بیش از سه ده سناتور تقاضا 'شفاف' تحقیق در نوا اسکوشیا تیراندازی

اتاوا—بیش از سه ده کانادا سناتورها خواستار فدرال و نوا اسکوشیا دولت برای راه اندازی یک "به طور کامل باز و شفاف

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399

اتاوا—بیش از سه ده کانادا سناتورها خواستار فدرال و نوا اسکوشیا دولت برای راه اندازی یک "به طور کامل باز و شفاف و جامع پرسش" به جرم تیراندازی که در سمت چپ 22 نفر کشته در استان در ماه آوریل است.

در یک نامه سرگشاده منتشر شده شنبه, 37 سناتور از سراسر کشور گفت: تحقیقات ضروری و مورد نیاز به درک بهتر آنچه که اتفاق افتاده است و چرا.

"نوا Scotians و کانادایی ها نیاز به دانستن آنچه اتفاق افتاده و یا اتفاق نمی افتد و آنچه که ممکن است انجام می شود برای شناسایی و عمل به علائم هشدار دهنده است که ممکن است کمک به جلوگیری از چنین فجایعی در آینده" در این نامه می خواند.

این سناتور همچنین تاکید کرد که هر گونه پرسش و باید با استفاده از یک فمینیست لنز قادر به به طور کامل کشف آنچه که منجر به قتل عام.

این اولین بار نیست سناتورها خواستار اقدام بیشتر از اتاوا و هالیفاکس در این موضوع.

سناتور از نوا اسکوشیا ارسال دو نامه در ماه ژوئن فدرال امنیت عمومی وزیر بیل بلر و نوا اسکوشیا وزیر دادگستری علامت Furey پرسیدن که مشترک فدرال و استانی پروب راه اندازی می شود به قتل.

Furey گفت: در اوایل این ماه که هيچ باعث شد تاخیر اما این دولتها بودند "کار در روز و شب" را به یک پرس و جو را با هم.

"هیچ قانونی و فنی است که ما تیم حقوقی در حال بررسی و نهایی در تدوین اسناد و مدارک مربوطه" Furey گفت: در روز 2 ژوئیه کاهش به ارائه جزئیات. "این چیزی است که در نظر گرفتن زمان است."

در نامه روز شنبه سناتور گفت: راه اندازی پرس و جو شد و دامن زدن حدس و گمان در میان کانادایی ها.

"که منجر به کنایه و شایعات بی اساس قرار می دهد و اعتماد عمومی را در معرض خطر نه تنها در کسانی که تلاش خود را برای حفاظت و خدمت بلکه در کسانی که مسئول هستند برای ما امنیت عمومی" آنها نوشت.

نامه فرستاده شده به بلر و Furey و همچنین فدرال وزرای دیوید Lametti و Maryam Monsef و کلی ریگان, Nova Scotia وزیر و مسئول شورای مشورتی در وضعیت زنان عمل می کنند.

بلر و Furey دفاتر بلافاصله پاسخ شنبه به درخواست برای اظهار نظر از کانادا را فشار دهید.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن