تفریح و سرگرمی کسب و کار ضربه سخت گیر

دنور - تفریح و سرگرمی کسب و کار شده اند ضربه سخت در طول coronavirus همه گیر از ضربات به تولید به قطره در خرده

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399

دنور - تفریح و سرگرمی کسب و کار شده اند ضربه سخت در طول coronavirus همه گیر از ضربات به تولید به قطره در خرده فروشی به بسته شدن پارک ها و اردو و در نتیجه چه جدید ملی بررسی شده است می گوید تعداد زیادی از furloughs و اخراج.

از کسب و کارهای مورد مطالعه 88% گزارش شده تخمگذار کردن یا furloughing کارکنان با توجه به تفریحات میزگرد که نشان دهنده 32 انجمن های صنفی.

این نظر سنجی منتشر شده در هفته گذشته همچنین نشان داد که 94 درصد از کسب و کار دیده می شود کاهش فروش. حدود 24 درصد گزارش یک قطره از 50 ٪ یا بیشتر در مقایسه با یک سال پیش. حدود 95 ٪ از پاسخ دهندگان را تجربه کرده اند یک کاهش در درآمد و 26 درصد از کسانی که دیده اند درآمد اسلاید 50 درصد یا بیشتر.

بیست و یک ملی تفریح و سرگرمی انجمن های صنفی پوشش حدود 23,000 کسب و کار با نزدیک به 2 میلیون کارمند در پاسخ به نظرسنجی انجام شده در رابطه با دانشگاه ایالتی اورگان, هوای آزاد, تفریح و سرگرمی, اقتصاد, ابتکار.

"این چیزی است که شاید هر صنعت دیده می شود در سراسر زنجیره تامین خود را مانند ما از این محصولات در آینده تمام راه را از طریق مکان های که در آن مردم با استفاده از محصولات بسته بودن" جسیکا گفت: Wahl این میزگرد را مدیر اجرایی.

تولید گیاهان در آسیا, که در آن بسیاری از محصولات ساخته شده تعطیل زمانی که این بیماری همه گیر از طریق آن بخش از جهان است. فضای خرده فروشی در ایالات متحده و سپس بسته خود را درب. و دولت و پارک های ملی ساخته شده اردو و امکانات دیگر خارج از محدوده و یا بسته به طور کامل.

پارک ملی کوه راکی آغاز شده و مرحله به مرحله باز در اواخر ماه مه پس از بسته شدن به مارس 20 دلیل coronavirus نگرانی. کلرادو پارک ها و حیات وحش بازدید کننده مراکز و دفاتر در حال بازگشایی با خدمات محدود در دسترس است. گروه مناطق پیک نیک و زمین های بازی هنوز هم بسته است.

تفریح و سرگرمی بوده است یکی از سریع ترین رشد بخش از اقتصاد Wahl گفت. ایالات متحده آمریکا اداره تجزیه و تحلیل اقتصادی در وزارت بازرگانی گفت: تفریحات سالم در فضای باز اختصاص 2.2% — $427.2 میلیارد دلار از تولید ناخالص داخلی در سال 2017 و رشد 3.9 درصد نسبت به 2.4 درصد برای کل اقتصاد است.

اگر چه وضعیت کنونی وخیم است, Wahl گفت: چیزهایی که او را از شنیدن برخی از انجمن های صنفی و سازمان های دولتی به او امید که فضای کسب و کار "در حال حاضر شاهد نور در انتهای تونل." Wahl گفت: تفریح و سرگرمی نقلیه اجاره و فروش قایق شروع به افزایش است. دولت حیات وحش سازمان گزارش را افزایش می دهد در ماهیگیری مجوز فروش.

"آنچه من شنیدن از کسب و کار است که هیچ چیز قادر خواهد بود برای خنثیسازی آسیب از سه ماه از تعطیلی" Wahl گفت.

این تفریحات می تواند یک وسیله نقلیه برای کمک به بازگرداندن اقتصاد به عنوان دولت و پارک های ملی و ماهیگیری و تفریح مناطق باز تا او گفت:. Wahl اشاره کرد آن است که تصور می شود سخت تر برای انتقال COVID-19 خارج ارائه شده است که مردم به دنبال دستورالعمل های بهداشتی.

تعداد بازدید Colorado state parks در ماه مه به نظر می رسد برای حمایت از Wahl باور است که با دیگر مکانهای تفریحی و هنوز هم بسته و یا محدود, خارج از منزل بزرگ تبدیل شده است و حتی بیشتر از یک قرعه کشی. در مجموع 1.9 میلیون بازدیدکننده داشته است به پارک ایالتی وارد شده بودند در ماه مه نسبت به 1.6 میلیون نفر در آوریل 2019.

"ما شاهد کمی افزایش در پارک دولت گفت:" تراویس Duncan, کلرادو, پارک ها و حیات وحش می شود.

در حالی که او تردید به حدس و گمان در مورد دلیل برای اعداد بالاتر دانکن گفت: یک تفاوت آشکار از سال گذشته است که بسیاری از فعالیت های دیگر شده اند محدود به دلیل coronavirus.

در حالی که تفریح در فضای باز ارائه می کنند برای کمک به مردم خسته از ماندن در خانه Wahl اذعان کرد که اجتماعی فاصله نیست بنابراین آسان در برخی از تنظیمات مانند سفرهای قایق یا هدایت backcountry treks. او گفت: تفریح و سرگرمی میزگرد در حال کار بر روی مجموعه ای از دستورالعمل ها برای کسب و کار و متحده است.

تجاری قایق سواری شرکت در کلرادو در حال تلاش برای دریافت خود بلبرینگ — و مشتریان به عنوان آنها حرکت COVID-19 واقعیت. لایحه Dvorak شرکت مالک Dvorak اعزامی در Nathrop گفت: اکثریت افرادی که رزرو سفر قبل از همه گیر لغو شد.

"من تا به حال هزینه های زیادی از پول آسان است که در این نوع از کسب و کار" Dvorak گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این شرکت با کاهش کارکنان آن به شش نفر از کارمندان 12. تا کنون Dvorak گفت: او بیشتر پول اجاره رفتس و دیگر تجهیزات برای افرادی که می خواهید به بیرون رفتن در خود نسبت به او در سفرهای تجاری.

"من واقعا فکر می کنم در بهترین حالت ما باید نوع همان سال که ما در خشکسالی از سال 2002 و 2012. کسب و کار خاموش بود 50% سپس" Dvorak گفت.

اما Dvorak اضافه شده است که او همچنان امیدوار. آب در رودخانه آرکانزاس خوب است, او گفت:. و, سنگین برف سقوط کرد که در کوه دوشنبه باید حفظ جریان آب به خوبی او اضافه شده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب