غرق تاکید می ترسم: مدرسه پرستاران بریس برای ترم پاییز

بزرگنمایی این تصویر /جانیس چانگ برای NPR در هر مدرسه عادی سال مدرسه پرستاران مشغول هستند. در ای

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399
School nurses confront the coronavirus.
بزرگنمایی این تصویر
/جانیس چانگ برای NPR

در هر مدرسه عادی سال مدرسه پرستاران مشغول هستند. در این سال که کتمان حقیقت است.

"نقش ما گسترش ده برابر می گوید:" آیلین گاوین که co-آگهی یک تیم از پرستاران شهرستان میدلتاون مدارس دولتی در نیوجرسی.

او و پرستاران مدرسه در سراسر کشور صورت unenviable و بی سابقه ای وظیفه: مراقبت از دانش آموزان و کارکنان در طول یک جهانی همه گیر. "ما در خط مقدم از COVID-19 قبل از اقامت در خانه سفارشات بودند به محل قرار داده می گوید:" گلوریا Barrera رئیس جمهور منتخب از ایلینوی, انجمن مدرسه پرستاران. آنها خواهید بود در خط مقدم دوباره او می گوید: همانطور که سال تحصیلی آغاز می شود.

بسیاری از پرستاران از جمله گاوین و Barrera شده اند کار خود را با مدارس در طول تابستان برای آماده سازی برنامه برای هر سناریو قابل تصور است. اما آنها می گویند که این مورد برای همه.

"من می دانم که بسیاری از پرستاران خواسته اند در جدول و آنها را دعوت و یا نادیده گرفته," گاوین می گوید. "و راستش را می خواهید کودک خود را به بازگشت به مدرسه ای که در آن یک پرستار مدرسه بود و بخشی از برنامه؟"

کالین که منجر به یک تیم از پرستاران مدرسه در تگزاس خواسته های او تا به حال بیش از یک صدا در منطقه تصمیم گیری برای سال آینده.

"اکثریت پاسخ شده است, خوب, اجازه دهید ما را به برخی از تصمیم گیری ساخته شده," او می گوید. "و سپس یک بار بزرگ تصمیمات شما و پرستاران می تواند اجرای برنامه های که در اطراف." این بدان معناست که او در جدول به رله های اخیر تحقیقات اجتماعی در مورد فاصله و یا گسترش بیماری به رهبران منطقه پیش نویس دوباره باز کردن برنامه. (ما با استفاده از کالین نام میانی بنابراین او می تواند آزادانه صحبت می کنند در مورد کارفرما.)

در ماه آوریل زمانی که بسیاری از مدارس درهای خود را بسته انجمن ملی مدرسه پرستاران (NASN) نظرسنجی از اعضا در سراسر کشور در مورد نقش خود در برنامه های همه گیر. "در حالی که حدود 60 درصد از کسانی که پرستاران مدرسه بودند بخشی از مکالمه خود را با تیم های مدرسه...اطراف COVID حدود 40 درصد از پرستاران مدرسه نیست درگیر در این گفتگو می گوید:" دانا Mazyck مدیر اجرایی NASN.

در بسیاری از مکان ها, پرستاران نیست بخشی از گفتگو زیرا آنها به سادگی وجود ندارد. با توجه به داده ها از NASN تنها در حدود نیمی از تمام مدارس استخدام پرستار تمام وقت. و می گوید Mazyck, "بیست و پنج درصد از مدارس لازم نیست که یک پرستار مدرسه در همه."

در گاوین نیوجرسی, منطقه, آنها در حال استخدام برای بیشتر پرستاران مدرسه و جایگزین پرستاران. "و متاسفانه به نظر می رسد که یک مشکل به دلیل پرداخت," او می گوید. مدرسه پرستاران با تجربه و درجه پیشرفته اغلب می تواند پول بیشتری را در بیمارستان که به شدت نیاز به آنها را بیش از حد.

حتی در مناطق با شروع سال با بیشتر آموزش مجازی و آموزش پرستاران در برنامه ریزی برای برگزاری telehealth بازديد و بررسي در دانش آموزان مبتلا به بیماری های مزمن. گاوین که مدرسه منطقه در حال نهایی برنامه ریزی برای یک مدل ترکیبی با حضوری و مجازی گزینه می گوید او و تیم پرستاری آموزش دیده COVID-19 تماس با ردیاب.

آنها نیز بررسی شود دانش آموزان دچار آسیب های روانی با این بیماری همه گیر. وجود دارد "عدم غم و اندوه و ترس است که می آیند به دلیل COVID-19 می گوید:" Mazyck. "[دانش آموزان] خواهد شد که اعضای خانواده ای که گذشت. آنها را به آشنایان که دیگر پدربزرگ و مادربزرگ در خانه خود را," او می گوید. آنها نیاز به پشتیبانی از اعتماد بزرگسالان در مدرسه — اغلب پشتیبانی آنها به دنبال از مدرسه خود پرستاران است.

برای مدارس قصد در بازگشت به کلاس های حضوری پاییز امسال پرستاران باید در نظر ظاهر بی پایان اعداد از اقدامات ایمنی: اجتماعی ایجاد فاصله و پوشش پروتکل های. درخواست دانشجویان برای آوردن بطری آب به جای استفاده از آب چشمه است. تعیین یک راه راهرو به کاهش ترافیک بین کلاس ها. ایجاد یک جداگانه "بیمار" منطقه برای دانش آموزان و کارکنان که علائم. نیروی انسانی آن منطقه است. ایجاد پروتکل برای تماس با ردیابی. برنامه ریزی برای شیوع بیماری های جدید.

"من احساس به عنوان اگر آن را یک سوراخ خرگوش. هنگامی که من به پایین سوراخ, من فکر می کنم من حل شد چیزی ؟ موضوع دیگری که با. بنابراین ما پایین است ، به نظر می رسد بی پایان" گاوین می گوید.

او می گوید: او را به فکر کردن در مورد هر امکان مانند جایگزین کردن مدرسه خود را سهام از بینی Narcan درمانی برای مواد مخدر مصرف بیش از حد با نسخه تزریقی به منظور کاهش خطر گسترش ویروس. در یک منطقه خارج از کلمبیا, کارولینای جنوبی, خدمات بهداشتی و هماهنگ کننده سحر MacAdams است فکر کردن در مورد کودکان مبتلا به آسم. "ما در حال رفتن به بخواهید که پدر و مادر ما کار با پزشکان خود را به تنها را در یک استنشاقی نیست نبولایزر," او می گوید. چرا که نبولایزر تولید آئروسل و این احتمال وجود دارد که ویروس کوچک ذرات در آن آئروسل می تواند گسترش COVID-19.

اما هیچ مقدار از برنامه ریزی می توانید پاسخ به سوالات حتی کارشناسان بیماری های عفونی در مورد نمی دانم COVID-19.

این رای که بچه ها انتقال coronavirus همچنان نامشخص است. "ما نمی دانیم که چه تاثیر در حال رفتن به قرار دادن این کودکان با اعضای هیات علمی و کارکنان می گوید:" MacAdams. "ما نمی دانیم که چه گسترش بیماری است که واقعا می خواهید به نگاه مانند زمانی که ما قرار داده و همه را به ظرف پتری از محیط مدرسه."

این یکی از دلایلی MacAdams که فقط پیچیده مدت او به عنوان رئیس جمهور کارولینای جنوبی انجمن مدرسه پرستاران شرکت در نامه ای به, کارولینای جنوبی, فرماندار تگزاس هنری مک مستر و پس از او تحت فشار قرار دادند برای مدارس شامل حضوری گزینه ها در شروع سال تحصیلی. "واقعیت این است که بسیاری از کارولینای جنوبی مدارس در حال حاضر آماده به بازگشایی در این بیماری همه گیر" آنها نوشت: فشار برای رهبران دولت اجازه می دهد تا مناطق به دنبال دستورالعمل های بهداشتی در بازگشایی روند.

MacAdams احساس خوش شانس به صدا در منطقه بازگشایی برنامه های او و دیگران که در حال دفاع از پرستاران سراسر کشور برای گفتن داریم چه اتفاقی می افتد که در آن زندگی می کنند.

آنها همچنین فشار بیشتر بودجه که مدرسه پرستاران اکثریت می گویند مناطق خود نیاز به دوباره باز کردن با خیال راحت. "منظورم این است که مقدار زیادی از ماسک های پارچه ماسک های معمولی صورت, ماسک صورت, سپر, لباس و دستکش و...ضد عفونی کننده دست, دست, صابون تمیز کردن لوازم — آن را بسیار خسته کننده هنگامی که شما فکر می کنم هزینه می گوید:" MacAdams.

در نیوجرسی آیلین گاوین می گوید: او صرف خوابی نگرانی در مورد آنچه در سال تحصیلی جدید ممکن است به ارمغان بیاورد.

"احساس می کنم وزن جهان و وزن من جامعه ما به عنوان بازگشت به مدرسه است که ما در حال انجام همه چیز را راست و...که وجود دارد هیچ چیز دیگری که ما می تواند انجام شود," او می گوید. "ما در مورد مراقبت از هر یک از کسانی که بچه ها و هر عضو هیات."

اما او هنوز هم احساس خوش شانس را به بخشی از کسانی که طرح های بزرگ در منطقه است. "این است که نقش بسیار زیادی که مدرسه پرستاران در حال حاضر" او می گوید. "این یک مقدار زیادی از مسئولیت اما آن را حتی بدتر اگر شما لازم نیست که یک صدا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب