مسافران باید پوشیدن ماسک های عمده شرکت های هواپیمایی برای کاهش گسترش Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر مسافران در پکن Daxing فرودگاه پوشیدن ماسک صورت در روز پنج شنبه برای جلوگیری از گ

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسافران در پکن Daxing فرودگاه پوشیدن ماسک صورت در روز پنج شنبه برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. گرگ بیکر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگ بیکر/خبرگزاری گتی ایماژ

سه تا از بزرگترین خطوط هوایی ایالات متحده آغاز خواهد شد نیاز به مسافر به سایش پوشش صورت یا ماسک در پرواز برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus.

آمریکایی دلتا و ایالات پیوستن به شرکت های هواپیمایی JetBlue و مرزی در نظر گرفتن عمل دلیل افزایش فشار کنگره و کارمندان خود را دارند.

خدمه پرواز داشتن شده است در تماس با خود شرکت های هواپیمایی و دولت فدرال نیاز به پوشش صورت یا ماسک بر روی مسافران پس از همه گیری آغاز شد و در هفته های اخیر برخی از قانونگذاران دموکرات شده اند اصرار همان ramping تا فشار بر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و شرکت های هواپیمایی برای انجام بیشتر برای محافظت از مسافران و کارکنان از COVID-19.

اداره هوانوردی فدرال گفته است که انتظار دارد شرکت های هواپیمایی به دنبال CDC توصیه هایی است که هر کس سایش پوشش صورت که در مقررات آژانس را متوقف کرده است از نیاز به آنها را.

برخی از شرکت های هواپیمایی در حال حاضر نیاز به خدمه به پوشیدن ماسک و علاوه بر این در حال حاضر نیاز به مسافر به انجام همان برخی از شرکت های هواپیمایی در حال مسدود کردن وسط صندلی فاصله از مسافران در طول شبانه روزی و در نظر گرفتن گام های دیگر برای اطمینان اجتماعی فاصله در پرواز. آنها به شدت خود را تمیز کردن و ضد عفونی از کابین هواپیما و همچنین.

JetBlue اول ایالات متحده هواپیمایی به نیاز مسافران به پوشیدن ماسک صورت موثر در دوشنبه, مه 4. دلتا و ایران را به ماسک اجباری در دوشنبه بیش از حد. مرزی نیاز به اثر مه 8 و آمریکا نیاز مسافران به پوشیدن ماسک به عنوان از آوریل 11.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب