همه گیر ترس ممکن است منجر N. S. مسلح به خروج صدها هزار دلار قبل از قتل عام RCMP می گویند

محققان بر این باورند مسلح در پشت مارس مرگبار کشتار در شمالی, Nova Scotia, انصراف صدها هزار نفر از دلار قبل از

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399

محققان بر این باورند مسلح در پشت مارس مرگبار کشتار در شمالی, Nova Scotia, انصراف صدها هزار نفر از دلار قبل از قتل چرا که او فکر کرد که دارایی های خود را امن تر شد تحت کنترل خود در طول COVID-19 pandemic ارشد RCMP رسمی گفت: ستاره این آخر هفته.

Supt. دارن کمپبل را به عقب رانده و در رسانه ها گزارش می دهند که پیشنهاد گابریل Wortman عظیم برداشت پول نقد در اواخر ماه مارس ممکن است مرتبط با مخفی کار به عنوان یک پلیس خبرچین یا عامل.

"ما می توانیم تایید می کنند که مسلح خارج کرد و مقدار قابل توجهی از پول نقد قبل از تیراندازی. ما از این امر آگاه خیلی زود به بررسی" کمپبل گفت:.

"من نیز می تواند تایید کند که RCMP نبود منبع از این بودجه به عنوان اشتباه به عهده گرفت در سال های اخیر رسانه ها مقالات."

در اوایل این هفته Maclean مجله گزارش داد که در مارس 30 چند هفته قبل از Wortman 22 نفر کشته شدند در حالی که لباس پوشیدن و در یک Mountie و رانندگی المثنی RCMP ماشین او انصراف $475,000 از یک آستانه را انبار در Dartmouth, N. S.

Maclean's که به دست آمده از Wortman در این مرکز گزارش شده است که 51 ساله denturist پول نقد انتقال به آستانه است که متخصص در خدمات مدیریت پول نقد از یک حساب در یک عمده کانادا بانک.

در پیگیری داستان maclean's گزارش داد که پول از CIBC Intria یک شرکت تابعه از chartered bank و ذکر منابع که گفت پول معامله شد "مطابق با, چگونه RCMP تبدیل پول به آن محرمانه خبرچینان و عوامل است و نه یک گزینه در دسترس برای بانکداری خصوصی مشتریان است."

اما کمپبل را رد کرد و آن ایده است. تکرار آنچه که او تا به حال اعلام قبلی در کنفرانس خبری کمپبل گفت: "مسلح تا به حال هیچ رابطه خاص با RCMP ندارند."

پرسید: اگر Wortman — که به ضرب گلوله کشته شد و کشته شده توسط پلیس در یک ایستگاه گاز بعد از 13 ساعت داد و بیداد — تا به حال هر نوع ارتباط با RCMP و یا هر قانون دیگر-اجرای آژانس کمپبل گفت: "این تحقیقات است کشف هر گونه رابطه بین فرد مسلح و RCMP در خارج از جدا خانوادگی رابطه بین فرد مسلح و دو بازنشسته RCMP اعضای."

او گفت: فرد مسلح شناخته شده بود به ارتباط با یک افسر پلیس از دیگر پلیس محلی آژانس, اما آن را "کاملا شخصی" و نه متصل به پلیس.

"این است که درک ما که رابطه مبتنی بر کسب و کار و منافع متقابل" او گفت:.

کمپبل گفت: دلیلی برای Wortman بزرگ, نقدی, برداشت که او تایید شد و صدها هزار دلار بود به طور کامل شناخته شده است "با این حال نشانه های وجود دارد که در نزدیکی زمان خروج مسلح معتقد است که با توجه به در سراسر جهان همه گیر است که دارایی های مالی شد امن تر تحت کنترل است."

قبلا منتشر شده دادگاه پرونده ناشی از این تحقیقات باید اشاره کرد که شاهد توصیف Wortman به عنوان "کنترل و پارانویا" "پارانوئید در مورد این بیماری همه گیر" و کسی که "حال فروپاشی روانی."

محققان در حین انجام حسابرسی مالی از مسلح حساب و معاملات کمپبل گفت:.

"آنچه که من می توانم تایید می کنند در این نقطه است که به نظر می رسد که مسلح منحل شخصی سرمایه گذاری از خود حساب های بانکی و تبدیل آنها به پول نقد قبل از تیراندازی. در این زمان من نمی توانم اظهار نظر در مورد آنچه که او با پول است که به عنوان جزء همچنان تحت بررسی است."

Crosstalk سابق ارشد تحلیلگر استراتژیک در CSIS و رئیس جمهور و مشاور مدیر در بینش تهدید هوش و گفت: این ستاره که خروج پول متناسب با الگوی او در دیده تروریستی موارد است.

"در صدر حملات تروریستی مردم را برداشت مبالغ زیادی از پول را به آماده شدن برای حمله و یا آن را به شخص دیگری مانند ساخت آماده سازی نهایی," او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

شاید Wortman پیش بینی رفتن در اجرا و نمی خواهم به ترک یک دنباله با اعتباری یا دبیت کارت, او گفت:.

دیویس گفت: او کنجکاو به دانستن بیشتر در مورد چرا Wortman تصمیم به برداشت پول نقد از طریق مرز را انبار خواستار آن غیر معمول است.

کمپبل همچنین گفت: محققان "نه آگاه از هر گونه روابط" بین Wortman و اعضای گروه های جرایم سازمان یافته. Maclean's گزارش شده بود Wortman اغلب صرف زمان با Hells Angels و تا به حال حداقل یک دانشیار با لینک به یک کارتل مواد مخدر در مکزیک.

در اوایل این ماه کمپبل به خبرنگاران گفت که محققان بر این باورند Wortman ممکن است یک "بی عدالتی جمع" کسی که احساس تحقیر شده میبیند و یا فریب خورده توسط دیگران برگزار شد و به کسانی که نارضایتی تا زمانی که آنها پخته بیش از. برخی از قربانیان ممکن است هدف قرار گرفته اند به همین دلیل در حالی که دیگران تصادفی اهداف.

کمپبل کاهش یافته است آخر این هفته به شرح چه چیز دیگری محققان آموخته اند که جز به می گویند که آنها را ساخته اند "پیشرفت قابل توجهی."

هر چه پیشرفت شده است ساخته شده است همراه با رگبار گلوله از انتقاد در مورد RCMP اقدامات قبل و بعد از کشتار.

به تازگی واصل پیشنهاد کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام مدعی است که RCMP موفق به بررسی گزارش قبل از تیراندازی که مسلح دارای سلاح های غیرقانونی و که او از لحاظ جسمی توهین آمیز به زنان را به اندازه کافی امن محیط صحنه اولیه تیراندازی در Portapique اجازه می دهد که مردان مسلح به فرار و شکست خورده برای هشدار عمومی به اندازه کافی با انتخاب به استفاده از توییتر به جای این استان هشدار سیستم های آماده.

این اتهامات که نه ثابت شده در دادگاه شده اند همراه با تماس ها برای یک پرس و جو عمومی به جرم قتل.

کمپبل گفت: او را خوش آمدید هر گونه نظر و یا درخواست آن را به عنوان فرصتی برای تمام حقایق برای تبدیل شدن به شناخته شده است.

در پاسخ به یک پاساژ در یکی از Maclean مقالات که گفت: RCMP عملیات کتابچه راهنمای کاربر اجازه به کاربران برای "گمراه کردن همه اما دادگاه" به منظور محافظت از هویت محرمانه خبرچینان و عوامل کمپبل گفت: "همه چیز به من گفت: به خانواده و همه چیز به من گفت: در رسانه ها همه چیز را که من گفتم درست بود. من نه تاب هر چیزی. من ساخته هر چیزی.

"من گفته ام حقیقت است."

با فایل های از استیو مک کینلی



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن