Paraglider نجات پس از در گیر شدن خطوط برق

پاراگلایدر پرواز غیر منتظره از افزایش موفقیت به درهم ظروف سرباز یا مسافر شد که او به دام افتاده در یک خوشه از

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398

پاراگلایدر پرواز غیر منتظره از افزایش موفقیت به درهم ظروف سرباز یا مسافر شد که او به دام افتاده در یک خوشه از خطوط برق برای چندین ساعت چهارشنبه.

در حالی که تلاش برای زمین در شهرستان یوبا سیتی فرودگاه در طی یک تمرین آموزشی این paraglider نوسان به خطوط برق در الیوهورست حدود 40 مایلی شمال ساکرامنتو. مقامات با الیوهورست آتش نشانی گفت: سیم های برق که زندگی می کنند زمانی که مرد پرواز به آنها خدمت خود را به عنوان تنها حمایت در حالی که اولین پاسخ دهندگان می کرد تا او را نجات.

قدرت قطع شد از خطوط در حالی که خدمه مشغول به کار برای نجات paraglider که هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است. هیچ عمده صدمات گزارش شده است.

"مشکل این بود که مطمئن شوید که خطوط شد د-انرژی را به مطمئن شوید که ما آتش نشانان در امان بودند قبل از ما می تواند بیمار تماس" گردان رئیس سفت نیویورک گفت.

تبلیغات

"تمرکز اصلی ما بود و اجازه دادن به او را می دانم به ماندن در تماس با این هواپیما و نه برای رسیدن به خارج و تماس با ما به طوری که هواپیما در آنجا ماند هنوز" نیویورک گفت. "او خسته اما تمام اعضای حیاتی و موثر بدن خود را به نظر می رسد با ثبات است."

ویدئو و عکس از صحنه نمایش, مرد آویزان precariously بیش از کنار یک جاده در حالی که نشسته در میان خطوط برق. یک Pacific Gas & Electric Co. کامیون بود در سایت در امداد و نجات به عنوان یک firetruck.

با توجه به ایالات متحده آمریکا, قطع هواپیمای بی موتوری پرواز و پاراگلایدر Assn., دو paragliders درگذشت از این ورزش در سال 2018 و هفت سالگی درگذشت در سال 2017.

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن