوان افراد اما ما ارسال کنید شرکت های بزرگ به زندان,' رمزی اظهار داشت. بهترین دولت می تواند انجام دهد, او گفت:, که برای جریمه این شرکت به عنوان یک فرد.

"واضح است قطع وجود دارد," او اضافه شده توضیح دولت تنها مجاز به دنبال 10000 $در هر مرگ است.

PG&E ورشکستگی طرح به شهرک های متصل به اردوگاه آتش و همچنین موجی از "دیگران که آتش کشیدند گسترده عصری شمال کالیفرنیا و کشته شدن ده ها تن دیگر در سال 2017," AP گزارش شده است.

یک قاضی فدرال است که انتظار می رود به صدور تصمیم نهایی در PG&E برنامه توسط 30 ژوئن.

جانسون در بیانیه گنجانده شده است عذرخواهی برای همه شرکت کاستی ها در سال های اخیر است.

"من شخصا عذر خواهی برای درد که باعث شد اینجا" جانسون که در نظر دارد به عنوان مدیر عامل شرکت گفت.

"ما نمی تواند جایگزین همه که آتش سوزی از بین رفته اما ما امیدواریم که با شفاعت از گناه با قبول مسئوليت توسط جبران خسارت قربانیان و حمایت از بازسازی و ساخت قابل توجه تغییرات پایدار راه کار ما می تواند افتخار کسانی که از دست داده و کمک به این جامعه حرکت رو به جلو است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب