پلوسی: متحده شهرستانها به دنبال $1T برای جلوگیری از اخراج از ویروس

واشنگتن - مجلس نانسی پلوسی گفت: این دولت و دولت های محلی به دنبال به $1 تریلیون دلار برای coronavirus هزینه ها

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

واشنگتن - مجلس نانسی پلوسی گفت: این دولت و دولت های محلی به دنبال به $1 تریلیون دلار برای coronavirus هزینه های بسیار زیبا و معیار برای کمک مالی بعدی بسته است که برخی برای اجرا به مخالفت جمهوری خواهان مجلس سنا.

Pelosi اذعان کرد دولت فدرال ممکن است قادر به ارائه آن بسیار است. اما او گفت: "قهرمانان" صندوق مورد نیاز است برای جلوگیری از اخراج به عنوان فرمانداران و شهرداران خیره جوهر قرمز در بودجه خود را. بسیاری از حوزه های قضایی روبرو هستند افزایش هزینه از سلامت همه گیر و کاهش درآمد اقتصادی تعطیل. بهترین راه آمریکایی ها می تواند پشتیبانی محلی پرستاران و رانندگان اتوبوس و دیگر خط مقدم جامعه کارگران پلوسی گفته است به مطمئن شوید که آنها نمی از دست دادن شغل خود را به کاهش بودجه.

"این چیزی است که از بالاترین اولویت آن افتخارات قهرمانان ما" پلوسی گفت.

پرستاران حمل و نقل رانندگان اتوبوس و کارگران دیگر "را به خطر می اندازند زندگی خود را به صرفه جویی در زندگی می کند و در حال حاضر آنها در حال رفتن به از دست دادن شغل خود را," او گفت:.

$1 تریلیون درخواست می آید پس از رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل منتقل تن او نشان می دهد او "باز" را با توجه به بودجه اضافی در آینده coronavirus امداد لایحه.

اما چشم ظاهر شکل خواهد بود در بالا نزدیک به 3 تریلیون کنگره در حال حاضر تایید شده طی ماه گذشته برای نجات اقتصاد و مقابله با بحران بهداشت و درمان.

در دیدار با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید به لیبریا فیل مورفی نیوجرسی گفت: دولت به تنهایی ممکن است نیاز به 20 میلیارد دلار به 30 میلیارد دلار

"ما نیاز به یک مقدار قابل توجهی این یک ضربه بزرگ" مورفی گفت. "اما این است که به ما اجازه می دهد به نگه داشتن آتش نشانان معلمان پلیس و اورژانس در حقوق و دستمزد در خدمت جوامع در ساعت نیاز است."

مورفی افزود: "ما نمی بینیم آن را به عنوان یک کمک مالی. ما این را به عنوان یک مشارکت انجام می دهند درست است و در بدترین بهداشت بحران در تاریخ ملت ما است."

کنگره است که بخشی از بازگشایی در هفته آینده به عنوان خانه کمیته برگزاری چندین جلسه و کامل سنا gavels به جلسه پس از توقیف بیش از یک ماه طول بیماری همه گیر.

مک کانل گفت: در فاکس او مایل به در نظر گرفتن پول برای ایالات متحده نیست در مورد ارسال فدرال دلار به قید وثیقه از ولخرجی.

"ما علاقه مند به قرض گرفتن پول از نسل های آینده به ارسال به متحده برای کمک به آنها با تصمیم گیری های بد آنها در گذشته ساخته شده ربطی به coronavirus اپیدمی" ایران با رهبر گفت.

مک کانل اصرار دارد هر تازه بودجه باید به مسئولیت اصلاحات برای جلوگیری از آنچه که او خواستار "یک بیماری همه گیر از پرونده های حقوقی" علیه پزشکان, بیمارستان ها و کسب و کار بازگشایی در این بیماری همه گیر.

در ترسیم آینده بسته پلوسی گفت: بودجه جدید دولت برای شهرستان و شهرستان دولت خواهد بود گسترش بیش از چندین سال.

کالیفرنیا از حزب دموکرات کنگره اذعان کرد ممکن است قادر به ارائه مقدار کامل دنبال می شود. فرمانداران خواسته اند برای $500 میلیارد دلار و شهرستان و شهر دولت ها درخواست یک مقدار مشابه او گفت:.

"ما در حال رفتن به قادر به پوشش همه آن" پلوسی گفت.

اما به اندازه دولت فدرال می تواند به ارائه کمک های مالی برای جلوگیری از گسترده اخراج, او گفت:, "این هدف ما است."

رهبران کنگره بنا از اولویت های بعدی, پنجمین دور, کمک, حتی به عنوان کلید سناتور پیوست خانه خود و همکاران در صدایی هشدار دهنده بیش از خطرات بهداشتی از بازگشایی کنگره.

سناتور. سناتور کالیفرنیا خواست مک کانل به تجدید گفته است "به هیچ وجه" را به 100 سناتور به علاوه کارکنان به کنگره پیچیده بدون "افزایش خطر است."

فاینستاین گفت: "این اشتباه است به عنوان مثال برای کشور است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

واشنگتن دی سی منطقه باقی مانده یک ویروس نقطه داغ, مقامات بهداشتی می گویند. فاینستاین ذکر تعدادی از کنگره کارکنان و افسران پلیس آزمایش مثبت برای ویروس. اقامت-صفحه اصلی سفارشات در محل از طریق اواسط ماه مه برای ناحیه کلمبیا.

خانه لغو آن برنامه ریزی شده پس از بازگشت نمایندگان مجلس با شورش و کنگره پزشک هشدار داد از خطرات بهداشتی برای 430 قانونگذاران و کارکنان خود را.

مک کانل را نمی خواهد می گویند اگر او مشورت با کنگره پزشک در تصمیم گیری برای از سرگیری سنا عملیات. او کاهش یافته است به پاسخ زمانی که در مورد آن پرسید پنج شنبه.

"من فکر می کنم ما می توانیم انجام کسب و کار ما با خیال راحت" او گفت ،

این رهبر جمهوریخواهان مواجه طوفان انتقاد از این کشور فرمانداران پس از سوژه متحرک از روبرو دموکراتها پیشنهاد برای بیش از 500 میلیارد دلار برای کمک به کمبود پول نقد دولت های محلی پوشش ناگهانی هزینه های اضافی از پلیس و آتش و دیگر کارگران خط مقدم در بحران است. هفته گذشته او پیشنهاد متحده باید اجازه داده شود به ورشکسته.

خانه و رهبران مجلس سنا در حال زور زدن برای پاسخ به بحران همه گیر به عنوان چهره آنها این واقعیت است که کنگره ممکن است قادر به به طور کامل رزومه برای برخی از زمان.

سناتور در حال بازگشت دوشنبه به یک دستور کار تایید مغلوب ساختن پیشی جستن نامزدهای قضایی و اجرایی شعبه موقعیت.

در میان آنها تشکر. جان Ratcliffe, R-تگزاس مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب می شود مدیر جدید دفتر اطلاعات ملی. کمیته اطلاعات مجلس سنا در حال آماده سازی برای در نظر گرفتن نامزدی, با توجه به یک فرد غیر مجاز به بحث در مورد وضعیت و اعطا شده اند.

رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر گفت: سنا به جای آن باید تمرکز بر نظارت کنگره فدرال coronavirus پاسخ.

دموکرات ها پیشنهاد جدید و تلاش برای federalize ملت های پزشکی زنجیره تامین است. شومر گفت: منابع مورد نیاز خواهد بود به عنوان کشور رمپ تا تست و قرارداد ردیابی در ماه های آینده.

در خانه دو حزبی مجلس نیروی کار نیز با توجه به پیشنهاد نماینده رای گیری خواهد بود که برای اولین بار در این خانه 200-plus-سال سابقه.

__

آسوشیتد پرس نویسندگان کوین Freking مری کلر Jalonick و لوری tanya warren کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب