رییس سازمان حفاظت محیط زیست رسمی در کالیفرنیا می گوید که او تحت فشار قرار دادند برای اینکه بیش از حد هر دو حزب

به طور ناگهانی اخراج از دفتر چهار شنبه آژانس حفاظت از محیط زیست را بالا رسمی برای کالیفرنیا و اقیانوس آرام در

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398

به طور ناگهانی اخراج از دفتر چهار شنبه آژانس حفاظت از محیط زیست را بالا رسمی برای کالیفرنیا و اقیانوس آرام در جنوب غربی این باورند او متوقف شد به دلیل مشرب ارتباط با سیاستمداران دموکرات.

در بیانیه منتشر شده روز شنبه و ارائه به زمان سابق مغلوب ساختن پیشی جستن دولت منصوب مایک استوکر گفت: "آخرین باری که من چک سازمان حفاظت محیط زیست ماموریت برای حفاظت از بهداشت عمومی و محیط زیست است نه یک مسئله حزبی ... حداقل آن هرگز برای من بوده است."

استوکر منصوب شد رئیس منطقه 9 که شامل کالیفرنیا و نوادا و آریزونا و هاوایی در اقیانوس آرام جزیره سرزمین و 148 قبایل سرخپوست آمریکایی در ماه مه سال 2018 است.

در روز چهارشنبه در ساعت 8 صبح او موفق به دریافت یک تماس تلفنی در خانه از سازمان حفاظت محیط زیست رئیس ستاد Ryan جکسون و دانشیار معاون مدیر داگ Benevento اطلاع او از خود خاتمه فوری.

تبلیغات

زمانی که او برای توجیه "مکث طولانی وجود دارد" و به او گفته شد آن را شخصی استوکر گفت. در عرض چند دقیقه گوشی خود و لپ تاپ غیر فعال شد.

سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست نمی خواهد اظهار نظر در مورد دلایل استوکر اخراج.

استوکر گفت: سه هفته پیش او هشدار داد یک مقام ارشد سازمان حفاظت محیط زیست رسمی که "نبود رفتن خود خسته شده اید چگونه بسیاری از اعضای دموکرات در کنگره شدند ستایش من برای این کار من انجام شد."

استوکر اشاره کرد که چندین سیاستمداران دموکرات بود و ستایش خود را از جمله مجلس نانسی پلوسی (D-سان فرانسیسکو), Rep. تام O'Halleran (D-Ariz.), Rep. Scott Peters (D-سن دیگو) و تشکر. Tulsi Gabbard (D-هاوایی). وی با اشاره به کار خود در پاکسازی از شکارچیان نقطه در سان فرانسیسکو پرداختن فرامرزی فاضلاب در سن دیگو-تیجوانا راهرو و تمرکز خود را بر روی transuranium زباله در آریزونا و صخره های مرجانی در هاوایی است.

تبلیغات

علاوه بر دوستی خود را با دموکرات استوکر پیشنهاد می تواند وجود داشته اند دیگر دلایل اخراج خود را. او گفت: وجود دارد بسیاری از شرایط خاص است که روزی من را نشان دهد اما آن روز را نمی خواهد رخ می دهد در حالی که رئیس جمهور هنوز در دفتر. من منصوب شده توسط رئیس جمهور و من باقی می ماند وفادار به رئیس جمهور."

در ایمیل ارسال شده به منطقه 9 کارکنان بعد از ظهر چهارشنبه سازمان حفاظت محیط زیست مدیر Andrew Wheeler نوشت: "من می خواهم برای تشکر از مایک استوکر برای خدمات خود را به سازمان حفاظت محیط زیست."

او سپس افزود: "من آرزو می کنم او و خانواده اش بهترین ها را در آینده خود تلاش."

دبورا اردن منطقه معاون مدیر را به عنوان سرپرست. او شده است معاون مدیر پس از سال 2016. قبل از آن او کار می کرد در قانون هوای پاک نظارتی مهم برای مقر سازمان حفاظت محیط زیست و منطقه 9.

استوکر تصدی شد و فرو رفته در اختلاف است. در سال 2018 چند ماه پس از منصوب شد مدیر منطقه ای یک "خط تلفن" شکایت ثبت شده با سازمان حفاظت محیط زیست بازرس کل در مورد نادر بازديد به منطقه اصلی در سان فرانسیسکو.

در مارس 2019 در سازمان حفاظت محیط زیست بازرس عمومی صادر کرد "مدیریت هشدار." آن نشان داد که استوکر صرف تنها 20 درصد از زمان خود را در سان فرانسیسکو که در آن 90 درصد از کارکنان استوار است.

سه هفته بعد با توجه به گزارش از E&E News, Jackson نهاد yearlong "خلبان برنامه" اجازه می دهد استوکر به سوئیچ وظیفه خود پایه از سان فرانسیسکو به لس آنجلس.

استوکر بود مشتاق تهمت حامی و شایع است به این مغز متفکر "قفل و او!" شعار بود که فریاد زد بی شماری تظاهرات در مخالفت هیلاری کلینتون در مبارزات انتخاباتی.

تبلیغات

استوکر تایید او به احتمال زیاد منشأ از پاره ای اشاره کرد در سال 2016 او موجب کالیفرنیا نمایندگان به داد آن را بر روی زمین در طول رژیم صهیونیستی است. کریس کریستی سخنرانی خود در کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه.

"من هرگز آن را شنیده گفت: قبل از این که" او گفت:.

جف Ruch مدیر منطقه اقیانوس آرام از کارمندان دولتی برای مسئولیت زیست محیطی یک سازمان حمایت برای کارکنان دولت کاری در مسائل زیست محیطی گفت که بعید بود استوکر خواهد بود جایگزین دائمی و منطقه ای در سر "با توجه به مدت زمان طولانی آن را در زمان برای پر کردن این منطقه مدیر حافظه و تمایل دولت فعلی به ترک موقعیت های بالا خالی است."

او اضافه کرد که در حالی که فقدان دائمی رهبری بود که مشکل در بعضی از مناطق از دولت "است که نمی خواهد در این مورد در اینجا به عنوان استوکر کوتاه تصدی شد undistinguished توسط هر بتن دستاورد است."

سرژ Dedina شهردار ایمپریال بیچ گفته استوکر بود محیط زیست قهرمان خود را برای شهر و پاکسازی از تیجوانا رودخانه.

"از روز اول او ساخته شده آن روشن [رودخانه] یک اولویت" Dedina گفت: توصیف استوکر به عنوان یک "ساحل پسر" چه کسی بود که برای قدردانی از خط ساحلی و مصب جنوب کالیفرنیا است. "من همیشه سپاسگزار به او."

قبل از مصرف منطقه ای مدیر کار استوکر به عنوان مدیر امور دولتی برای UnitedAg یکی از کالیفرنیا بزرگترین کشاورزی انجمن. با توجه به سازمان حفاظت محیط زیست, بیوگرافی, او همچنین عضو سانتا باربارا شهرستان هیئت ناظران از 1986-1994 رئیس کالیفرنیا کشاورزی روابط کار هیئت مدیره از 1995-2000 و کالیفرنیا معاون وزیر امور خارجه از 2000-2002.

در بیانیه ای سان دیگو کنگره پطرس گفت که او توسط استوکر ناگهانی حذف و خواست دولت را به سرعت تعیین کسی "که درک قابل توجهی از مشکلات ما در منطقه مواجه است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن