همه گیر بودجه بحران برگ هاوایی با گزینه های ناخوشایند

هونولولو - coronavirus همه گیر قرار دادند هاوایی نرخ بیکاری به 22.3% تولید مایل طولانی مواد غذایی بانک خطوط و

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399

هونولولو - coronavirus همه گیر قرار دادند هاوایی نرخ بیکاری به 22.3% تولید مایل طولانی مواد غذایی بانک خطوط و رهبری اپراتورهای هتل به بستن درهای خود را و هیئت مدیره تا ویندوز خود را.

Taxe درآمد ياوه و سیاست گذاران باید پلاگین خمیازه سوراخ بودجه اجازه می دهد تا دولت به تابع.

"ریاضی نسبتا ساده است. این گزینه ها نیز ساده است. آنها ناخوشایند" گفت: جک Suyderhoud استاد ممتاز اقتصاد کسب و کار در دانشگاه هاوایی است.

خبر خوب این است که هاوایی وارد بحران نسبتا قوی مالی شکل. آن ساخته شده است تا ذخایر بیش از دهه گذشته که در سمت چپ این دولت با صندوق روز بارانی در حدود 400 میلیون دلار است که نمایندگان مجلس با طرح شیر به در حال حاضر.

هاوایی نیز تقویت کمک های خود به دولت حقوق بازنشستگی و دیگر کارکنان مزایای بازنشستگی صندوق. دولت تا به حال دوم بیشترین امتیاز ممکن از آژانس های رتبه بندی اعتباری مانند مودی صهیونیستی خدمات سرمایه گذاران.

خبر بد این است که مارس درآمدهای مالیاتی غرق 33% پس از دولت به طور موثر بسته گردشگری برای جلوگیری از گسترش ویروس. چشم انداز ممکن است درآمد به دلیل آزادی در ژوئن 12, حتی بدتر است. سه عمده اعتباری رتبه بندی سازمان گفت: در ماه آوریل وجود دارد یک شانس آنها می تواند جمع و جور کردن هاوایی امتیاز.

دولت شورای درآمد که پیش بینی درآمد مالیاتی برای فرماندار و نماینده مجلس پیش بینی کرد درآمد مالیاتی کاهش خواهد یافت 7 درصد در طول سال مالی منتهی به 30 ژوئن و پس از 12 درصد در سال آینده. که ترجمه به یک ترکیب 2.3 میلیارد دلار کمبود بیش از دو سال است.

رژیم صهیونیستی. دیوید Ige بودجه مدیر کریگ Hirai گفت: یک کمیته مجلس سنا جلسه در مارس 21 که ساخت تا کاهش "خواهد بود بسیار دشوار."

"بیش از احتمال زیاد دولت دیگر خواهد بود قادر به پرداخت هزینه سطح فعلی از برنامه ها و خدمات آن را فراهم می کند و در متعاقب آن مالی bienniums," Hirai گفت. او گفت: "مشکل بودجه انتخاب خواهد شد و باید ساخته شود."

در حال حاضر نمایندگان مجلس باید با تصویب قانون متصل کردن سوراخ برای این سال مالی و سال آینده با صندوق روز بارانی و استفاده نشده پول آنها در بر داشت در بخش های مختلف از جمله موقعیت های خالی آنها را حذف کرده اید.

اما هنوز هم می تواند ترک یک شکاف. قانونگذاران طرح به این آدرس و راه های صرف فدرال coronavirus بودجه امداد در طول یک جلسه کوتاه برنامه ریزی برای شروع 22 ژوئن.

مشکل با تبدیل به نوعی راه برای تعادل بودجه به شدت کاهش هزینه و افزایش مالیات -- است که آنها را بیشتر کاهش تقاضا در زمانی که اقتصاد در حال حاضر در حال برخورد به رکود است.

"Taxe را افزایش می دهد و furloughs خواهد مشکل را تشدید کند به عنوان کمک به ما برای خروج از بحران اقتصادی در حال حاضر" گفت: Rep. سیلویا لوقا رئیس مجلس کمیته مالی.

بیشتر به او گفت: اگر دولت furloughs کارکنان آنها را در بیکاری و دولت نیاز به پرداخت هزینه های آن.

"پس در نظر ما آن چه قابلمه می خواهیم به آن را از؟" لوقا گفت.

یکی دیگر از گزینه خواهد بود در نظر گرفتن بدهی. سازمان های اعتباری اخم بر استقراض برای پرداخت کسری بودجه به دلیل آن را نه پایدار در دراز مدت و افزایش هزینه های پایین خط زمانی که این بدهی پرداخت شده است.

کن کرتز مودی معاون ارشد رئیس جمهور و این شرکت منجر تحلیلگر برای هاوایی گفت: این حرکت خواهد بود "اعتبار منفی" برای دولت است.

"نه تنها شما را حل کند مشکل خود را با یک بار اندازه گیری است که تامین مالی کسری بودجه, اما شما همچنین مزاحمت برای دوره های آینده با بازپرداخت است که تامین مالی" کرتز گفت.

مودی نشان داد وجود دارد یکی در سه شانس آن را جمع و جور کردن آن امتیاز برای هاوایی در دو سال آینده هنگامی که آن را صادر چشم انداز منفی برای دولت منابع مالی در ماه آوریل است. کاهش رتبه اعتباری خواهد نیروی هاوایی به پرداخت نرخ بهره بالاتر به قرض گرفتن پول تقویت دولت هزینه های.

با وجود این خطر لوقا طرفداران استقراض بین 600 میلیون دلار به 900 میلیون دلار از یک ویژه برنامه فدرال رزرو ایجاد شده به قرض دادن پول به طور مستقیم به متحده برای کمک به آنها در طول بیماری همه گیر. پول را باید پرداخت می شود در سه سال است.

لوک گفت: انجام این کار را حس زیرا شورای درآمدهای پیش بینی کرده است درآمد مالیاتی را دوباره بجای اول برگشتن 12 درصد در طول سال مالی آغاز ژوئیه سال 2021 به این معنی که دولت به زودی به درآمد بیشتر به بازپرداخت پول است.

توسط استقراض کوتاه مدت از فدرال رزرو, او گفت: دولت می تواند از گسترش این درد بیش از یک دوره طولانی تر است.

Suyderhoud گفت: تنها راه خروج از این مخمصه بود که گردشگری و اقتصاد دوباره رفتن.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"اگر ما در حال زیرپا 99.9 درصد از انرژی ما برای گرفتن کار انجام می شود, سپس به ما اجازه می دهد خودمان را به ماندن در یک سوراخ که بزرگتر شدن" او گفت:.

این دوراهی است که چگونه به انجام این کار در راه است که نمی سیل هاوایی با ویروس. هاوایی سخت مسافر قرنطینه وفادار پایبندی به اقامت در خانه, سفارشات, ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله را ترک کرده اند دولت با کمترین تعداد COVID-19 نفر در این کشور بر اساس سرانه.

Ige اعلام کرده است که با شروع ماه ژوئن 16, او را از بین بردن دولت نیاز است که مسافران بین جزایر هاوایی قرنطینه خود را در خود دارد ٬ برای 14 روز. اما برنامه ای برای بلند کردن اجسام است که همان قیمومیت بر مردم ورود از خارج هاوایی در حال انتظار.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن