پنس تست منفی برای COVID-19; 'صدها میلیون نفر از ماسک صورت در تولید

بزرگنمایی این تصویر معاون رئیس جمهور مایک پنس در روز شنبه گفت که او و همسرش را آزمایش می شود برای CO

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

معاون رئیس جمهور مایک پنس در روز شنبه گفت که او و همسرش را آزمایش می شود برای COVID-19 coronavirus نیروی کار. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

به روز شده در 8:55 p. m. ET

معاون رئیس جمهور مایک پنس و همسرش که هر دو تست منفی برای COVID-19 خود اعلام کرد که در روز شنبه.

"خوشحال به گزارش که COVID-19 نتایج آزمون برگشتم منفی برای هر دو معاون رئیس جمهور @Mike_Pence و دوم Lady @KarenPence," کتی میلر معاون وزیر مطبوعات گفت: در یک صدای جیر جیر.

قبلا در شنبه پنس اعلام کرد که او و همسرش خواهد بود تست شده برای COVID-19 coronavirus پس از تایید که یک دستیار در کارکنان خود را مبتلا به این بیماری تنفسی در هفته گذشته.

پنس این اظهارات را در یک کنفرانس خبری پس از coronavirus وظیفه نیروی نشست در کاخ سفید است. قبلا در این هفته معاون رئیس جمهور که منجر نیروی کار به خبرنگاران گفت که او در تست شده است برای این ویروس به این دلیل که کاخ سفید دکتر به او گفته بود او نمی باید.

"من خوشحالم که به گزارش او به خوبی انجام می دهند" پنس گفت: او مشاور و اضافه کرد که "او خفیف علائم سرد مانند برای یک روز و نیم."

پنس توضیح داد که تمام تماس-ردیابی تکمیل شده است و نه او و نه رئیس جمهور تا به حال تماس مستقیم با مشاور. بدون در نظر گرفتن, او گفت:, او را تحت آزمایش در روز بعد.

او همچنین به ارائه آخرین آمار و ارقام در تعداد آمریکایی هایی که تست شده اند: بیش از 195,000 افراد آزمایش شده اند و نه از جمله کسانی که مورد آزمایش قرار گرفتند در شهرستان بیمارستان یا مراقبت های بهداشتی آزمایشگاه در سراسر کشور. از کسانی که تقریبا 19,350 باید آزمایش مثبت برای coronavirus پنس گفت.

رئیس جمهور تهمت بود که برای اولین بار به صحبت می کنند در کنفرانس خبری در کاخ سفید زد طریق لیست از مراحل دولت گرفته شده برای مبارزه با گسترش ویروس از جمله یک جهت "صدها میلیون نفر" از ماسک های صورت و لوازم دیگر برای متخصصان مراقبت های بهداشتی.

"ما در آغاز با چند ماسک و در حال حاضر ما در حال ساخت ده ها میلیون ماسک" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: پس از سرزنش های قبلی دولت برای کمبود ذخایر این کشور در حال حاضر مواجه است.

او بعدها مشخص شده که دولت صادر کرده است یک قرارداد 500 میلیون N95 ماسک کرد و گفت که آنها "در حال حاضر" در دسترس به بیمارستان ها و دیگر مراکز بهداشتی درمانی.

بخشی از تقاضا برای منابع در حال ملاقات توسط بخش خصوصی در "sixth gear," او گفت که غذای تماس به ماسک سواب و هواکش توسط pivoting از صنایع اولیه برای ساخت به شدت مورد نیاز را تامین می.

مغلوب ساختن پیشی جستن ستایش Hanes, پنبه, پوشاک, ساز, برای مقاوم سازی آن توانایی تولید برای تولید ماسک های پزشکی استفاده کنید. او همچنین با اشاره به تغییر مشروب الکل در تنسی و کنتاکی و ویرجینیای غربی به سمت ساخت ضد عفونی کننده دست محصولات است که توزیع خواهد شد در تمام 50 ایالت.

او تبلیغ کار خود را در قانون به ارمغان بیاورد اقتصادی کمک به کسب و کار و کارگران است. او گفت: دولت خود را به مردم زمان اضافی به فایل مالیات حرکت مهلت ارسال آثار از 15 آوریل تا ژوئیه 15. علاوه بر این او گفت: دانش آموزان را علاقه مجازات یا جریمه برای تاخیر در پرداخت وام دانشجویی. صاحب خانه نیز کمک: سلب حق مالکیت و اخراج در HUD وام معلق به مدت 60 روز آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد رسیدن به توافق با کانادا و مکزیک برای توقف ورود از آنچه او به نام "چینی ویروس" یک اصطلاح برخی از انتقاد به عنوان stigmatizing.

Adm. برت Giroir از خدمات بهداشت عمومی آمریکا است که منجر به تلاش برای گسترش تست. او گفت: این سازمان است توزیع تجهیزات از استراتژیک ملی ذخایر به "آمریکا" به صورت روزانه.

اما وجود دارد هیچ پاسخ روشنی به زمانی که ایالات متحده می توانست به اندازه کافی ماسک و یا تجهیزات دیگر.

Giroir گفت: اعتراض به آزمون بیشتر است نه لزوما یک موضوع تامین — او گفت: وجود دارد ده ها هزار نفر از آزمون وجود دارد — اما مطمئن شوید این امکانات راست در حال گرفتن نوع حق آزمون و آموزش.

این هفته فرمانداران سراسر کشور هشدار داد که آنها شاهد کمبود لوازم مورد نیاز برای تست از جمله تست مواد مورد استفاده برای ایجاد یک واکنش شیمیایی برای تشخیص ویروس و سواب. در روز جمعه, بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر عنوان شده است "پیشرفت فوق العاده ای" در آزمایشگاه تست و رد شکایت در مورد کمبود به عنوان "حکایتی است."

اما گروه هایی که نشان دهنده سلامت عمومی آزمایشگاه اپیدیولوژی و مقامات بهداشتی دولت گفت: اواخر جمعه که وجود دارد "گسترده کمبود مواد آزمایشگاهی و مواد."

انجمن بهداشت عمومی آزمایشگاه گفت آزمایش باید محفوظ برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان مسن آمریکایی ها با علائم و افراد دیگر در معرض خطر ابتلا به طور جدی بیمار از ویروس.

گروه گفت: توده تست خواهد به سرعت نایاب تامین و آن را به جای خواست مردم با خفیف بیماری تنفسی در خانه بمانند و خود را منزوی.

بیمارستان ها نیز گفت: مراقبت های بهداشتی کارگران فاقد ماسک و دیگر دنده مورد نیاز برای محافظت از خود در هنگام درمان بیماران مبتلا به ویروس است. پنس گفت: روز جمعه بود که اعلام این آخر هفته در مورد آنچه که او به نام "خرید عمده" از ماسک است.

یک هفته پیش مغلوب ساختن پیشی جستن و پنس گفته بود وجود دارد خواهد بود یک وب سایت که در آن مردم می تواند پیدا کردن اینکه آیا آنها نیاز به آزمایش می شود برای این ویروس و مستقیم آنها را به نزدیکی درایو-هر چند سایت. در حالی که یک بخش از گوگل شرکت مادر توسعه داده است یک پروژه آزمایشی در سان فرانسیسکو هیچ سایت ملی استفاده محقق شده است.

پس از رئیس جمهور تشکر گوگل برای توسعه وب سایت در هفته گذشته این شرکت با تکنولوژی قرار دادن یک بیانیه گفت: علوم زندگی بخش كه شد تنها در "مراحل اولیه" یک اجرای.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن