همه گیر قرار می دهد چین چین در ثبت نام رای دهندگان بالقوه تغییر رای دهندگان

بزرگنمایی این تصویر یک رای دهنده ثبت نام داوطلب در فیلادلفیا در سال 2018 است. جدید ثبت نام کرده بود

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک رای دهنده ثبت نام داوطلب در فیلادلفیا در سال 2018 است. جدید ثبت نام کرده بود رسید به 2020 اما باید به طور چشمگیری کاهش یافته است به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. Dominick رویتر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Dominick رویتر/خبرگزاری گتی ایماژ

درب به درب canvassing. مجامع عمومی هستند لغو شده است. دفاتر موتور خودرو بسته هستند. تابعیت مراسم در وقفه.

تقریبا در هر جایی که آمریکایی ها معمولا برای رأی دادن ثبت نام شده است از رسیدن از ماه مارس و آن را منجر به یک افت بزرگ در ثبت نام کاربران جدید درست قبل از انتخابات ریاست جمهوری بود که انتظار می رود برای دیدن رکورد مشارکت مردم است.

عواقب ناشی از آن کاهش می تواند تغییر شکل رای دهندگان پیش از انتخابات ماه نوامبر اگر چه هنوز روشن نیست که چگونه.

چهار سال پیش, سازمان, برای, مترقی, گروه جدید ویرجینیا اکثریت قادر به ثبت نام 120,000 رای دهندگان جدید که کمک به هیلاری کلینتون با پیروزی در این دولت و دموکراتها پس از آن تصاحب دولت و قوه مقننه.

اما در این سال در وسط یک بیماری همه گیر?

"قوانین نامزدی خود را به طور کامل طرح میتوانست" گفت: تراموا Nguyen, جدید, ویرجینیا, اکثر این شرکت, مدیر اجرایی.

"ما نه قادر به راه رفتن در خیابان های محله. ما قادر به راه اندازی جداول در جامعه مراکز و مکان های که در آن از آن آسان است برای رسیدن به مردم در جامعه است. بنابراین سازمان باید هنوز هم همچنان به انجام این کار در اطراف تعامل مردمی است. به نظر می رسد تفاوت زیادی با" او گفت:.

این گروه در حال حاضر رسیدن به مردم حاضر عمدتا بیش از رسانه های اجتماعی و چت ویدئویی اما Nguyen شک و تردید است که آنها قادر خواهید بود برای ثبت نام به عنوان بسیاری از رای دهندگان در این سال به عنوان آنها در سال 2016.

سراسر کشور سایر گروه های ذینفع سیاسی, احزاب و انتخابات در حال اجرا هستند به مشابه از موانع.

تا زمانی که این بیماری همه گیر زده 2020 انتخابات ریاست جمهوری شده بود در مسیر به یک موج جدید از رای دهندگان. با توجه به داده ها از دموکرات رای دهندگان با هدف قرار دادن شرکت TargetSmart رای دهندگان ثبت نام در ماه های ژانویه و فوریه سال تا کنون رشد آن در سال 2016.

در حال بارگذاری...

اما از آنجا که این ویروس در آمار ثبت نام جدید در حال سقوط در سراسر کشور است. پس از یک رکورد افزایش در ماه ژانویه, کنتاکی, وزیر امور خارجه, Michael Adams نا امید شده بود که ثبت نام خود را در حالت تقریبا مسطح به صف.

"مه ما تا به حال یک شبکه 7,000 جدید ثبت نام. و در ماه مارس ما تا به حال خالص 500 جدید ثبت نام گفت:" آدامز یک جمهوری خواه است. در ماه آوریل دولت رای دهندگان رول افت بیش از 1000.

مانند رای دهندگان در بسیاری از کشورهای Kentuckians آنلاین می توانید ثبت نام. اما آدامز گفت: این همان نیست که می گویند رفتن به یک غرفه در نمایشگاه دولت است.

"مردم هنوز هم می توانید ثبت نام دولت بسته نشده اما بدون که شخصی تماس با مردم تشویق دوستان خود را به ثبت نام است که چرا ما شاهد چنین افت," او گفت:.

کنتاکی است که به سختی تنهایی. ویرجینیا دیدم 73 درصد کمتر ثبت نام در ماه گذشته از آن چهار سال پیش. مقامات گفت: یکی از دلایل shutdown از گروه خودرو و دفاتر که در آن رای دهندگان به طور معمول ثبت نام کنید. در کارولینای شمالی کاهش مشابه و گسترش ثبت نام آنلاین را انتخاب کنید تا برخی از کساد.

احزاب سیاسی که اغلب به یک آستین ، نقش مهمی در ثبت نام رای دهندگان جدید را نیز تنظیم کرد.

در تگزاس که در آن ثبت نام آنلاین مجاز نیست دولت دموکرات راه اندازی یک وب سایت در ماه گذشته فراهم می کند که یک فرم ثبت نام با یک هزینه پستی پرداخت پاکت برای ارسال آن را به عنوان بخشی از هدف خود را از ثبت نام یک میلیون رای دهندگان.

تگزاس خواهان انجام می دهند همان اگر چه حزب صندلی جیمز دیکی می گوید: آنها قبل از شروع این بیماری همه گیر.

"در واقع ما دیده ما ثبت نام رای دهندگان شمارش ادامه خواهد داد به افزایش می دهد و ما داوطلب تعداد همچنان رو به افزایش" گفت: Dickey که اضافه شده است که در تگزاس ایران است که به خوبی در راه خود را برای رسیدن به هدف خود از ثبت نام حداقل 100,000 جدید رای دهندگان.

Dickey فکر می کند همه گیر شده احتمالا تا به حال تاثیر بیشتر بر روی برخی از فعالیت های دیگر. "این طرح ما انجام می شود و همه ما رای دهندگان ترغیب و مشارکت تلاش در فرد," او گفت:. آنها در حال حاضر انجام آن را از طریق تلفن.

سازمان از هر دو طرف می گویند که آنها همیشه سعی کنید برای دیدار با رای دهندگان به جایی که آنها هستند اما در حال حاضر که به معنی رسیدن به آنها را در خانه و آنلاین.

یک گروه که با بهره گیری غیر انتفاعی است Vote.org که با استفاده از تکنولوژی به ثبت نام و بسیج رای دهندگان.

"ما در حال داشتن یک بهمن از مردم به ما" به عنوان یک نتیجه از گروه فرار خود را در شخص کمپین گفت: Vote.org مدیر عامل شرکت Andrea هایلی.

این گروه کمک کرده است ثبت نام بیش از نیم میلیون نفر تا کنون در این سال با تمرکز بر جوان رای دهندگان و مردم از رنگ.

یک مانع آیداهو می گوید: در حال مورد نیاز در برخی از ایالت ها که رای دهندگان ثبت نام از طریق ایمیل و ارائه فتوکپی از ID خود را.

"ما به نقطه ای مردم به کتابخانه اگر شما یک چاپگر و می گویند برو به نزدیکترین کتابخانه آنها را به آن را چاپ کنید اما شما می دانید که کتابخانه ها بسته شده در حال حاضر," او گفت:.

سوال بزرگ این است که چگونه این همه را تحت تاثیر انتخابات ماه نوامبر. اکثر مردم هنوز هم می توانید ثبت نام کنید تا مدت کوتاهی قبل از انتخابات و بعد از آن معلوم نیست که آیا ضرر و زیان تا کنون در این سال را می توان ساخته شده در پاییز.

این باور عمومی این است که دموکرات ها سود بیشتر با ثبت نام رای دهندگان جدید, اما این لزوما درست است. آنچه مهم است که به پایان می رسد تا مصاحبه برگه های رای.

تراموا Nguyen جدید ویرجینیا اکثریت می گوید: یکی از چیزهایی که از دست داده شده است در این بیماری همه گیر است که پیوند خود را برگزار کرده اند با افرادی که ثبت نام در فرد یک رابطه است که کمک می کند تا آنها را مطمئن شوید که این رای دهندگان جدید در واقع نشان می دهد و رای دادن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب