در انتظار خدمات پستی تغییرات می تواند تاخیر ایمیل و تحویل طرفداران هشدار

بزرگنمایی این تصویر نامه حامل هنریتا دیکسون 30 سال کهنه انواع پست تحویل داده می شود قبل از او مجموعه

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نامه حامل هنریتا دیکسون 30 سال کهنه انواع پست تحویل داده می شود قبل از او مجموعه های خارج در مسیر او در فیلادلفیا. تغییرات در خدمات پستی می تواند برخی از تحویل دیر است. مت Rourke/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Rourke/AP

در اولین روز خود را در ماه گذشته, جدید Postmaster عمومی لوئیس DeJoy خطاب به نزدیک به نیم میلیون U. s. خدمات پستی شغلی کارکنان در یک پیام ویدئویی.

او صحبت از یک "مسیر برای رسیدن به موفقیت" و گفت: "ما تمرکز بر ایجاد یک ماندگار عامل مدل است که بیمه خدمات پستی در ادامه انجام آن خدمات عمومی ماموریت است."

این پیام شده و به دنبال آن تعدادی از دستورات و سفارشات که سریع به برخی از تعجب فقط آنچه DeJoy در ذهن برای آژانس است که قدمت آن به ملت اولین روز.

DeJoy که در خدمت به عنوان ملت 75 postmaster general — یک خط که امتداد به بنجامین فرانکلین — عمده کمک کننده به رئیس جمهور تهمت و دیگر جمهوری خواهان. او قبلا ریاست یک کارولینای شمالی بر اساس تدارکات شرکت.

مدیران گفته اند پستی کارگران که تحت DeJoy اداره ی پست در مورد به کشتی سوار در آنچه که به نام یک عقب افتاده "عملیاتی محوری." که بدان معنی است که در میان چیزهای دیگر دیر-ورود به ایمیل در حال حاضر خواهد شد سمت چپ توسط حامل و روز بعد تحویل داده. اضافه حذف خواهد شد.

که ناراحتی برخی از کارگران که به طور جدی به شعار غیر رسمی از خدمات پستی است که نگه می دارد: "نه برف و نه باران و نه گرما و نه اندوه از شب باقی می ماند این پیک از اتمام سریع از خود منصوب دور" — یک عبارت از مورخ یونانی هرودوت چوب اسکنه خورده به گرانیت از شهر نیویورک به طور کلی اداره پست.

"به نظر می رسد یک تغییر کیفی در اینجا می گوید:" فیلیپ روبیو یک استاد تاریخ در North Carolina A&T دانشگاه دولتی سابق و نامه حامل. روبیو می گوید DeJoy به نظر می رسد قصد در ساخت خدمات پستی بیشتر از یک کسب و کار از خدمات.

"اگر آنها در حال صحبت کردن در مورد تاخیر در پست اگر آنها در حال صحبت کردن در مورد ارسال نامه حامل از خیابان حتی اگر به کامیون است که در اواخر این بدان معناست که در بسیاری از کلاس اول پست که رفتن به سمت چپ در اتاق کار طبقه. و وجود دارد تقریبا cavalier نگرش در مورد این" روبیو می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

در این 1 مارس 2017, عکس فایل, Elon متولی لوئیس DeJoy مفتخر است با وزیر دفاع آمریکا به مدال کارآفرینی رهبری در Elon. N. C. در حال حاضر postmaster طور کلی DeJoy برنامه های در حال بحث است. Kim Walker/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kim Walker/AP

آژانس در مشکل

خدمات پستی است که البته به دریافت هر گونه مالیات دلار برای آن هزینه های عملیاتی اتحاد دیرینه مسائل مالی.

این گزارش از دست دادن نزدیک به 9 میلیارد دلار در سال گذشته است. برخی از است که با توجه به یک کنگره دستور که اداره پست جلو دادن هزینه های مراقبت های بهداشتی از بازنشستگان. برخی از آن است که با توجه به یک سال کاهش در حجم کلاس اول پست.

Coronavirus همه گیر است و همچنین به معنای کاهش در برخی از پست. اما آن را نیز به معنای افزایش در بسته حمل و نقل به عنوان مردم در فروشگاه آنلاین از خانه های خود. که به تعویق افتاد قریب الوقوع بحران نقدی خدمات پستی پیش بینی کرده بود ممکن است اعتصاب در اوایل این تابستان.

رئیس جمهور تهمت بارها با انتقاد از خدمات پستی, شارژ که آن را می دهد مطلوب معاملات به خرده فروشان آنلاین مانند آمازون که مدیر عامل شرکت جف بزوس نیز صاحب این واشنگتن پستیکی دیگر از هدف از مغلوب ساختن پیشی جستن خشم.

در واقع یک دولت مطالعه نشان داد, e-commerce بسته تحویل سودآور برای خدمات پستی — اگر چه نه به اندازه کافی برای جبران کاهش در انواع دیگر ایمیل.

در حال حاضر شرکت های باربری که با استفاده از خدمات پستی نیست برخی تغییرات DeJoy است که اجرای این معنی برای کسب و کار خود را.

هنر ساکلر است که مدیر از ائتلاف برای قرن 21 خدمات پستی یک گروه از شرکت است که تکیه بر اداره پست از جمله آمازون مشخصه و دیگران.

"داشتن یک برنامه به طور بالقوه مواد تغییر" ساکلر می گوید: "بدون هر نوع مشاوره است که ناامیدی و امیدوارم فقط شما می دانید یک اشتباه و یا یک مخلوط کردن."

ساکلر می گوید که "به نظر می رسد به عنوان اگر آنها در حال ارائه پتانسیل به تاخیر پست" و این که با تاخیر پست جمع آوری خواهد شد."

اتحادیه ها به نمایندگی خدمات پستی کارکنان می گویند که آنها ملاقات نکرده با DeJoy یا مشورت در مورد تغییر یا.

خدمات پستی v 'پستی کسب و کار'

بزرگنمایی این تصویر

Postmistress دانا دویت در محل کار در اداره پست ایالات متحده برای جزیره Au Haut مین. او در خدمت حدود 70 مشتریان. طرفداران نگرانی در مورد از دست دادن 'خدمات' در حال تبدیل شدن به یک کسب و کار است.' Robert F. Bukaty/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Robert F. Bukaty/AP

علامت Dimondstein رئیس جمهور از 200,000-عضو آمریکایی پستی اتحادیه کارگران می گوید: این اتحادیه است "کاملا مخالف هر گونه سیاست ها که فقط آهسته پست الکترونیکی به نام هر نام — هزینه برش. در این مورد, آن را در مورد خدمات. آن را نه ایالات متحده پستی کسب و کار." این خدمات پستی ایالات متحده."

Dimondstein می گوید این تغییرات می تواند به دنیای واقعی عواقب از جمله او می گوید: تاخیر در ارائه دارو سرشماری اشکال — و حتی پست الکترونیکی-در برگه های رای با اضافه کردن مفهوم ترک پست پشت "غربيها به همه چیز" پستی کارگران معتقدند.

یک کارگر پستی که خواسته نمی توان به این دلیل که فرد مجاز به صحبت علنی گفت: NPR یک شرکت دارویی است که تا به حال گله و شکایت از تاخیر در چیدن آن خروجی محموله.

"من بیمار هستم به من معده" کارگر گفت. "چگونه می تواند خدمات پستی ایالات متحده انکار وانت از ایمیل های ارسالی برای هر مشتری — اجازه دهید به تنهایی یک شرکت داروسازی است که پستی دارو؟"

این کارگر گفت: خدمات پستی را به غرور و افتخار است که هر قطعه از پست رفت و در پایان روز. در حال حاضر کارگر می گوید که تغییر و اضافه کرد: "این دیوانه است."

برای آن بخشی از خدمات پستی می گوید آن است که در حال توسعه یک طرح کسب و کار "را به اطمینان حاصل شود که ما توان مالی پایدار و قادر به ادامه به ارائه قابل اعتماد و مقرون به صرفه و امن و تحویل پست و بسته بندی به تمام آمریکایی ها به عنوان یک بخش حیاتی از کشور زیرساخت های حیاتی."

علاوه بر این USPS می گوید که "با اجرای عملیات در زمان و در برنامه ما افزایش توانایی ما برای پایدار شود به طوری که ما می تواند همچنان به ارائه با کیفیت بالا و قیمت مناسب خدمات به همه مردم و کسب و کار در کشور است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب