نارنجی شهرستان آماده شدن برای بیمار افزایش انتشار زندانیان در اوایل coronavirus موارد همچنان به صعود

Coronavirus عفونت همچنان به صعود در اورنج کانتی — و به 464 دوشنبه. پس از شروع هفته گذشته تعداد تایید COVID-19

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399

Coronavirus عفونت همچنان به صعود در اورنج کانتی — و به 464 دوشنبه.

پس از شروع هفته گذشته تعداد تایید COVID-19 نفر در این شهرستان بیش از سه برابر شده است. شهرهای کالیفرنیا ایروین و نیوپورت بیچ به تنهایی در حال حاضر 126 تایید موارد در میان آنها — یکی بیشتر از کل شهرستان تا به حال تنها یک هفته پیش.

چهار مرگ و میر — دو مرد و دو زن — گزارش شده است. سه تن از این افراد بودند که حداقل 65 سال و یکی از بين 45 تا 64 سال با توجه به مراقبت درمانی اورنج کانتی.

تا کنون 5,522 افراد آزمایش شده اند countywide.

تبلیغات

Coronavirus شیوع نیز رسیده county زندان سیستم.

همانطور که از دوشنبه نه افراد "که در حال نشان دادن symptomology سازگار با COVID-19" بودند که جدا شده و در داخل زندان با توجه به شهرستان کلانتر همین بارنز.

پنج زندانی را آزمایش مثبت و حدود 150 "بودن قرنطینه تحت نظارت," او اضافه شده است.

تبلیغات

بیش از آخر هفته 130 نفر آزاد شده از بازداشت اولیه از جمله 43 که در نظر گرفته شد پزشکی در خطر است, بدین معنی که حداقل 65 سال سن و یا موجود شرایط بهداشتی با توجه به بارنز.

به طور کلی بارنز گفت: این شهرستان از زندان جمعیت منقبض شده توسط 838 زندانیان پس از مارس 1 در حدود 15% کاهش. بسیاری از آن است که با توجه به ساییدگی — کمتر مردم از ورود به زندان به جای کسانی که منتشر می شوند به عنوان برنامه ریزی شده.

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

به عنوان تعدادی از موارد همچنان به رشد در کالیفرنیا مقامات در تمام سطوح دولت در حال آماده سازی برای پیش بینی له از coronavirus بیماران.

"همه بیمارستان ها با بخش اورژانس عملیاتی هستند و باید لغو همه خدمات غیرضروری و به طور فعال در حال آماده شدن برای بیمار خروش گفت:" دیوید Souleles این شهرستان مدیر خدمات بهداشت عمومی.

مقامات او اضافه کرد: در حال "به طور فعال همکاری با دولت برای سایت های بزرگ منطقه ای جایگزین مراقبت های سایت اینجا در اورنج کانتی."

در شهرستان کوستا مسا — که تولید عناوین آن را به عنوان به شدت مورد اعتراض یک پیشنهاد ماه گذشته به حرکت coronavirus بیماران به محلی فرویو توسعه مرکز — مقامات در حال حاضر آواز لحن های مختلف با توجه به نیاز پیش بینی شده برای ده ها هزار نفر از اضافی تخت بیمارستان در سطح ایالت.

"بسیار تغییر کرده است از آنجایی که فرویو توسعه مرکز در نظر گرفته شده به عنوان یک سایت برای COVID-19 بیماران چند هفته پیش" شهر مدیر لری ان فارل هریسون در بیانیه ای گفت شنبه. "فدرال و ایالتی و محلی در حال حاضر همه به طور فعال درگیر در COVID-19 دیدگاه در هماهنگ تلاش مشترک."

تبلیغات

با توجه به تیز چشم انداز مثبت در موارد countywide او افزود: "ضروری است که ما باید از این منابع برای مراقبت از کسانی که نیاز به درمان های پزشکی از جمله عزیزان ما. هیچ کس مصون است از این بیماری است."

از روز شنبه وجود دارد 11 تایید COVID-19 موارد در کوستا مسا, به گفته مقامات بهداشت شهرستان.

همراه با فرویو یک دولت متعلق به مرکز است که تا به حال طولانی قرار بزرگسالان با رشدی و رفتاری معلولیت, کوستا مسا, مقامات گفت: دولت نیز به دنبال به اینکه آیا دیگر مازاد خواص — مانند Orange County fairgrounds — می تواند مورد استفاده قرار گیرد به خانه coronavirus یا دیگر بیماران بیمارستان.

چنین تلاش خواهد مکمل های اخیر ورود نیروی دریایی کشتی بیمارستانی رحمت است لنگر انداخت در بندر لس آنجلس در روز جمعه.

در حالی که اورنج کانتی COVID-19 مورد نرخ رشد کندتر در روزهای اخیر — با 65 موارد گزارش شده در روز یکشنبه و دوشنبه در ترکیب در مقایسه با 83 روز شنبه — مقامات بهداشتی می گویند آن را خیلی زود به قرعه کشی بزرگ-تصویر نتیجه گیری از داده ها.

"یک روز و یا حتی دو روز لزوما به معنای زیادی گفت:" شهرستان سلامت افسر دکتر Nichole سریع. "بنابراین ما می خواهیم مردم را به ادامه به دنبال چه ما موارد بیش از یک دوره از زمان است."

او افزود: "این بسیار مهم است برای هر کسی به دنبال فرماندار ایالتی و محلی افسر بهداشت سفارشات به در خانه باقی می ماند مگر اینکه شما در حال ترک برای کسب و کار ضروری."

تبلیغات

اورنج کانتی مقامات نیز منتشر شد نکات هفته گذشته در مورد نحوه اقامت ذهنی انعطاف پذیر در میان بحران بهداشت عمومی — ترغیب ساکنان به ایجاد حمایت عاطفی سیستم با حفظ روزمره به حدی امکان پذیر است و نگه داشتن در تماس با دوستان و خانواده ضربه زدن به منابع قابل اعتماد از اطلاعات برای درک بهتر COVID-19 و مراحل گرفتن به بنیادی گسترش آن.

"به عنوان گسترش و گسترده اثرات COVID-19 تسلط اخبار ایران و جهان, ما همه شاهد و تجربه به موازات گسترش نگرانی و اضطراب و عدم اطمینان" شهرستان خبر داد. "راه برای غلبه بر این گرایش طبیعی است که برای ساخت ذهنی ما انعطاف پذیری توانایی تمرکز پاک کردن ذهن ما و دور کردن افکار منفی."



is.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب