پلوسی لذا به استناد انتخابات دخالت در درخواست برای اطلاعات از FBI

بزرگنمایی این تصویر مجلس سنا و نانسی پلوسی رهبر اقلیت چاک شومر فرستاده اند FBI مدیر کریس ورای یک نام

توسط MINERALNEWS در 31 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مجلس سنا و نانسی پلوسی رهبر اقلیت چاک شومر فرستاده اند FBI مدیر کریس ورای یک نامه برای درخواست یک جلسه توجیهی در مورد اتهام دخالت خارجی تلاش ها در این سال انتخابات است. تراشه Somodevilla/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تراشه Somodevilla/گتی ایماژ

به روز شده در 5:15 p. m. ET

رهبران دموکرات در کنگره خواسته FBI برای یک نماینده مجلس در جلسه توجیهی روز دوشنبه در مورد خارجی انتخابات دخالت تلاش است که ممکن است با هدف قرار دادن قوه مقننه در این سال است.

مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا و رئیس خانه هوش کمیته Rep. Adam Schiff, D-کالیفرنیا امضا درخواست همراه با رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. و کمیته اطلاعات مجلس سنا معاون رئیس علامت هشداردهنده D-Va.,

"ما به شدت نگران خاص که کنگره به نظر می رسد هدف هماهنگ دخالت خارجی در مبارزات انتخاباتی که به دنبال به شستن و تقویت دروغ به منظور نفوذ در کنگره فعالیت بحث های عمومی و انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر" اعضای نوشت: به FBI مدیر کریستوفر Wray.

قانونگذاران شامل یک ضمیمه طبقه بندی شده به ایران. محتویات آن را نمی شناخته شده است.

یک کنگره گفت: این مواد بر اساس گزارش و اطلاعات از درون دولت است.

"برای اطمینان از روشن و بدون ابهام رکورد های ضد تهدیدات از نگرانی در چهار محصور شده با حرف یک ضمیمه طبقه بندی شده است که تساوی در بخش های بزرگ از شاخه های اجرایی خود گزارش و تحلیل" این مقام گفت. "این ضد کارشناسان FBI باید کامل فراهم کنگره با دفاعی ضد جاسوسی جلسه توجیهی در این تهدیدات قبل از اوت زنگ تفریح."

هیچ خواهان امضا این نامه و آن را بلافاصله روشن که آیا آنها خواهد با پیوستن به دموکرات ها در درخواست ارائه شده است.

خارجی انتخابات دخالت منفجر شد و به آگاهی عمومی در طول و پس از روسیه حمله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 که به دنبال کمک به رئیس جمهور تهمت و مانع خود را دموکراتیک رقیب هیلاری کلینتون.

تکنیک های درگیر از جمله رسانه های اجتماعی و اضطراب و حملات سایبری و دیگر چنین tradecraft — همچنان در سطح پایین تر همیشه از امنیت ملی به مقامات هشدار داده اند.

اما اطلاعات کمی در روز دوشنبه به آنچه به عنوان بینش و یا حوادث ممکن است باعث پلوسی و همکاران او برای درخواست اطلاعات بیشتر در از اف بی آی در حال حاضر.

بایدن پاکستان تهاجمی پاسخ

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن دموکرات presumptive نامزد برای ریاست جمهوری محکوم دخالت خارجی در بیانیه ای در روز دوشنبه و قول داد که اگر او رئیس جمهور منتخب او مقابله به مثل در برابر سازمان ملل که انجام آن.

بایدن گفت که او "قرار دادن کرملین و دیگر دولت های خارجی در اطلاع. اگر رئيس جمهور منتخب من را درمان دخالت خارجی در انتخابات ما به عنوان یک خصمانه عمل می کنند که به طور قابل توجهی تحت تاثیر رابطه میان ایالات متحده و دخالت ملت و دولت است."

بایدن گفت که دستور جامعه اطلاعاتی به جلسات عمومی در مورد دخالت و وعده داده شده به "تحمیل قابل توجه و هزینه های ماندگار" از جمله از طریق تحریم, حملات سایبری, عمومی مواجهه و یا اقدامات دیگر.

بایدن پیشنهاد در حوادث روز جمعه است که او به گرفتن امنیت ملی جلسات و روسیه و چین بودند قصد باعث اثرات در انتخابات.

"ما می دانیم که از قبل و من به شما تضمین می کنند من می دانم که در حال حاضر به دلیل در حال حاضر من جلسات دوباره: روس ها هنوز هم در تلاش برای مشروعیت زدایی از ما روند انتخابات" بایدن گفت: در روز جمعه. "واقعیت است."

اضافه بایدن با توجه به این گزارش: "چین و دیگران مشغول هستند و همچنین در فعالیت های که طراحی شده اند برای ما به از دست دادن اعتماد به نفس در نتیجه."

هر دو بایدن و مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات ادامه به موضوع حملات سایبری خارجی, مقامات می گویند که.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن