مردم در حال ترک خانه های خود مقدار زیادی کمتر است. CDC اعداد نشان می دهد چقدر

برای اولین بار آمد اضطراری اعلان. سپس قوانین در تجمع جرم و به دنبال آن محدودیت در ارشد امکانات زندگی و تعطیلی مدارس. کافه ها و رستوران ها آمد بعد. سپس stay-at-home سفارشات.

یک مطالعه جدید که توسط مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در نگاه مردم الگوهای حرکتی در coronavirus نقاط داغ مانند نیویورک, سان فرانسیسکو, سیاتل و نیواورلئان و نسبت آن به زمان تعطیلی و سفارشات مختلف در آن شهرستانها.

داده ها نشان می دهد که در ماه فوریه حدود 80 درصد از مردم ترک خانه و توسط آوریل 1 درصد از مردم به ترک خانه های متنوع از 42 درصد به 61 درصد. در تمام چهار حوزه مهم تر کاهش در افراد ترک خانه رخ داده است پس از محدودیت در تجمعات و تعطیلی مدارس و پس از کاخ سفید با صدور دستورالعمل مارس 16 به سرعت گسترش یافته است.

محققان همچنین شاهد کاهش در افراد ترک خانه پس از دولت stay-at-home سفارشات صادر شد.

تبلیغات

“ما کاملا تشویق” گفت: Kathleen A. Ethier, یک نویسنده ارشد این گزارش. “پنجاه درصد از مردم در هر یک از این مکانها را ترک نمی کند خانه خود را در همه.”

مطالعه در نگاه مردم رفتن بیش از 500 پا از خانه های خود را در آن چهار شهرستانها و مناطق اطراف آن از Feb. 26 آوریل 1. کسانی که در شهرستانها انتخاب شده بودند چرا که در هر حال تعداد قابل توجهی از COVID-19 موارد در طول مراحل اولیه ایالات متحده بیماری همه گیر.

سان فرانسیسکو تحمیل اقامت در خانه سفارش مارس 16 هنگامی که وجود دارد کمتر از 200 مورد تأیید. شهر نیویورک تحمیل چنین دستوری در 20 مارس. سپس تعداد موارد تایید شده در حال حاضر صعود بالای 5000.

به نظر می رسد که مردم گوش به سفارشات. توسط مارس در شهر نیویورک 42 درصد از مردم ترک خانه در مقایسه با 47 درصد از مردم در سان فرانسیسکو.

تبلیغات

این مطالعه با استفاده از اطلاعات عمومی از SafeGraph یک شرکت است که جمع آوری داده های مکان از گوشی های تلفن همراه. داده ها محدود به 3 تا 6 درصد از جمعیت در هر محل.

اطلاعات ارائه نگاهی اولیه زمان بندی از سیاست های عمومی برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس و تاثیر بالقوه این اقدامات ممکن است تا به حال در بیماری رشد. CDC وجود دارد گفت: “خیلی زود نشانه” است که سیاست های اجتماعی و فاصله ممکن است آهسته رشد موارد است.

Ethier گفت: مردم دریافت مقدار زیادی از اطلاعات در مورد گسترش ویروس به عنوان stay-at-home سفارشات صادر شد.

“من فکر می کنم مردم نیز انتخاب را برای خود در مورد انجام اجتماعی فاصله زیرا آنها نگران بودند” او گفت:.

تبلیغات

اگر چه Ethier گفت که این مطالعه را شامل آزمون های آماری که در ارتباط ماندن در خانه برای کند کردن روند گسترش ویروس او گفت: این مطالعه یک “نشانه خوبی است که سیاست های موثر بودند.”

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im