نظر: اوایل Coronavirus تست شکست خواهد هزینه زندگی

بزرگنمایی این تصویر یک پرستار اداره یک آزمون در یک درایو-از طریق COVID-19 coronavirus تست ایستگاه ها

توسط MINERALNEWS در 24 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک پرستار اداره یک آزمون در یک درایو-از طریق COVID-19 coronavirus تست ایستگاه های راه اندازی شده توسط دانشگاه واشنگتن مرکز پزشکی در سیاتل. تد S. وارن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تد S. وارن/AP

شب دیگر من تا به حال یک بیمار در ER جایی که من کار می آیند با تب و سرفه و تنگی نفس. آن شده اند که یک روال مراجعه کنید اگر نه برای رمان coronavirus در حال حاضر فراگیر در جهان است. بیمار نگران بود در مورد ویروس و بنابراین ما بودند. او به تازگی از سفر به یک کنفرانس در یک کشور با موارد شناخته شده COVID-19 به عنوان بیماری ناشی از کوروناویروس نامیده می شود. او میانسال بود و HIV که ما را نگران می تواند افزایش خطر ابتلا به بیماری های جدی از ویروس. ما در تماس با وزارت بهداشت که در آن همه تست در دولت من در حال حاضر انجام شده به درخواست مجوز برای تست coronavirus.

حکم? را تکذیب کرد.

از آنجا که بیمار نیاز نیست بیمارستان منابع مانند یک ماسک اکسیژن یا مایعات وریدی ما مرخص خانه او خواست او را به خود قرنطینه و بازگشت اگر علائم او بدتر شده است.

هر ER دکتر که من کار با در حال حاضر دارای چندین داستان شبیه به این. این هفته در ماساچوست تست شده مجاز تنها برای بیماران مبتلا به علائم تنفسی نیاز به بستری شدن در بیمارستان و یا برای بیماران با نشانه هایی که در سفر به مناطق بومی و یا تماس با تایید coronavirus موارد است. معیارهای مشابه اعمال می شود در کشورهای دیگر. مشکل با این روش این است که با توجه به همه شاخص های آن است که تقریبا به طور قطع از دست رفته تعداد زیادی از موارد است.

شواهد قوی نشان می دهد که کروناویروس در حال حاضر در حال گسترش در جامعه است و برای هفته ها. پس از اولین مورد تایید شده به نظر می رسد در ایالات متحده در ژانویه. 20 دانشمندان در سیاتل که تا به حال جمع آوری شده سواب به مطالعه آنفلوانزا رفت و سرکش و برابر رهنمود از غذا و دارو و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از یک آزمون و شروع به دنبال coronavirus در خود آنفولانزا نمونه. در اواخر ماه فوریه آنها به سرعت خود را پیدا مثبت — یک نوجوان با سفر اخیر و هیچ بیمار تماس با ما. ژنتیک تعیین توالی ویروس توسط همین محققان پیشنهاد شده است که این ویروس به احتمال زیاد تا به حال شده است در گردش در جامعه تا زمانی که شش هفته.

در حال حاضر موارد با سفر اخیر و شناخته شده مخاطبین در حال ظهور در همه جا. در اوایل این هفته کارشناسان بهداشت عمومی از دانشگاه جانز هاپکینز تایید کرد که این ویروس به احتمال زیاد گسترش کشف نشده در جامعه است. این چیزی است که احتمالا از انبار.

در صورتی که مورد, پس چرا ما هنوز هم در مواجهه با چنین محدودیت های سفت و سخت که ما می توانیم تست ؟ وجود ندارد یک پاسخ روشن اما به نظر می رسد به عنوان یک تابع از یک محزون می خوانی ناکافی عرضه کیت های آزمایش. به عبارت دیگر آنچه در چند تست ما هستند که جیره بندی برای افرادی که به آنها نیاز دارید بیشتر کسانی که نیاز به بستری در بیمارستان. در حالی که کره جنوبی اجرا شده است حدود 250,000 آزمون و ظرفیت آزمون 10000 نفر در روز برآورد کنونی نشان می دهد ایالات متحده انجام شده است تنها در مورد 19,000 آزمون. در اینجا یکی دیگر از راه برای ابراز چقدر پشت سر ما از نظر تست — مارس 11, ایالات متحده انجام داده بودند و تنها 23 آزمون در هر یک میلیون نفر در U. K به حال انجام شده 347 میلیون و ایتالیا و 826 میلیون و کره جنوبی 3,692 در هر میلیون, با توجه به تجزیه و تحلیل توسط رسانه های متعدد و COVID پیگیری پروژه.

Ashish Jha مدیر هاروارد جهانی سلامت گفت: NPR در روز پنج شنبه که ایالات متحده' پاسخ شده است "خیلی بدتر از تقریبا هر کشور دیگری که تحت تاثیر قرار شده است." او رسیده کلماتی مانند "خیره کننده" "شکست مفتضحانه" و "ذهن-باد" برای توصیف این وضعیت است.

این منجر به یک دوم بسیار مهم تر از سوال -- چگونه ما پس staggeringly آمادگی برای آزمون برای این ویروس ؟ تعدادی از سکسکه کمک کرده است. برای اولین بار بسیاری از کیت های آزمایش منتشر شده توسط CDC در فوریه. 4 اگر معیوب بود. طراحی و ساخت این آزمون به چالش کشیدن است و گاهی اوقات مشکلات بوجود می آیند. شده اند وجود دارد گزارش می دهد که در اوایل چینی تست ممکن است منفی کاذب رای به عنوان بالا به عنوان 50 درصد است. اما به جای تشویق دانشگاه آزمایشگاه و شرکت های خصوصی برای کمک به با آزمون توسعه FDA نکردن مجوز برای چنین کاری تا فوریه. 29. این کنتراست با پاسخ در کره جنوبی که در آن خصوصی بیوتکنولوژی شرکت شروع به توسعه یک آزمون در Jan. 16, حال نسخه کار آماده Feb. 5t و تا به حال دولت تصویب و برای استفاده یک هفته بعد. که شرکت تولید کافی کیت برای تست از یک میلیون نفر در هر هفته.

شرکت های خصوصی و دانشگاهی labs در حال حاضر در حال توسعه خود را تست. کلینیک کلیولند به تازگی اعلام کرد که در حال توسعه یک تست سریع برای ویروس. اما نگرانی ها در مورد نصب یک کمبود مهم مواد مورد نیاز برای اجرای این آزمون.

کل عدم اطمینان کافی تست در دسترس خواهد بود به احتمال زیاد به اثبات می شود تنها مهم ترین عامل در چرا ایالات متحده شده است قادر به مهار شیوع. Aspreviously گزارش NPR, هنگ کنگ, سنگاپور و کره جنوبی همه مستقر تهاجمی استراتژی تست بسیار زود است. این اجازه به آنها برای پیدا کردن چند مورد و منزوی کردن آنها و جلوگیری از بدون کنترل جامعه گسترش یافته است. چرا که دولت ما و مقامات بهداشت عمومی شد آمادگی ما از دست رفته است که فرصت گرانبها در ایالات متحده است و برای مردم هزینه زندگی خود را.

این شکست نشان دهنده عمیقی کناره گیری در بالاترین سطوح دولت مسئولیت را به سلامت و امنیت مردم آمریکا به طور کلی و جمعیت های آسیب پذیر ، کارشناسان بهداشت عمومی شناخته شده اند استثنایی خطر ناشی از رمان coronaviruses برای بیش از 20 سال است اما دولت فعلی بودجه محدود به CDC و منحل کاخ سفید واحد به صراحت اختصاص داده شده به آماده شدن برای یک بیماری همه گیر درست مثل این یکی. اظهارات عمومی از رده های بالای دولت ما — مقایسه نادرست به آنفلوانزای فصلی شدید وعده های گمراه کننده در مورد دسترسی به تست اطمینان که همه چیز را "کامل" — در ادامه به دانه سردرگمی و تضعیف اعتماد.

خیره کننده ترین تصویر از این رادیکال شکست رهبری و مسئولیت رخ داده است برای من پنج شنبه صبح در C-SPAN. CDC مدیر رابرت Redfield بود شهادت در مقابل کنگره و تشکر. Debbie Wasserman Schultz درخواست شد که مسئول تضمین این که کسانی که نیاز به آزمایش می شود می تواند آزمایش می شود. پس از چندین تلاش برای طفره رفتن از سوال Redfield بدارد. او تا به حال هیچ پاسخ. او خیره شد پایین در میز خود را قبل از به آرامی تبدیل به یک مرد نشسته در کنار او. آن Anthony Fauci, مدیر بیماری های عفونی در NIH. او تا به حال شجاعت به آنچه Redfield نمی خواهد.

"این سیستم بشود به آنچه ما نیاز داریم در حال حاضر," او گفت:. "و این یک شکست."

چه ما در حال حاضر ؟ ما هنوز هم باید تاکید پوسته پوسته شدن تست ظرفیت عظیم در راه است. دانستن دقیقا همان است که این بیماری را قادر خواهد ساخت موثر قرنطينه حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر و کاهش جامعه گسترش یافته است. اما مهم ترین اقدامات رخ می دهد در سطح فردی. همه باید در عمل اجتماعی فاصله. که به معنی محدود کردن همه تعامل اجتماعی لغو تجمع سازمان یافته کار از راه دور, تعویض مفصل آرنج ضربه برای دست دادن و نگه داشتن یک فاصله چند پا از دیگران در هر زمان ممکن است. هر کس هم باید عمل وسواسی بهداشت دست. که به معنی شستن دست های خود را با آب و صابون به مدت 20 ثانیه به صورت منظم و هر بار که شما را در تماس با مناطق پر ترافیک مانند یک دستگیره یا مترو قطب. اجتناب از دست زدن به صورت خود را به هر دلیلی — استفاده از یک بافت به خراش خارش.

اگر شما هر گونه سرد و یا علائم شبه آنفولانزا مانند تب و گلو درد و سرفه و یا درد عضلانی شما باید یک ماسک اگر شما دسترسی به یکی از منزوی کردن خودتان نگه دارید شستن دست های خود را و اجتناب از تماس با دیگران تا آنجا که ممکن است تا زمانی که حداقل دو تا سه روز پس از علائم خود را باید حل و فصل شود. اگر شما دچار مشکل در تنفس و درد قفسه سینه عمیق ضعف و یا سردرگمی و سپس از آن زمان به دنبال توجه پزشکی.

جامعه گسترش در ایالات متحده است که در حال حاضر اتفاق می افتد و این ویروس را به احتمال زیاد رسیدن به تعداد زیادی از مردم است. اما این است که نه کابوس سناریو. کابوس سناریو رخ می دهد اگر تعداد زیادی از افراد بیمار در همان زمان. این می تواند منجر به یک افزایش بيمار پس از رسیدن به بیمارستان های همه در یک بار است که می تواند به راحتی پایمال منابع مانند اکسیژن و مخازن هواکش و واحد مراقبت های ویژه تخت. اگر این اتفاق پس از آن مردم خواهد مرد که در غیر این صورت ممکن است بهبود یافته اند. برخی از کشورهای اروپایی در حال حاضر رو به یک وضعیت شبیه به این. ضروری است که ما از گسترش عفونت در طول زمان و یا پهن کردن منحنی. این راهی بیمارستان خواهد شد که منابع کافی برای درمان هر کس و نمی خواهد غرق شده. چگونه ما صاف منحنی است ؟ تمام اقدامات فردی من بالا توضیح داده شد.

ما همه در این با هم. اگر هر کس خود را در محدود کردن گسترش بیشتر زندگی خواهد بود را نجات داد.

کلیتون دالتون است که یک پزشک مقیم در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن