پنسیلوانیا می پیوندد لیست در حال رشد از کشورها الزامی ماسک صورت در

بزرگنمایی این تصویر یک کسب و کار در سن آنتونیو نوشته های یک یادآوری در مورد ماسک صورت. این شهرستان ی

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کسب و کار در سن آنتونیو نوشته های یک یادآوری در مورد ماسک صورت. این شهرستان یکی از تعداد فزاینده ای از محلات و ایالات متحده الزامی است که پوشش صورت توان ، اریک گی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک گی/AP

پنسیلوانیا مقامات چهارشنبه اعلام کرد که ساکنان باید پوشیدن پوشش صورت در زمانی که خارج از خانه آخرین در یک سری از ماسک مقرر در کشورهای مختلف برای مبارزه با گسترش COVID-19.

پنسیلوانیا منظور اثر طول می کشد و بلافاصله ایجاد شده در مارس بخشنامه نیاز به ماسک پوشیده می شود و در داخل کسب و کار. رژیم صهیونیستی. تام ولف به نام گسترش یافته اندازه گیری ضروری برای توقف افزایش اخیر در coronavirus موارد گزارش شده در دولت است.

"کسانی که نقاط داغ را می توان برای موقعیت های که در آن ساکنان نیوکاسل بودند با پوشیدن ماسک یا تمرین های اجتماعی فاصله — دو شیوه است که باید رعایت شود اگر ما می خواهیم برای حفظ آزادی های ما در محل ما بازگشایی," او گفت:.

پنسیلوانیا است که نه تنها دولت را چنین اعلام در روز های اخیر.

روز دوشنبه اورگان دولتی کیت براون اعلام کرد که یک دستور نیاز به پوشش صورت در فضاهای عمومی که قبلا اعمال می شود تنها به برخی از شهرستانهای خواهد اثر را در سطح ایالت چهارشنبه. و در کانزاس ماسک پوشیده شده است باید در فضاهای عمومی و همچنین در تنظیمات اجتماعی که در آن فاصله نمی توان داشت شروع جمعه.

"پوشیدن ماسک نه تنها امن — اما لازم است برای جلوگیری از خاموش شدن" کانزاس رژیم صهیونیستی. لورا کلی گفت.

این لیست در حال رشد از کشورهای با, جهانی, ماسک حکم شامل کارولینای شمالی و کالیفرنیا و نوادا, رود آیلند, نیویورک, دلاور, کانکتیکات, New Mexico, ایلینوی و واشنگتن است.

کشورهای دیگر باید قوانین در جای خود نیاز به افراد به پوشیدن ماسک در شرایط خاص مانند حمل و نقل عمومی و یا در فروشگاه های مواد غذایی. و در برخی از نقاط کشور دولت های محلی — مانند ققنوس و جکسونویل فلوریدا. — تصویب کرده اند که حکم خود را دارند.

رسمی سلامت ارشاد توصیه پوشیدن پارچه پوشش صورت برای کمک به جلوگیری از گسترش قطرات تنفسی است که سفر به هوا و بر روی افراد دیگر به عنوان یک نتیجه از سرفه و عطسه یا صحبت کردن. پشتیبانی از تحقیقات اثر بخشی ماسک در کنترل گسترش ویروس.

"بدون شک وجود دارد که با پوشیدن ماسک های شما محافظت می کند" دکتر Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی گفت: اعضای کنگره در روز سه شنبه.

در حالی که ماسک استفاده شده است موضوع بحث حزبی پیشرو جمهوری خواهان چنین به عنوان معاون رئیس جمهور پنس رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل و خانه رهبر اقلیت کوین مک کارتی شده اند به تازگی آوازی در ابراز حمایت خود را از پوشش صورت در روز های اخیر.

مقامات دیگر مانند presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن و مجلس نانسی پلوسی در حال دفاع فدرال ماسک قیمومیت.

"هنگامی که شما انجام می پوشند نه صورت خود را پوشش ما تا پایان در یک وضعیت که در آن شما ببینید بالاتر از میزان گسترش بیماری و شما را تا پایان با داشتن نزدیک به اماکن" جراح عمومی جروم آدامز گفت: در جلسه روز سه شنبه. "این ماسک این صورت پوشش در واقع یک ابزار است برای آزادی آمریکایی ها اگر همه ما از آن استفاده کنید."

با توجه به تحقیقات جدید توسط گلدمن ساکس ملی ماسک دستور می تواند به صرفه جویی نزدیک به 5 ٪ از تولید ناخالص داخلی علاوه بر کاهش نرخ رشد روزانه از تایید coronavirus موارد به 0.6%.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب