پژو ساز می بیند رکورد سود اما ویروس ابرها افق

پاریس - با وجود رکورد سود در سال گذشته پژو ساز PSA گروه گفت: آن را از دست داد 700 میلیون یورو ($760 میلیون دلا

توسط MINERALNEWS در 7 اسفند 1398

پاریس - با وجود رکورد سود در سال گذشته پژو ساز PSA گروه گفت: آن را از دست داد 700 میلیون یورو ($760 میلیون دلار) در چین — و قبل از این بود که ویروس جدید به یک کلید تولید مرکز.

آن را به عنوان آماده به ادغام با فیات کرایسلر اتومبیل PSA هوا ابری بازار برای سال 2020 با کاهش فروش خودرو در اروپا و روسیه و رکود در آمریکای لاتین — و یک علامت سوال در سراسر چین است.

PSA زیان در چین در سال 2019 درگیر دو سرمایه گذاری مشترک است که در آن تصمیم به مقیاس به دلیل کاهش خرید و فروش ماشین. در اوایل این سال PSA به حالت تعلیق فعالیت در آن گیاهان در ووهان کانون ویروس است که ظاهرا آمده از چین در اواخر سال گذشته.

"ویروس نداشت" رئیس امور مالی فیلیپ د رویرا به خبرنگاران گفت:. او گفت: هنوز هم انتظار برای راه اندازی مجدد در مارس 11, و که آن را خیلی زود به پیش بینی مالی به طور کلی تاثیر این ویروس بر PSA فعالیت و فروش در سراسر جهان.

"روشن است که این یک خطر بزرگ برای کل صنعت" مدیر عامل کارلوس تاوارس گفت.

به طور کلی PSA در حال افزایش بوده است و کار به تحکیم با رقبا به عنوان صنعت هایش با انتقال به الکتریکی و کمتر راننده وسایل نقلیه. PSA گزارش 13 درصد افزایش سود برای سال 2019 به 3.2 میلیارد یورو رسید. آن گفت: شرکت ذخیره 550 میلیون یورو در سال گذشته از طریق خرید خود را از آلمان اوپل و بریتانیا Vauxhall از جنرال موتورز.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب