افراد معلول می گویند سهمیه بندی سیاست های مراقبت از نقض حقوق مدنی

بزرگنمایی این تصویر پرستاران چک لیست قبل از ثبت نام تست مبتلا به کروناویروس در دانشگاه واشنگتن مرکز

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

پرستاران چک لیست قبل از ثبت نام تست مبتلا به کروناویروس در دانشگاه واشنگتن مرکز پزشکی در تاریخ 13 مارس در سیاتل. جان مور/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان مور/گتی ایماژ

افراد معلول هستند و درخواست دولت فدرال برای جلوگیری از آنچه آنها می گویند سیاست های دولت ها و بیمارستان ها که جیره مراقبت — و انکار آنها برای درمان coronavirus.

روز دوشنبه چندین معلولیت شکایت علیه دولت واشنگتن یکی از کشورهای سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر.

دولت واشنگتن و وزارت بهداشت با صدور دستورالعمل ها برای کمک به پزشکان و بیمارستان ها تصمیم می گیرید چیزی است که آنها ترس داشتن به چهره — تصمیم گیری می شود که کمیاب صرفه جویی در زندگی مراقبت است. یک مثال: اگر وجود دارد می گویند بیشتر افرادی که نیاز به هواکش از تعداد هواکش در دسترس است.

شکایت می گوید آنها بگویید که پزشکان به کسانی که هواکش — و دیگر مراقبت — برای جوان و سالم مردم است.

در میان گروه ساخت شکایت حقوق معلولین واشنگتن خود طرفداران در رهبری قوس از ایالات متحده و دو فرد شاکیان.

ایوانوا اسمیت یک زن با عقب افتادگی ذهنی است که یکی از این افراد در شکایت.

"من واقعا می ترسم اگر من ویروس," او می گوید. "این واقعا وحشتناک است. چون من متولد شد و با ضعیف ریه ها."

اسمیت صرف پنج و نیم سال از عمر خود را در یک یتیم خانه در لتونی. او صحبت نمی کنم.

سپس او به تصویب رسید توسط یک خانواده آمریکایی. او آمریکایی تدریس او را به صحبت می کنند به خواندن و نوشتن.

امروز اسمیت ازدواج و مادر یک دختر دو ساله. او یک کار صحبت کردن با پزشکان و دیگر ارائه دهندگان خدمات پزشکی در مورد سلامت نیازهای مراقبت از افراد معلول.

"وجود دارد یک سابقه طولانی از مردم با فکری و توسعه و معلولیت های ذهنی ما داشتن مراقبت های پزشکی را تکذیب کرد," او می گوید. "از آنجا که ما دیده نمی شود به عنوان با ارزش است. ما دیده نمی شود به عنوان مولد و یا مورد نیاز است. زمانی که این درست نیست. ما مردم که ما را دوست و برای ما مهم. بسیاری از افراد معلول کار می کنند و به آنها انجام کارهای شگفت انگیز در جوامع خود اما آنها نیاز دارند که صرفه جویی در زندگی مراقبت است."

دولت واشنگتن و وزارت بهداشت با توجه به یک سخنگو شد بررسی شکایت و کار در یک پاسخ. مقامات در شمال غربی, بهداشت و درمان, پاسخ شبکه به گفته یک سخنگوی نه در زمان حال به نقد و بررسی این شکایت است. یک سخنگوی دانشگاه مرکز پزشکی نیز به نام شکایت, گفت: آن را تا به حال مطلع شده است — تا زمانی که تماس از NPR.

Ari Ne'eman یک پژوهشگر در Lurie موسسه ناتوانی سیاست در دانشگاه برندایس در نگاه سیاست های دولت برای مراقبت از بحران و متعددی یافت می شود که مجموعه سیاست هایی که جیره مراقبت در هزینه افراد معلول است.

در علاوه بر این به واشنگتن او گفت که او در بر داشت مشابه استاندارد در نیویورک, آلاباما, تنسی, یوتا, مینه سوتا, کلرادو و اورگان است.

"افراد معلول هستند, وحشت زده," او می گوید. "آنها وحشت زده که وقتی که می آید به منابع کمیاب مانند هواکش آنها خواهد شد در حال ارسال به پشت خط. و حق با آنها بود و وحشت زده از آنجا که بسیاری از کشورهای در حال گفتن این کاملا به صراحت در خود تخصیص میدهد."

این سیاست او می گوید: نقض حقوق مدنی قوانین مانند قانون آمریکایی های معلول.

"ما حقوق مدنی قوانین don't go away در میان یک بیماری همه گیر" او می گوید. "ما نمی ناگهان جای ادا و یا دیگر حقوق مدنی قوانین با تعمیم فایده گرایی لحظه ای همه چیز دشوار است."

قوانین حفاظت از افراد معلول می دانیم که گاهی اوقات وجود دارد هزینه اضافی می باشد که حفاظت—مانند پرداخت برای یک سطح شیب دار به طوری که یک فرد در یک صندلی چرخدار می تواند به یک ساختمان.

"حقوق مدنی قانون شما باید به چوب به" Ne'eman می گوید: "حتی وقتی که تحمیل یک هزینه در وقت و منابع و بله, گاهی اوقات حتی جان."

Ne'eman که همچنین تاسیس مبتلا به اوتیسم خود حمایت شبکه, نگرانی از تکرار در این کشور از آنچه اتفاق می افتد در ایتالیا-که در آن فن به افراد جوان بیش از آنهایی که مسن تر.

او و اسمیت فکر می کنم وجود دارد عادلانه تر راه. ونتیلاتور می تواند به اولین کسی که به آن نیاز دارد. دیگران پیشنهاد کرده اند یک سیستم قرعه کشی.

در ضمن معلولیت در کشورهای دیگر با توجه به شکایت مشابه.

یکی دیگر از نامه ای از نیل رومانو بود که به نام رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان صندلی از یکی دیگر از آژانس فدرال شورای ملی معلولیت.

او بیش از حد, خواسته وزارت بهداشت و خدمات انسانی به اقدام برای توقف سهمیه بندی.

این نامه به تاریخ مارس 18, خواسته وزارت را به "سرعت صدور اخطار به پزشکان و بیمارستان ها تعیین کاربرد غیر تبعیض الزامات" از کار افتادگی فدرال حقوق مدنی قانون است.

رومانو می گوید: او یک پاسخ از راجر سورینو که سر HHS برای حقوق مدنی و او در حال حاضر صحبت شده به مقامات وجود دارد در مورد اقدام.

"ما در حال کار بسیار بسیار نزدیک و بسیار سخت را به مطمئن شوید که ما دریافت برخی از راهنمایی به جامعه پزشکی به عنوان به زودی به عنوان ممکن است" رومانو می گوید.

این هنوز مشخص نیست. اگر دولت فدرال پاسخ خواهد داد. و اگر چنین است چگونه با زور و اجبار.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن