همه گیر ویران می سی سی پی چاکتو آمریکایی های بومی

فیلادلفیا را از دست ندهید. - درایو کردن بزرگراه 16 در نزدیکی فیلادلفیا و شما نمی توانید از دست این غول moon قو

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399

فیلادلفیا را از دست ندهید. - درایو کردن بزرگراه 16 در نزدیکی فیلادلفیا و شما نمی توانید از دست این غول moon قوی در بالای رودخانه مروارید توچال استقبال بازدید کنندگان از بازی های زیر است.

اما بر روی زمین است یادآوری از coronavirus است که از طریق Neshoba شهرستان, کشتار ده ها تن از مردم و مشمئز کننده و صدها نفر دیگر.

کازینو پارکینگ تقریبا خالی و موانع جلوگیری از ورود. خوش بین موسیقی انفجار از یک بلندگو برای هیچ کس.

در نزدیکی یک ایستگاه گاز, نشانه های یادآوری به شما برای حفظ فاصله خود و پوشیدن ماسک.

جری Kinsolving عضو گروه می سی سی پی از چاکتو سرخپوستان است اجتناب شود پیمانکاری COVID-19 اما او دیده می شود چه این بیماری انجام داده است به جامعه ای که در کمتر از چهار ماه.

او می داند که 15 نفر که فوت کرده اند از ویروس. برخی از آنها خود را عموزاده عمه ها و خاله.

"آن را تحت تاثیر قرار بسیاری از مردم" Kinsolving گفت. "به نظر می رسد مانند هر دیگر خانه آن را کردم."

این MBCI بیش از 11,000 اعضا در هشت جوامع در سراسر 10 سی سی پی شهرستانهای استان است. رودخانه مروارید در Neshoba County, بزرگترین است. این هم قبیله ای جامعه با کمترین تعداد COVID-19 موارد است.

از 968 مثبت موارد 455 مشخص شد در رودخانه مروارید جامعه که از روز شنبه با توجه به MBCI.

سوابق نشان می دهد 69 مرگ و میر ناشی از این قبیله.

Neshoba شهرستان بود و دوم بیشترین تعداد مرگ و میر در کشور 74 و هفتم بیشترین تعداد موارد 1,022 که از روز پنجشنبه به روز رسانی از می سی سی پی امور خارجه, وزارت بهداشت.

Neshoba پزشکی قانونی شهرستان جان استفنز آشنا است با نام پشت اعداد. او صاحب احسان جان استفنز چپل که دسته خدمات مراسم تشییع جنازه برای MBCI.

"ما تا به حال بیش از 70 COVID مرگ و میر در طی دو تا سه ماه است که از طریق my funeral home" استفن گفت.

اما پنج نفر از قربانیان قبیله ای اعضای, او گفت:.

"افرادی که من می دانم که افرادی که من با دوستان" استفن گفت. "این بسیار ویرانگر است."

شوهران و همسران به خاک سپرده شده است هم در همان روز.

"ما تا به حال یک خانم و سپس دو تن از پسران او را" استفن گفت. "ما تا به حال چندین خانواده که تحت تاثیر چندین بار با این ویروس است."

در سال گذشته از Jan. 1 دسامبر. 31 Stephens گفت: مراسم تشییع جنازه خانه به کار گرفته ترتیبات برای 117 اعضای قبیله ای.

به عنوان این هفته تعدادی از چاکتو مرگ و میر در حال حاضر رسیده 141, او گفت:.

استفن تشویق می شد توسط کسانی که او را دیده اجتماعی زیر فاصله دستورالعمل و با پوشیدن ماسک در تشییع جنازه.

"(قبیله ای) رئیس کوروش بن او را به انجام یک کار عالی الزامی آنچه باید انجام شود ... بسته شدن مکان هایی مانند قمار و ادارات دولتی وجود دارد خارج وجود دارد در تلاش برای مهار این چیز و آن را کار" استفن گفت. "غیر قبیله ای جامعه به نظر می رسد فکر می کنم که آنها در حال رفتن به آن را دریافت. آنها در مصرف آن احتیاط کنند."

رئیس بن که قرارداد COVID-19 در اواسط ماه آوریل گفت که او تا به حال تب و لرز و از دست دادن بویایی اما احساس بیمار تنها برای چند روز.

او شخصا می دانستم که برخی از افرادی که برای زنده ماندن نه به عنوان به خوبی به عنوان داستان از آن را پشت سر گذاشت.

"من می دانم که برخی از سالمندان که فارغ التحصیل دبیرستان که به تازگی یکی از دست بابا و مامان در عرض یک هفته بود که قادر به دیدن او می آیند در سراسر این مرحله و دریافت دیپلم خود را" بن گفت. "من فکر می کنم آن را در مینوردد یک جامعه است."

بالاتر مورد اعداد ممکن است نسبت به سطح اشغال چند نسل خانه ها و این واقعیت است که برخی از اعضای کار دور از قبیله در صنایع با نوردهی بالا, نرخ بن گفت.

در اوایل این ماه او یک فرمان اجرایی را امضا نیاز به ماسک برای همه سن 2 و برقراری ارتباط در مکان های عمومی در سرزمین های قبیله ای.

در ماه ژوئن او دعوت انتقادی پاسخ تیم از پزشکان و متخصصان مراقبت های بهداشتی که کار کرده اند در سخت-آمار شهر نیویورک و آتلانتا به کمک خط مقدم کارگران در چاکتو مرکز بهداشت با توجه به انتشار اخبار.

هر چند می سی سی پی قمار بودند مجاز به بازگشایی در مه, رودخانه مروارید توچال که متعلق به اداره شده توسط MBCI شده بسته از مارس 18 با توجه به نگرانی در مورد کوروناویروس.

"من معتقدم که ما را یک رویکرد محافظه کارانه تر نه تنها به حفاظت از مردم ما, اما ما در حال محافظت از هم محلی ما همسایگان" بن گفت. "ما می خواهیم برای دیدن این مهمانان به عقب هنگامی که ما باز کردن درب و ما آنها را می خواهید به سالم و خوبی است."

بیش از نیمی از 2,400 رفت و آمد مکرر کارکنان اعضای MBCI و این تعطیلی تا به حال یک اثر بزرگ در اطراف منطقه بن گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این اثرات نه تنها قبیله و آنچه ما قادر به ارائه برای خودمان این مؤثر است Neshoba شهرستان و شهرستانهای اطراف که در آن ما با ارائه اشتغال به این افراد" بن گفت.

او خواسته قبیله ای اعضای مراقب باشند.

"در ادامه به ایمان و قوی بمانید" بن گفت. "آیا اجازه گارد خود را پایین."

دیوید tv padma, رئيس جمهور از Philadelphia توسعه جامعه مشارکت گفت: این بیماری همه گیر را تحت تاثیر قرار کارفرمایان و کارگران در سراسر جامعه.

"برخی از خرده فروشی خود را به صدمه دیده است چرا که شما نمی توانست ترافیک رفتن به داخل ساختمان و رستوران ها باید به طور طبیعی صدمه دیده است," او گفت:.

خوش شانس لوک دیویس تا به حال به طور موقت نزدیک خانواده اش فیلادلفیا بوتیک فی را درست قبل از پارگی کیسه آب و رطوبت از دست دادن ده ها هزار نفر در لباس فروش.

در طول خاموش کردن او و تیم او دوخته بیش از 8000 ماسک و اهدا آنها به اولین پاسخ دهندگان و بیمارستان و MBCI, او گفت:.

انسان در از دست دادن در جامعه به شدت وزن در او.

"من هرگز در تمام زندگی من فکر کردم در مورد مرگ تا آنجا که من فکر می کردم در مورد آن در گذشته سه تا چهار ماه," دیویس گفت:. "بسیاری از ما می دانستم که بسیاری از این افراد است."

هر چند کسب و کار خود را به بازگشایی دیگران بسته درهای خود را برای خوب است.

"من فکر می کنم که تاثیر اقتصادی در حال رفتن به ویرانگر," دیویس گفت:. "این در حال حاضر به ما. بازنشستگی (پول) قرار داده شد به اینجا در ماه ژانویه و پس از آن ما هیچ چیز نیست. ما در حال برگزاری است."

این Neshoba شهرستان نمایشگاه و چاکتو هندی عادلانه هر دو برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه و گردشگری تساوی به Neshoba شهرستان لغو شد با توجه به همه گیر.

"ما معمولا مقدار زیادی و تعداد زیادی از مردم است که از طریق طول و منصفانه در آمده و با ما فروشگاه برای لباس (پوشاک) برای این نمایشگاه," دیویس گفت:.

جولای است که به طور سنتی یکی از بهترین ماه برای فروش درآمد مالیاتی با توجه به فیلادلفیا توسعه جامعه مشارکت.

در Williams برادران کلی کالا که در آن مشتریان به خرید دال بیکن و دیگر مواد غذایی شرکت مالک Sid ویلیامز بود و در حال حاضر شاهد از دست دادن در کسب و کار از لغو نمایشگاه.

"در اینجا آن است که در وسط تیر و باید این فروشگاه را پر از مردم است و بسیاری از مردم در اینجا در حال حاضر," او گفت:. "ما بسیاری از خارج از شهرک ترافیک با ما محصولات خشک و بیکن و پنیر و همه چیز و آن را صدمه دیده است که بسیاری بیش از حد. بخش های دیگر از آن مواد غذایی را در زمان اند شده واقعی شلوغ اما ما تاثیر قطعی از آن است."

این چاکتو هندی عادلانه را شروع کرده اند در این هفته ایجاد کرده اند که پر جنب و جوش صحنه رقص, سرگرمی و فعالیت های اجتماعی. به جای آن خواهد بود به طرز مرموزی آرام.

"ما همه گم شده ... ضربان قلب چاکتو مردم – ریتم درام" توجه داشته باشید می خواند در این نمایشگاه را در Facebook صفحه.

پیام به نام طبل در سراسر جوامع قبیله ای به بازی چاکتو طبل هر شب ساعت 10 شب تا شنبه.

"اجازه دهید به شنیدن آن یا دوباره در چاکتو زمین."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن