اورگان و غرب ویرجینیا کوچک خواهد شد گردهمایی های اجتماعی برای مبارزه با COVID-19

بزرگنمایی این تصویر اورگان دولتی کیت براون اعلام کرد که ایالت ممنوعیت داخل سالن ناهار خوری در کافه ه

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

اورگان دولتی کیت براون اعلام کرد که ایالت ممنوعیت داخل سالن ناهار خوری در کافه ها و رستوران ها در یک کنفرانس مطبوعاتی در پورتلند در مارس 16. نزدیک به چهار ماه بعد با COVID-19 موارد در افزایش پس از یک مرحله به مرحله-اقتصادی بازگشایی او اعلام محدودیت های جدید از جمله 10 نفر محدود در گردهمایی های اجتماعی. جیلیان Flaccus/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیلیان Flaccus/AP

به عنوان coronavirus موارد همچنان به صعود در ایالات متحده دو فرمانداران در طرف مقابل از این کشور در زمان مشابه مرحله در روز دوشنبه: کاهش تعداد افراد مجاز در گردهمایی های اجتماعی در میان محدودیت های دیگر.

اورگان دولتی کیت براون اعلام کرد که در محیط داخلی اجتماعی دریافت-togethers بیش از 10 نفر ممنوع خواهد شد شروع چهارشنبه.

تجمعات تا 25 نفر اجازه داده شد در فاز اول دولت بازگشایی برنامه ریزی و داخل محدوده افزایش یافته و به 50 برای شهرستانهای رسیده است که فاز دو.

قهوه ای نیز تمدید ایالت صورت پوشش مورد نیاز است که در اثر در اوایل این ماه به فضاهای عمومی که در آن شش پا را از راه دور نمی تواند حفظ شود.

اورگان ثبت 332 موارد جدید در روز یکشنبه آوردن آن تجمعی کل به 12,170. براون روز دوشنبه گفت که دولت گزارش بیشتر موارد در هفته گذشته نسبت به کل ماه مه.

"امروز ما در حال صدایی زنگ چرا که ما در معرض خطر ابتلا به این ویروس مارپیچی خارج از کنترل" او گفت:. "حال سؤال این است که آیا اورگان خواهد بود که بعد از نیویورک و یا بعدی Texas."

در غرب ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. جیم عدالت تحمیل چندین ایالت محدودیت از جمله کاهش گردهمایی اجتماعی محدود از 100 به 25 نفر موثر شنبه. همان فرمان اجرایی نیز بسته همه نمایشگاه ها و جشنواره ها و حوادث مشابه را ممنوع هر دو محیط داخلی و خارجی برگزار شد.

عدالت همچنین دستور داد تمام میله بسته به مدت ده روز در Monongalia County است که دیده می شود قابل چشم انداز مثبت در عفونت و تا به حال 340 فعال موارد از دوشنبه.

"ما می خواهیم همه بدانند این است که زمان پخش مسائل" عدالت گفت: بینندگان در یک جلسه توجیهی روزانه. "ما در حال حاضر در غرب ویرجینیا باید 1 ، 338 پر فعال موارد است. ما رشد 206 فعال موارد پس از من تو را دیدم شما آخرین بار در روز جمعه است."

فرمانداران در هر دو کشور تاکید کرد که محدودیت های جدید اعمال می شود تنها به گردهمایی های اجتماعی.

عدالت گفت: نظم جدید را پوشش نمی دهد هر فعالیت کسب و کار و یا نهاد تعیین شده به عنوان ضروری مانند خدمات مذهبی یا گروه ها ، شرکت کنندگان از چنین اتفاقاتی باید عمل اجتماعی فاصله بر اساس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, توصیه, او گفت:.

و براون گفت اورگان قانون جدید نمی خواهد تغییر عملیات کسب و کار و یا کلیساها "در این زمان است." او افزود: عدم رعایت منجر به شیوع بیشتر و همچنین محدود تر بسته شدن.

"ما نیاز به انجام همه چیز را ما می توانیم برای کاهش انتقال در راه است که ما نیاز به بستن کسب و کار دوباره" براون گفت. "اثبات در اینجا خواهد شد در اعداد است. یا مردم را به رعایت این شرط و یک نیروی مثبت برای توقف COVID-19 یا من مجبور خواهد شد به اقدامات محدود کننده است."

فرمانداران سراسر کشور در حال reimposing محدودیت های خاصی برای مبارزه با گسترش ویروس هر چند چند رسما نورد محدودیت در گردهمایی های اجتماعی.

بسیاری از آخرین اقدامات شده اند با هدف در کافه ها و دیگر موسسات داخلی.

روز دوشنبه کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد ایالت بسته شدن تمام میله های خارجی و داخلی عملیات از انواع مختلفی از کسب و کار. تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت بسته میله و محکم محدودیت های کسب و کار در ماه ژوئن و فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis قبلا نیز دستور داد بارها را ببندید. کارولینای جنوبی, فرماندار تگزاس هنری مک مستر تحمیل 11 p. m. منع رفت و آمد در کافه ها و رستوران ها در هفته گذشته.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن