نظر: به یاد مایکل هاولی قابل توجه Polymath و استثنایی اچ

مایکل هاولی به من گفت که او مبتلا به سرطان چند ماه پیش اما نمی باید یک سطل لیست از چیزهایی به انجام است. "فقط

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

مایکل هاولی به من گفت که او مبتلا به سرطان چند ماه پیش اما نمی باید یک سطل لیست از چیزهایی به انجام است. "فقط دوستان من می خواهم برای دیدن" او گفت:.

من خجسته بود — یک کلمه Michael استفاده سخاوتمندانه حتی به عنوان یک دانشمند در میان آنها باشد.

مایکل هاولی درگذشت این هفته در سن 58 پس از یک زندگی بسته بندی شده با تخصص و دوستی است.

او رهبری یک سفر علمی در کوه اورست. او برنده ون Cliburn پیانو رقابت و بازی در عروسی در کنار Yo-Yo Ma. او طراحی بازی های ویدئویی برای جورج لوکاس و دیجیتالی آثار کامل شکسپیر. او نوشت موسیقی الکترونیک در پاریس. او به همراه بزرگ سوپرانو خیریه-Tillemann و به وسیلهی او هر چند خود او بیماری ترمینال. او به استیو جابز, راه اندازی, بعدی, کامپیوتر و تدریس در آزمایشگاه رسانه ای MIT که در آن همه چیز خود را که فکر می کنم و اسباب بازی فردا پروژه های پیشگویی خیلی از راه هایی که در آن جهان ما را تبدیل به دیجیتالی متصل می شود که مایکل را گاهی به یاد کسانی که صدا شاعرانهی بیش از این چشم انداز تا به حال نگران کننده مفاهیم بیش از حد.

او سازماندهی یک کنفرانس سالانه از ایده ها نامیده می شود به عنوان مثال برای سرگرمی گردهمایی که با استقبال نوازندگان, کمدین, فضانوردان, برنامه نویسان, پزشکان, بازیگران و جادوگران — زیرا او احساس دانشمندان و هنرمندان و مهندسین و هنرمندان باید به درک یکدیگر است.

مایکل هاولی جمع آوری دوستان است. او نمی کامپایل نام یا شبکه به عنوان یک فعل. او مردم را از آنها آموخته و تلاش برای تغذیه همه آنها را با ایده های جدید و دوستی است. من می خواهم یک ایمیل از مایکل زمان-مهر پس از نیمه شب است و تعجب می کنم اگر او بود تا اواخر سال در خانه در کمبریج و یا بر روی یک کوه در قرقیزستان. "من فقط چیزی را یاد گرفتم" او می خواهم شروع کردن. "اجازه دهید من به شما معرفی..."

زمانی که مایکل خود را تشخیص سرطان او به من گفت که او می خواست برای نوشتن کوتاه و فوری کتاب اختصاص داده شده به همسرش نینا و نوزاد پسر براهه. او به برخی از افکار. به عنوان خوانده شده, من متوجه شدم که مایکل نمی خواهم به نوشتن خاطرات در مورد نام مشهور و ستارگان دستاوردهای اما افزایش تماس روشن از قلب یک شوهر و پدر در مورد آنچه که او می خواهم آموخته بود واقعا حیاتی است.

"هدیه بزرگ و فداکاری دست به دست" مایکل هالی نوشت. "بنابراین من سعی می کنم به نظر من به سرطان به عنوان یک هدیه است. آن است که آسان نیست. (اما) آن را به من ارمغان آورده همدلی است که هیچ مقدار از تخیل و یا دست دوم تجربه می تواند بیان. آن نیروهای من به تمرکز بر روی مردم را دوست دارم و در این لحظه است که مهم ترین در این زمان کوتاه ما برکت داشته باشند."

آخرین مطالب