اورگان دولتی می گوید فدرال افسران آغاز خواهد شد و مرحله به مرحله خروج از پورتلند

بزرگنمایی این تصویر فدرال افسران استقرار گاز اشک آور و کنترل جمعیت مهمات در تظاهر کنندگان در طول یک

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

فدرال افسران استقرار گاز اشک آور و کنترل جمعیت مهمات در تظاهر کنندگان در طول یک زندگی موضوع اعتراض روز سه شنبه در علامت O. هتفیلد ایالات متحده دادگاه در پرتلند سنگ. مارسیو خوزه سانچز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارسیو خوزه سانچز/AP

به روز شده در 4:57 p. m. ET

اورگان دولتی کیت براون چهارشنبه اعلام کرد که ایالات متحده عوامل که فرستاده شد برای محافظت از یک دادگاه فدرال در پورتلند از تظاهر کنندگان آغاز خواهد شد خروج در روز پنج شنبه.

"پس از بحث و گفتگو با معاونت پنس و دیگران دولت فدرال موافقت کرده است به عقب نشینی فدرال افسران از پورتلند" دموکراتیک فرماندار گفت در توییتر. "آنها که عمل به عنوان یک نیروی اشغالگر & آورده خشونت است. شروع فردا همه گمرک و حفاظت مرزی و یخ افسران ترک خواهد کرد در مرکز شهر پورتلند."

اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ گفت و قهوه ای شده اند در ارتباط منظم در طول 24 ساعت گذشته اضافه شده اما هنوز هم وجود دارد یک "قوی حضور" از ایالت اورگان پلیس در منطقه تا زمانی که آن را روشن است که فدرال خواص در شهر امن هستند.

"این بخش ادامه خواهد داد برای حفظ فعلی ما تکمیل و اجرای قانون فدرال پرسنل در پورتلند تا ما مطمئن باشید که هتفیلد دادگاه فدرال و دیگر فدرال خواص دیگر خواهد بود حمله کردند و این صندلی از عدالت در پورتلند باقی خواهد ماند امن" گرگ در بیانیه ای گفت.

او اضافه کرد که ایالت اورگان پلیس را با فدرال خدمات حفاظتی مقامات برای اطمینان فدرال خواص در حال تامین است.

در همه چیز در نظر گرفته, در بعد از ظهر چهارشنبه NPR Ari Shapiro خواسته های قهوه ای, چگونه قوی از تعهد او تا به حال از دولت فدرال است.

"نگاه طرح بسیار روشن"," او گفت:. "این قطعا یک مرحله به مرحله برداشت و [رئیس جمهور] مغلوب ساختن پیشی جستن نیروهای در حال خروج از شهر بود."

بدون ارائه جزئیات قهوه ای اضافه شده است که او کارگردانی کرده است دولت افسران به استفاده از "هر استراتژی به د-تشدید و جلوگیری از رویارویی با داعش است." با این حال او اذعان کرد که دولت و پلیس مداخله خواهد شد اگر معترضان به دنبال آسیب فدرال اموال.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که با استفاده از یک قانون نظم و سرود در انتخاب مجدد کمپین خبرنگاران در کاخ سفید اوایل روز چهارشنبه که ماموران فدرال را ترک نمی پورتلند تا زمانی که دولت و مقامات محلی حال "خود را امن است."

اورگان رادیو و تلویزیون دولتی گزارش داد که دولت و پورتلند مقامات در "بسیار جدی مکالمات" با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به یاد ماموران فدرال.

در روزهای اخیر تظاهرات در اورگان, پرجمعیت ترین شهرستان تبدیل شده خشونت با گزارش برخی در میان جمعیت پرتاب بطری های شلیک خمپاره به سبک آتش بازی بیش از یک فلز مانع و برخورد با ماموران فدرال فرستاده می شود برای محافظت از دادگاه فدرال و خواص دیگر.

ماموران فدرال باید با استفاده از تاکتیک های از جمله فلش, نارنجک, اسپری فلفل و فلفل توپ و همچنین باتون برای متفرق کردن جمعیت.

ایالات متحده عوامل نیز اعزام به سیاتل برای حفاظت از اموال فدرال وجود دارد اما از آنجا خارج شده است با توجه به شهر و مقامات دولتی.

مقامات در هر دو اورگان و واشنگتن را محکوم کرد استقرار و گفت: حضور خود را ratcheted تا تنش با معترضان.

در یک بیانیه مشترک چهار شنبه, سیاتل شهردار جنی Durkan واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee هر دو حزب دموکرات گفت: شهردار "دریافت تایید است که وزارت امنیت داخلی گشت مرزی تاکتیکی واحد مرخص و به سمت چپ."

"این رفع بسیج عمومی به معنی واشنگتن دیگر لازم نیست به نگرانی در مورد کاخ سفید را هدف تحریک تقابل و تضعیف صلح آمیز تظاهرات" Inslee گفت.

"کسانی که اعتراض مسالمت آمیز مطرح کرده اند به آگاهی از نیاز فوری برای عدالت نژادی و من هیچ شکی ندارم که ادامه خواهد داد به استفاده از صدای خود را به تماس به عمل است."

Durkan افزود که پلیس تصمیم گیری در شهرستان باید به سمت چپ به سیاتل رئیس پلیس کارمن بهترین.

بزرگنمایی این تصویر

سیاتل شهردار جنی Durkan صحبت می کند در اوایل این ماه در یک کنفرانس خبری. Durkan و فرماندار ایالت واشنگتن گفت: آمریکا افسران ارسال می شود برای محافظت از ساختمان های فدرال در شهر از سمت چپ. تد S. وارن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تد S. وارن/AP

"رئیس جمهور اقدامات به هدف و "تسلط" دموکراتیک شهرستانها از طریق استفاده از نیروهای فدرال است و سرد. این افزایش خشونت در پورتلند و سیاتل و شهرهای دیگر در سراسر کشور بود که آنچه رئیس جمهور در نظر گرفته شده," او گفت:.

این یادآوری از نیروهای فدرال در سیاتل به دنبال ستیز شنوایی قبل از کمیته قضایی مجلس در روز سه شنبه که در آن دادستان کل ویلیام Barr برافراشته در برابر معترضان و گفت که "دادگاه فدرال تحت حمله قرار دارند."

Rep. جری Nadler, D-n. y. که رئیس کمیته تحت فشار قرار دادند پشت در Barr تعيين شد.

"معترضان نیست و اوباش — آنها مادران و جانبازان و شهرداران" Nadler گفت. رئیس جمهور افزود که رهبری واقعی باید شامل د-تشدید. "در عوض شما با استفاده از اسپری فلفل و باتوم بر شهروندان آمریکایی" او گفت:.

دادستان کل رد آن و اشاره به تعداد پلیس فدرال و ماموران مجروح در حالی که انجام وظایف خود است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب