خارج از مرکز استیپلز یک گریم فشار برای فروشندگان بدون مجوز از کوبه R. I. P. پیراهن

تقریبا یک هفته پس از مرگ کوبه برایانت مداوم افروزی در مرکز استیپلز در افتخار بسکتبال بزرگ نشان داد هیچ نشانه ا

توسط MINERALNEWS در 12 بهمن 1398

تقریبا یک هفته پس از مرگ کوبه برایانت مداوم افروزی در مرکز استیپلز در افتخار بسکتبال بزرگ نشان داد هیچ نشانه ای از فروکش. عزاداران روز و شب را ترک کرده اند بنفش-و-طلا و گل و شمع, کلاه, دست نوشته پیام و در برخی موارد مورد علاقه خود را جفت کفش بسکتبال در سراسر گستره L. A. زنده ایکس باکس پلازا. در چهارشنبه mariachis بازی "Amor Eterno." در روز پنج شنبه شب, آزتک ها, رقصنده نشان داد.

در امتداد لبه های مرکز شهر مجموعه ورزشی فقط در خارج از مرز بین مالکیت خصوصی و عمومی در پیاده رو در حال T-پیراهن فروشندگان.

آنها شروع به نشان دادن تا در کمتر از 24 ساعت پس از سقوط هلیکوپتر که به کشته شدن برایانت و هشت دیگر کودکان و بزرگسالان از جمله دختر خود را Gianna. موارد آنها به ارمغان آورد در حال حاضر انجام برایانت سال از عمر 1978-2020 و طرفداران شدند, توقف و توجه.

"تی شرت, تی شرت" یک فروشنده فریاد زد در پای ترافیک در سراسر خیابان را از مرکز استیپلز در اواخر شنبه شب.

تبلیغات

"چقدر ؟" یک جفت از L. A. بچه ها راه می رفت و پرسید: eyeing فروشنده ردیف, سیاه, كم شامل برایانت ،

"ده دلار" در پاسخ فروشنده خراردو Contreras, 25.

جوان مشتریان در طلا برایانت کشباف سفید كم نگاه به خیابان-خریداران هوشمند. "دو برای هجده?" یکی خواسته با یک لبخند. Contreras grunted یک " بله " و مهر و موم فروش.

یک پوشیدنی یادبود

تی شرت به ناچار تمامي وجوه فرهنگی اتفاق می افتد به عنوان بزرگ به عنوان مرگ افراد مشهور مانند برایانت. روز جمعه قبل از لیکرز' احساسات پر از بازی برای اولین بار پس از یکشنبه تراژدی سازمان بخور پیراهن تحمل برایانت بازنشسته نیوجرسی Nos. 8 یا 24 در هر صندلی به جز دو برایانت و Gianna معمول صندلی. آن را سخاوتمندانه سادگی. در آنلاین NBA فروشگاه رسمی برایانت کشباف در حال حاضر در فروش برای $300.

تبلیغات

Contreras آغاز ابریشم غربالگری خود را برایانت یادبود كم در خانه به عنوان به زودی به عنوان او در مورد حادثه. "آن اتفاق افتاده روز جمعه. من خودم راه اندازی," او گفت: با افتخار در توضیح میدهد که چگونه به سرعت او ساخته شده آن را قبل از در حال رشد ردیف از رقبا در کنار پیاده رو. "ما خودمان در یک ضربه محکم و ناگهانی."

Bridgette Portillo, 13, from left; Martha Martinez, 14; and Elizabeth Hernandez, 12, hold Kobe Bryant memorial T-shirts from a vendor outside Staples Center.

از سمت چپ Bridgette Portillo, 13, مارتا مارتینز 14 و الیزابت هرناندز, 12, همه, Los Angeles, خرید کوبه برایانت یادبود تی شرت از یک فروشنده خیابانی در نزدیکی مرکز استیپلز.

(Gary Coronado/لس آنجلس تایمز)

فروشنده اقلام در بنفش و طلا, اما بهترین فروشنده غم انگیز سیاه و سفید توپ را روی گوه با چاپ برایانت و عبارت: In Loving Memory of کوبه برایانت 1978-2020.

پشت را نشان می دهد بسکتبال ستاره در یک آشنا courtside آغوش با دختر خود سکس, 13, که در تصادف جان باختند و همچنین نام دیگر هفت محلی قربانیان بودند که دوستان و یا همکاران نزدیک: جان Altobelli Keri Altobelli الهام Altobelli سارا چستر با کوتوله ها, Chester, Christina Mauser و آرا Zobayan.

اما اصطلاح R. I. P. پیراهن نیز بوجود می آیند به علامت کمتر مهم مرگ و میر: پدران, برادران و دوستان رفته بیش از حد به زودی.

این یک گریم فشار Contreras اعتراف کرد.

Memorial shirts and hats for Kobe Bryant and his daughter Gianna.

یادبود پیراهن و کلاه کوبه برایانت و دخترش Gianna.

(Gary Coronado / لس آنجلس تایمز)

مانند هزاران نفر شده اند که جریان در داخل و خارج از مجتمع Contreras از انتظار نیست اینجا. اما از آنجا که برای اولین بار او را در راه اندازی فروشگاه بر روی یک ورق بالای grubby قطعه ای از پیاده رو در فیگورا و المپیک با اصلی خود را — و بدون مجوز — تی شرت طرح های روی صفحه نمایش. دیگران به او پیوست.

تبلیغات

"طرفداران من نیست متاسفانه" Contreras گفت. "این صدا ممکن است اما این بخشی از کار است. این چیزی است که ما انجام می دهیم."

Contreras است سنگین در جزئیات عملیات خود را. پس برایانت مرگ او شده است کشیدن در wads از صورتحساب از فروش هر بعد از ظهر به اواخر شب. او با استفاده از یک پوسته از پایین ردیف مخلوط پنبه وارداتی از چین اما این کار را می کند. او وعده داده شده طولانی مشتری او می خواهم سبد خرید کردن "طرح های دیگر" را به عنوان هفته پیشرفت.

"مردم در حال رفتن به ساخت پول در اینجا بدون در نظر گرفتن" گفت: یکی از سه خریدار Fabian ویارئال دوم.

Contreras و فروشندگان دیگر گفت: آنها می دانند که آنچه انجام می دهند غیر قانونی است و شاید حتی غیر اخلاقی. اما او استدلال می کند کسب و کار خود نقش در چگونه لس آنجلس سوگواری.

هنگامی که مرگ و میر ناشی از قهرمانان محلی عالی قدر رخ می دهد مردم از L. A. نگه عمومی یادبود و تمام روز vigils. Angelenos همچنین سوگواری با شخصی نمایش: خالکوبی کن پنجره در وسایل نقلیه و مهمتر از همه تی شرت. آنها یک پوشیدنی یادبود.

Kobe Bryant memorial T-shirts

فروشندگان خیابانی فروش Kobe Bryant یادبود تی شرت در نزدیکی مرکز استیپلز.

(Gary Coronado/لس آنجلس تایمز)

Contreras به فروش می رسد یادبود كم برای همه آنهایی که بزرگ و این شهر قطعا تا به حال عمل در عزاداری. در گذشته مایکل جکسون, Nipsey Hussle و شاید کمتر شناخته شده اما کمتر شخصیت های با نفوذ مانند جنی ریورا یا Adan "Chalino" سانچز همه تولید یادبود کالا. راه Contreras آن را می بیند مردم می خواهند محصولات خود را در زمان هایی از این.

حتی تحت این شهر آزاد سازی قوانین مربوط به این موضوع بحث انگیز در خیابان سکه ای, پیاده رو, تجار باید درخواست و پرداخت هزینه به صورت رسمی فروشنده مجوز از طریق یک برنامه ای است که اجازه شروع Jan. 1. نیز وجود دارد هیچ فروشنده مناطق و مرکز استیپلز یکی از آنها است.

تبلیغات

روز جمعه بازرسان از شهر لس آنجلس شد و در سراسر مرکز, درخواست فروشندگان مختلف به طور داوطلبانه حرکت به سمت شرق از فیگورا خیابان.

"وجود دارد یک منطقه حائل" گفت: النا استرن سخنگوی L. A. عمومی آثار بخش. "که منطقه حائل حد به مجاز و غیر مجاز فروشندگان است."

اما به طور کلی یک دست سنگین اجرای عملیات محقق نمی شود. Contreras که بومی مکزیک است تا فقط در خارج از مرکز استیپلز هیچ تلوان منطقه حائل.

"آنها به ما اجازه کار" Contreras گفت: پلیس, نمایش برخی از علامت تجاری پهلوانان از شهر مکزیک chilangos.

انتظار برای 'رژه'

Jason M. یک فروشنده است که کاهش یافته است را به نام خانوادگی کامل خود را با استناد به شغل دیگری او را نگه می دارد گفت: پیراهن های خود را کمک به عزاداری روند. "این فقط فرهنگ خود را L. A. گفت:" 20 ساله اهل کالیفرنیا. "L. A. همه چیز در مورد گرفتن که فشار."

او گفت: او در پیراهن های خود را با چند رنگ طرح تجلیل کوبه زندگی از یک تامین کننده و مانند Contreras فروش کالا خود را برای $10.

"من فوتبال بازی" جیسون ادامه داد. "من قادر به اعمال این ذهنیت که [برایانت] بود: داشتن یک هدف کار سخت گرفتن نتایج مناسب."

رزا میراندا دیرین L. A. فروشنده سازمان است که عمیقا متبحر در این فروشنده جغرافیا از خیابان های شهر را توصیف R. I. P. پیراهن تجار به عنوان "vendedores de eventos" یا "رویداد فروشندگان است."

"این که چگونه آنها تعریف خود" میراندا گفت: در حالی که توصیف مشکلات به مانند فروشندگان برای پیوستن به این شبکه که با حمایت کامل جرم زدایی قبل از شورای شهر برای بیش از یک دهه است. استرن در بخش خدمات عمومی گفت: این شهرستان اهدا بیش از 220 مجوز از نرم افزار جدید روند شروع Jan. 1 اما وجود حدود ده ها هزار نفر از L. A. فروشندگان است که جمعیت پیاده رو. به طور کلی در مهلت در محل از طریق ژوئن.

Contreras فروشنده در فیگوئروا گفت: او شده است هاوکینگ T-پیراهن بعد از عمده فجایع پس از مرگ جکسون در سال 2009. "این همان است" گفت: پرداختن به این سطح از شدت فن شور برای برایانت عبور در سن 41.

"و با رپر" Contreras افزود: در اشاره به Hussle, که به ضرب گلوله کشته شد در مارس 2019.

Contreras وارد کرده است هر روز حدود 3 p. m. و در آنجا ماند تا 11 و یا بعد. او قصد دارد به اینجا تا جمعیت مردن است. "ما نمی دانیم که رژه خواهد بود," او گفت:.

به عنوان شب عینک و یک جفت از سه نفر از دوستان از Lakewood و کریتوس متوقف به اتمام Contreras " سیاه كم.

"این برای من amigo," Vangie سروانتس, 32, گفت: به فروشنده خیابانی. او نیز تصمیم به گرفتن یک پیراهن برای خود مجموعه است. "من فکر می کنم آن را به من نگه داشتن او را در حافظه نگه داشتن او را" او گفت:. "آینده و حال و گذشته است."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب