اورنج کانتی هل در مقابل Newsom در برنامه ریزی به سواحل

با رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom آماده به نزدیک سواحل در ادامه تلاش برای کاهش سرعت گسترش coronavirus برخی ا

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

با رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom آماده به نزدیک سواحل در ادامه تلاش برای کاهش سرعت گسترش coronavirus برخی از اورنج کانتی رهبران در حال هل دادن به عقب.

Newsom انتقاد beachgoers که آمار شن و ماسه در آخر هفته گذشته در اورنج کانتی را ترک کرده است که سواحل آن باز در حالی که لس آنجلس آن را نگه داشته سواحل خارج از محدوده.

اورنج کانتی سرپرست همین واگنر منتشر شد بیانیه ای گفت: این ایده از بسته شدن سواحل غیر عاقلانه بود.

تبلیغات

"پزشکی حرفه ای به ما اهمیت هوای تازه و نور خورشید در مبارزه با بیماری های عفونی از جمله سلامت روان, مزایای," او گفت:. "اورنج کانتی شهروندان شده است همکاری با ایالت کالیفرنیا و شهرستان محدودیت تا کنون. من از ترس است که این واکنش افراطی از دولت را تضعیف می کند که تعاونی نگرش و ما تلاش جمعی برای مبارزه با این بیماری بر اساس بهترین اطلاعات پزشکی در دسترس."

کثیرالانتشار عکس به نظر می رسد برای نشان دادن شرایط شلوغ در طول امتداد شن و ماسه در نیوپورت و هانتینگتون سواحل بیش از آخر هفته.

"ما می توانید ببینید تصاویر مثل ما تو را دیدم به خصوص در روز شنبه در نیوپورت بیچ و در جای دیگر در ایالت کالیفرنیا" Newsom روز دوشنبه گفت: در rebuking beachgoers.

تبلیغات

برخی از اورنج کانتی مقامات هر چند گفت: این تصاویر نقاشی یک تصویر تحریف شده از آنچه در شرایط بودند در واقع می خواهم. هانتینگتون بیچ پلیس سخنگوی آنگلا بنت گفت: ماموران هر گونه استناد آخر هفته گذشته.

"اکثریت قریب به اتفاق مردم اجتماعی فاصله در سواحل," او گفت:.

"با وجود آنچه که گزارش اکثر ما beachgoers هستند مطابق [با] اجتماعی فاصله," هانتینگتون بیچ مقامات نوشت: در Facebook در روز یکشنبه.

مقامات "در ساحل گشت و آموزش بازدید کنندگان پیدا کرده اند و اکثر مردم به ماندن در خود واحد; اگر نه آنها تحصیل کرده هستند و پیروی."

تبلیغات

"وجود دارد ساعتی اجتماعی فاصله یادآوری از بلندگو در اسکله و ما نیز باید عمومی این نسخهها کار میکند برای هر جمعیت-مسائل مربوط به با موانع و علامت است که باید به محل قرار در صورت نیاز" مقامات نوشت:

در کشور همسایه نیوپورت بیچ, رئیس پلیس جان لوئیس و رئیس آتش نشانی جف Boyles گفت: در یک بیانیه مشترک پنج شنبه که وجود دارد برخی از خوشه های افرادی که شلوغ شد بیش از حد نزدیک به هم اما این که "ما این بود مشاهدات شخصی و افسران ما که اکثریت قریب به اتفاق نیوپورت بیچ ساکنان و بازدید کنندگان بودند خانواده ها یا تمرین های اجتماعی فاصله."

این بخش نیز به اشتراک گذاشته هوایی عکس گرفته شده شنبه بعد از ظهر که نشان پراکنده جمعیت در این شهر امتداد شنی.

تبلیغات

لاگونا بیچ شهردار Pro Tem استیو Dicterow شد حمایت از شهر خود تصمیم این هفته به بازگشایی سواحل آن به صورت محدود ساعت در طول روزهای هفته آغاز و تا روز دوشنبه. در حال حاضر به نظر می رسد این نمی خواهد آمد به پاس او گفت:.

با این حال او اشاره کرد که جمعیت مانند آنهایی که دیده می شود در شهرستانها همسایه آخر هفته گذشته شد دقیقا چه چیزی باعث این شهرستان به شاتر آن امتداد شن و ماسه حدود شش هفته پیش.

"این یک زمان است برای سیاسی کردن همه چیز. این زمان برای تفرقه," Dicterow گفت. "اگر فرماندار معتقد است این بهترین چیز برای ایالت کالیفرنیا پس ما باید به دنبال آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن