پنتاگون شماره 2 افسر می گوید ارتش باید انجام دهید بهتر است در تنوع

بزرگنمایی این تصویر نیروی هوایی ژنرال جان Hyten صحبت می کند و در Offutt AFB در نبراسکا در طول یک تغی

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیروی هوایی ژنرال جان Hyten صحبت می کند و در Offutt AFB در نبراسکا در طول یک تغییر فرماندهی مراسم در ایالات متحده استراتژیک Command در ماه نوامبر. ستاد مشترک رئیس ژنرال علامت Milley است که در پشت گوش دادن. Hyten است که در حال حاضر معاون رئیس ستاد مشترک. Nati بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Nati بیلبائو/AP

مرد شماره دو نظامی آمریکایی افسر نیروی هوایی ژنرال جان Hyten می گوید: پنتاگون باید بیشتر به ایجاد یک متنوع نیرو و همچنین باید با افزایش مشکل از سوء رفتار جنسی به دنبال پاسخ خارج نظامی است.

Hyten معاون رئیس ستاد مشترک ارتش ساخته شده اظهارات خود را در گسترده, مصاحبه با استیو inskeep را NPR صبح Edition.

خواسته در مورد تماس به تغییر نام آمریکا پایگاه های نظامی به نام بعد از مؤتلفه ژنرال در میان آنها فورت براگ, N. C., Hyten acknowleded برخی از پرسنل نظامی می خواهید به انجام این کار با اضافه کردن آن خواهد بود "نماد."

اما Hyten گفت: در بیشتر قسمت ها, او گفت: توسط داوطلب خدمت سربازی پرسنل و افسران او در دیدار که آنها می خواهند "بیشتر معنی دار تغییر دهید."

"و آنچه در آنها اشاره به این است که زمانی که آنها نگاه در ستاد مشترک آنها دیدن همه پیر مردان سفید پوست و آنها می گویند" من می خواهم برای دیدن یک نظامی .... دیدن خودم در ارشد ترین موقعیت های رهبری از نظر خودم از نظر من پس زمینه نژاد ، جنس من."

Hyten مشاهده شده است که ورودی نیروی هوایی رئیس ستاد ژنرال چارلز قهوه ای خواهد بود که اولین آمریکایی آفریقایی تبار به نشستن در ستاد مشترک پس از ژنرال کالین پاول به پایان رسید مدت خود را به عنوان رئیس در سال 1993.

"این درست نیست" Hyten گفت. "این کاملا درست نیست."

Hyten گفت درصد از اقلیت ها در خدمت صفوف نظامی است که بالاتر از جمعیت ایالات متحده در بزرگ اما نه در این افسر سپاه.

که فاصله استارک در تعداد کمی از زنان آفریقایی آمریکایی خلبانان نظامی فقط 72 از بیش از 3300 زنان طبق آخرین تجزیه و تحلیل توسط مک کلاچی ،

Hyten گفت: تعدادی از اقلیت پرسنل در عملیات – مانند خلبانان و پیاده نظام و زره کوچک است و کسانی که در مناطق که در آن افسران اغلب میله میله برای ارتقاء. پنتاگون گفت: برای انجام یک کار بهتر جذب و توسعه متنوع افسران با گسترش تلاش های خود را برای نقاط مختلف کشور و مدارس مختلف.

پرداختن به یکی دیگر از مزمن چالش مواجه نظامی Hyten گفت: پنتاگون در نهایت باید فراتر از لباس شخصی رهبران برای مقابله با ادامه و افزایش بروز تجاوز جنسی و آزار و اذیت جنسی در صفوف.

"من فکر می کنم ما باید یک مشکل با آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی در ارتش" Hyten گفت.

Hyten گفت که او و رئیس ستاد مشترک ژنرال علامت Milley تصمیم گرفته اند برای رفتن به خارج نظامی به جستجو برای پاسخ.

"من فکر می کنم ما باید برای رفتن به خارج از فرهنگ ما برای حل این مشکل" Hyten گفت.

Hyten خودش بود که متهم به سوء رفتار جنسی در سال گذشته توسط یک افسر نیروی هوایی بود که در یکی از دستیاران خود را. او متهم به کل ناخواسته لمس کردن و بوسیدن. یک نیروی هوایی, بررسی هیچ مدرکی برای حمایت از این اتهامات است. زیر چند بسته-درب خدمات مسلح سنا در جلسات کمیته نه یک سناتور پشتیبانی میکند.

خواسته در مورد این Hyten گفت: "حقیقت این مسائل. حقیقت در خواهد آمد."

Hyten گفت: دختر خود را به او گفت که او تا به حال دو گزینه نظر خود را پاسخ. اول به سر خود قرار داده است و تظاهر آن را هرگز اتفاق افتاده است و فقط با زندگی خود را. گزینه های دیگر, او گفت:, " شما می توانید تلاش برای سعی کنید برای ایجاد یک تفاوت.' و تا زمانی که دختر شما می گوید چیزی است که می خواهم به شما واقعا فقط یکی را انتخاب و سعی کنید برای ایجاد یک تفاوت."

Hyten که خدمت در پنتاگون coronavirus وظیفه نیروی موافقت با immunologist Dr. Anthony Fauci که گفت ایالات متحده در حال انجام است و همچنین کشورهای دیگر در مبارزه با ویروس.

"من نمی توانم بگویم همه چیز در حال رفتن به عنوان به خوبی به عنوان من آن را دوست داشت در این مرحله" Hyten گفت. "بنابراین من نمی توانم مخالفت با دکتر Fauci که در راه است. اما من فکر می کنم ما ساخته شده بهبود قابل توجهی در بسیاری از مناطق است."

Hyten نیز گفت: با توجه به نظامی آزمایش ویروس "ما در یک جای خوب" گرچه هنوز هم وجود دارد یک "قابل عرضه نگرانی" در چند ماه آینده. "ما فقط به مطمئن شوید که ما ماندن در آن راه که ما از طریق سقوط."

به طور کلی یک فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد است که متخصص در موشک و فضا عملیات گفت: چالش برای ارتش در سال آینده – در برابر ممکن است دشمن مانند چین است برای گرد هم آوردن تمام گزینه نظامی: ارتش, نیروی دریایی, نیروی هوایی و همچنین فضا و فضای مجازی به "به طور همزمان و یکپارچه" پس از یک دشمن.

"و در حال توسعه توانایی برای انجام این کار" Hyten می گوید: "در حال رفتن به یکی از بزرگترین چالش ها در پنج سال آینده."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن