پلوسی و مک کانل کاهش کاخ سفید پیشنهاد Coronavirus آزمون به صورت کاپیتول هیل

بزرگنمایی این تصویر مجلس نانسی پلوسی می پوشد یک ماسک در کاپیتول هیل در 30 آوریل. اعضای در خانه باز ن

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مجلس نانسی پلوسی می پوشد یک ماسک در کاپیتول هیل در 30 آوریل. اعضای در خانه باز نخواهد گشت بیش از coronavirus نگرانی اما سنا است برنامه ریزی برای بازگشت در روز دوشنبه. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

مجلس نانسی پلوسی و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل در نادر بیانیه مشترک در روز شنبه با کاهش یک پیشنهاد از کاخ سفید را سریع COVID-19 آزمون در دسترس برای کنگره است.

"کنگره سپاسگزار برای دولت سخاوتمندانه پیشنهاد اعزام سریع COVID-19 تست قابلیت به کاپیتول هیل اما ما با احترام رد این پیشنهاد در این زمان" پلوسی و مک کانل گفت. "کشور ما را تست ظرفیت در ادامه به مقیاس در سراسر کشور و کنگره می خواهد به نگه داشتن هدایت منابع به خط مقدم امکانات که در آن آنها می توانند انجام بسیاری از خوب ترین سریع است."

مک کانل R-Ky., برنامه ای را به سنا بازگشت به جلسه در روز دوشنبه در حالی که پلوسی D-کالیفرنیا و رهبر جناح اکثریت مجلس Steny Hoyer, D-Md., گفت: در این هفته خانه را نه نمایندگان به بیش از coronavirus نگرانی.

در روز جمعه, بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر گفت: در توییتر که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ارسال خواهد سه ابوت "نقطه از مراقبت از ماشین آلات تست و 1000 تست های خود را با استفاده از" به کاپیتول هیل.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز شنبه در توئیتر خود نوشت: "هیچ دلیلی برای آن را به نوبه خود به جز سیاست. ما باید مقدار زیادی از تست. شاید شما نیاز به یک دکتر جدید بیش از وجود دارد. دیوانه نانسی را با استفاده از آن به عنوان بهانه ای برای نشان دادن به کار!"

پلوسی و هویر گفت: آنها تصمیم بر اساس مشاوره از کنگره را حضور پزشک برایان موناهان. "خانه پزشک مشاهده شد که یک خطر وجود دارد به اعضای این یکی او را توصیه نمی گرفتن" هویر روز سه شنبه گفت.

تا کنون رند پل از کنتاکی تنها سناتور به آزمایش مثبت برای coronavirus. در خانه هفت نفر از اعضای دارای آزمایش مثبت یا فرض مثبت برای coronavirus.

روز جمعه مک کانل مشترک دستورالعمل از موناهان اصرار قانونگذاران و کارکنان برای حفظ شش پا از فاصله محدود کردن تعداد زیادی از مردم در دفاتر و به پوشیدن ماسک زمانی که ممکن است.

موناهان گفته است که رهبران جمهوری خواه که دفتر خود را ندارد و ظرفیت فعالانه تست 100 سناتور و تنها می تواند در آزمون کسانی که بیمار هستند, سیاسی گزارش شده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن