نظر: با وجود هیچ معامله بزرگ در طول مغلوب ساختن پیشی جستن سفر به هند وجود دارد پیشرفت

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت و نخست وزیر هند نارندرا رسیدن به یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک در ده

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت و نخست وزیر هند نارندرا رسیدن به یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک در دهلی نو در روز سه شنبه. پراکاش سینگ/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پراکاش سینگ/خبرگزاری گتی ایماژ

Tanvi مادان (@tanvi_madan) یک عضو ارشد در این پروژه در نظم بین المللی و استراتژی و مدیر هند پروژه در موسسه بروکینگز. او نویسنده شوم مثلث: چگونه چین به شکل ایالات متحده-هند روابط در دوران جنگ سرد.

پس رئیس جمهور تهمت دو روز سفر به هند اولین سفر رسمی به این کشور شده است وجود دارد برخی از بحث در مورد ارزش آن است. این غیر معمول نیست برای آمریکا-نخست وزیر هند-سطح سفرهای که — بیشتر از در مورد کشورهای دیگر — به نظر می رسد اندازه گیری می شود و بر اساس اینکه آیا آنها تولید یک معامله بزرگ است.

که ممکن است نتیجه آخرین معامله بزرگ — آمریکا-هسته ای هند ابتکار تخمگذار زمینه را برای دو کشور' زمان همکاری استراتژیک.

کسانی که به امید این زمان برای یک معامله بزرگ — به طور خاص تجارت یکی از نا امید خواهد شد. تجارت مذاکره کنندگان منتقل شده بود برخی از راه برای رسیدن به یک مینی-توافق اما تا به حال شده است قادر به دریافت آن بیش از خط پایان.

کسانی که نگران — آیا از یک استراتژیک اقتصادی و یا دموکراسی و حقوق بشر دیدگاه — در مورد تحولات داخلی در هند نیز خواهد بود نا امید کرد. مغلوب ساختن پیشی جستن با اشاره به اهمیت هندی تنوع چندین بار در سخنرانی خود در روز دوشنبه اذعان کرد که نگرانی ها در مورد آزادی مذهبی و هند ماهها بازداشت رهبران سیاسی در کشمیر مورد بحث قرار گرفت خصوصی. اما او حاضر به عموم دیدگاهها برای هندو-مسلمان خشونت که فوران در دهلی نو در طول سفر خود را — بدترین در دهه, و در نتیجه حداقل 20 مرگ و میر — و به نظر می رسید برای حمایت از آنچه او گفته بود مودی تمایل برای "مردم به آزادی مذهبی."

با این وجود برای کسانی که نگران تجارت اصطکاک در درجه اول بیش از تعرفه و تجارت آسیب رساندن به همکاری استراتژیک وجود دارد باعث تسکین. برای ارام کردن تهمت نخست وزیر نارندرا مودی تاکید کرد رشد اقتصادی و کاهش کسری تجاری. هندی مدیران برجسته سرمایه گذاری های خود را در مهارت های در حال توسعه و تولید در ایالات متحده و تلاش خود را برای حفظ چینی تجهیزات از هند 5G شبکه.

یک بیانیه مشترک سه شنبه منتشر شد به نظر می رسد به نقطه را به یک "فاز یک" معامله تجارت در آینده نزدیک و پیشنهاد پیشرفت در مشاوره است که کمک خواهد کرد که نگه داشتن مخابرات چین غول پیکر, Huawei خارج از هند 5G زیرساخت ها است. رئیس جمهور تهمت همچنین اشاره کرد که دو طرف را به سمت یک مطلب جامع در مورد تجارت در پایان سال است.

کسانی که به دنبال تداوم در دو دهه نسبت به روند بیشتر همکاری های استراتژیک بین دو دموکراسی نیز پیدا کردن دلیلی برای خوش بینی. موجب شده توسط مشترک نگرانی در مورد تروریسم و افزایش چین اقدامات در منطقه آمریکا و هند باید عمیقتر دفاع و امنیت روابط بیش از سه سال گذشته است.

اطلاعیه در این دیدار ابراز عزم راسخ برای ادامه این همکاری به ویژه در هند و اقیانوس آرام و همچنین در احیا امنیت داخلی گفت و گو است.

هر دو طرف خواهد بود خوشحال با هند تصمیم به خرید برخی از 3 میلیارد دلار ارزش از ایالات متحده ساخته شده هلیکوپتر نظامی برای نیروی دریایی و اضافی آپاچی — دهلی نو به دلیل سابق شامل انتقال تکنولوژی; واشنگتن از آنجا که این اولین بار است که هند دفاع معامله کامل در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

داده های خود را به اشتراک گذاشته نگرانی در مورد چین غول زیرساخت های پروژه کمربند و جاده ابتکار آنها همچنین اعلام کرد که ایالات متحده برای توسعه بین المللی امور مالی شرکت ایجاد یک دفتر در هند برای همکاری در پروژه های زیربنایی منطقه ای از جمله انرژی های تجدید پذیر آنهایی که در هند. و آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی و همتای هندی به همکاری در پروژه های توسعه در کشورهای ثالث.

برای مودی ایالات متحده استراتژیک بسیار مهم به خصوص در حفظ مطلوب توازن قدرت در آسیا است. او ساخته شده است که تلاش قابل توجهی برای حفظ مغلوب ساختن پیشی جستن در کنار او. طی بازدید رئیس جمهور این بود که قابل مشاهده در فرش قرمز خوش آمدید که شامل گسترده مخاطبان است. آن را نیز آشکار بود در مودی برجسته از معاملات (70 میلیارد دلار در حمل و نقل هوایی عمران, دفاع, آموزش و پرورش و انرژی) در راه است که نخست وزیر هند به ندرت با آمریکا و روشن بود از عدم انتقاد زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده نظر مثبت در مورد پاکستان است.

هند تلاش رئیس جمهور به وضوح پرداخت می شود — حداقل در طول سفر است. تهمت بود بسیار تعریف از هند و نخست وزیر با وجود پیروزی های اخیر سیاسی و اقتصادی موانع. مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین عنوان تجارت تفاوت خودداری از علنا فشار هند به حذف Huawei از آن 5G شبکه و به مودی به نفع شک در تحولات داخلی — چیزی که رئیس جمهور شناخته شده است به انجام با رهبران او را تحسین مانند چین پینگ است.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود را به احتمال زیاد احساس او ساخته شده است برخی منافع سیاسی — حتی اگر نه با هند-آمریکا رای دهندگان که تا حد زیادی رای دموکراتیک است. بخش احمدآباد سخنرانی روز دوشنبه و اظهارات روز سه شنبه — برجسته الهیات دفاع می پردازد و چگونه سفر خود را کمک خواهد کرد که مبارزه با غیر قانونی مواد مخدر تولید — به نظر می رسید طراحی شده برای پایگاه خود را در بازگشت به خانه. مبارزات انتخاباتی خود را در حال حاضر شده است با استفاده از این دیدار به برجسته رئیس جمهور favorability در خارج از کشور (و اخیرا در یک نظرسنجی پیو تهمت تقریبا همسان اوباما امتیاز در هند).

اما روشن بود از مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات نسبت به پایان این دیدار که تجارت خود را با نگرانی هند ناپدید نمی شود. اگر تهمت است و انتخاب مجدد دهلی نیاز به آماده می شود که این مسائل را در بالای لیست خود را با انتظار بیشتر امتیازات. در ضمن هر دو طرف باید آماده برای headwinds — که آیا آنها می آیند از تحولات در داخل کشور و یا از قوها سیاه مانند coronavirus.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن