نظر: همیشه ساقدوش عروس, بهداشت عمومی به ندرت آنه تا زمانی که خیلی دیر

بزرگنمایی این تصویر پدرو ریورا منتظر با سایر داوطلبان در منطقه, ارتفاعات, Md. به دست کردن مواد غذایی

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پدرو ریورا منتظر با سایر داوطلبان در منطقه, ارتفاعات, Md. به دست کردن مواد غذایی است. او با پوشیدن یک ماسک با این مضمون که "این نیز بگذرد." معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

ایالات متحده آمریکا است که در میان هر دو بحران بهداشت عمومی و بهداشت مراقبت از بحران است. در عین حال اکثر مردم آگاه نیست اینها دو چیز متمایز. و پاسخ برای هر در حال رفتن به بسیار مهم خواهد بود.

اگر شما یک حرفه ای بهداشت و درمان از برخی از خط خطی های شما ممکن است متوجه است که ملت را از نظام سلامت به اجرا در بخش های بزرگ به طور جداگانه از سیستم فراهم می کند که اکثر مردم به مراقبت های پزشکی.

دکتر جاشوا journal club سابق معاون کمیسر غذا و دارو و در حال حاضر معاون دین در دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه جانز هاپکینز در بالتیمور متمایز سیستم مراقبت های بهداشتی از سیستم بهداشت عمومی به عنوان "تفاوت بین مراقبت از بيماران مبتلا به COVID و جلوگیری از مردم را از گرفتن COVID در وهله اول است."

به طور کلی سیستم مراقبت های بهداشتی مراقبت برای بیماران به صورت جداگانه در حالی که بهداشت عمومی است که در مورد مراقبت از کل جمعیت. بهداشت عمومی شامل بسیاری از چیزهایی که یک جمعیت طول می کشد برای اعطا مانند هوای پاک, پاک, آب, موثر, بهداشت مواد غذایی است که امن برای خوردن و همچنین پیشگیری از آسیب دیدگی واکسن ها و روش های دیگر برای حصول اطمینان از کنترل مسری و محیط زیست بیماری است.

بزرگنمایی این تصویر

مدیر سابق معاون کمیسر غذا و دارو جاشوا journal club, سمت چپ, شهادت در کاپیتول هیل در سال 2009 در آنفولانزای خوکی. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

در واقع, آن است که بهداشت عمومی و نه پیشرفت در مراقبت های پزشکی است که به حساب برای بسیاری از افزایش امید به زندگی در طول دو قرن گذشته. خوب قبل از ظهور آنتی بیوتیک ها و دیگر 20th Century پزشکی مداخلات بهداشت عمومی فعالیت های اطراف آب تمیز, مواد غذایی, ایمنی و امن تر مسکن منجر به دستاوردهای عظیم.

"این بسیار نامرئی" اگر سیستم بهداشت عمومی بسیار خوب کار شده است گفت: journal club, که او نیز یک بار به عنوان مریلند دولت وزیر بهداشت. "این سگ-که-نمی-پوست آژانس است."

اما در حالی که بهداشت عمومی نمی باشد به عنوان زرق و برق دار به عنوان یک داروی جدید و یا دستگاه های پزشکی یا عمل جراحی می تواند به طور همزمان تحت تاثیر قرار بسیاری از زندگی در یک بار.

"من مطمئن هستم که من را نجات داد زندگی بیشتر نگه داشتن گرجستان موتور سیکلت قانون در این کتاب بیش از همه ضربه resuscitations من گفت:" دکتر آرتور Kellermann سابق اورژانس پزشک و بهداشت عمومی محقق در دانشگاه اموری در آتلانتا.

هنوز هم به دلیل عمومی-نظام سلامت عمدتا به اجرا در پس زمینه آن را به ندرت می شود توجه و یا بودجه — سزاوار است تا وجود یک بحران است.

بهداشت عمومی است "یک قربانی موفقیت خود را" جاناتان Oberlander یک سیاستگذاری سلامت محقق و استاد دانشگاه کارولینای شمالی-چپل هیل.

"مردم می توانند لذت بردن از آب پاک و هوای پاک اما همیشه آن را نسبت به بهداشت عمومی" او گفت:. "ما توجه به بهداشت عمومی در زمانی که همه چیز به چپ چپ. اما ما تمایل به پرداخت مقدار زیادی از توجه در دوره عادی از حوادث است."

بهداشت عمومی را به عنوان یک زمینه علمی ایجاد شد تا حد زیادی برای رسیدگی به این نوع مشکل جهان امروز با آن مواجه است. Journal club اشاره کرد که در بالتیمور تاسیس کشور اول عمومی وزارت بهداشت در سال 1793 به آدرس تب زرد بیماری همه گیر. اما بین شرایط اضطراری عمومی در حوزه سلامت است که تا حد زیادی نادیده گرفته شده است.

"در ایالات متحده و 97 سنت در هر بهداشتی دلار می رود به مراقبت های پزشکی" او گفت:. "سه سنت می رود به سلامت عمومی است."

این نبود که مدتها پیش زمانی که بازسازی این کشور بهداشت عمومی زیرساخت های یک اولویت است. در پی حملات یازدهم سپتامبر ، 11, 2001 حملات تروریستی و حمله سیاه زخم یک ماه بعد کنگره اختصاص داده شده قابل توجه و دلار به سلامت عمومی است.

در حال ظهور از تب و تاب فعالیت از سال 2001 تا 2004 بود یک لایحه دو حزبی ارائه بیش از 4 میلیارد دلار به طور چشمگیری گسترش نوپای استراتژیک ملی ذخایر به بازسازی و نوسازی ظرفیت های ایالتی و محلی بهداشت عمومی ادارات برای مقابله با بهداشت عمومی اورژانس و بیشتر به حفاظت از کشور عرضه آب آشامیدنی از بالقوه حملات تروریستی است.

همچنین ایجاد شده در این دوره بود که پروژه Bioshield یک برنامه فدرال برای ارائه مشوق به بخش خصوصی برای توسعه واکسن و مقابله بیولوژیکی عوامل ترور و همچنین به عنوان به طور طبیعی بیولوژیکی تهدید.

اما به عنوان تهدید تروریسم بیولوژیکی به نظر می رسید به افول بود و بهداشت عمومی بودجه از کنگره و ایالات متحده است. پس از حسابداری تورم, بودجه فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری کاهش یافته است که در طول دهه گذشته با توجه به اعتماد به امریکا, سلامت, یک حزبی پژوهشی و ترویجی ،

و در حالی که قانون مراقبت مقرون به صرفه ایجاد بهداشت عمومی صندوق به ارزش 15 میلیارد دلار بیش از 10 سال — پیشگیری و بهداشت عمومی صندوق ― آن را بارها و بارها حمله توسط هر دو حزب در کنگره برای پرداخت هزینه های دیگر و گاهی غیر بهداشتی اقلام است. برای مثال صندوق قطع شد و توسط بیش از 1 میلیارد دلار در سال 2018 برای کمک به پوشش هزینه های مرکب لایحه بودجه.

کسانی که انتخاب بر بهداشت عمومی می تواند به ما امد و شد زیاد. در حال حاضر به عنوان ایالات متحده سوگواری COVID-19 مرگ و میر بیش از 61,000 مردم در کمتر از دو ماه عمومی-بهداشت حرفه ای دوباره باید توجه سیاستگذاران. این سوال برای آنها این است که چگونه بهترین برای به دست گرفتن لحظه ؟

"ترفند این است برای قرار دادن در راه حل های که کار را برای یک مدت زمان طولانی" گفت: journal club. "این واقعا مهم است که چگونه شما رسیدگی به بحران به دلیل آن ممکن است تعیین چگونه شما رسیدگی بعد از 50 یا 60 سال است."

تیک تاک ساعت است.

قیصر سلامت نیوز (KHN غیر انتفاعی, اخبار, خدمات پوشش مسائل مربوط به سلامت. این یک سرمقاله مستقل برنامه از قیصر بنیاد خانواده است که با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن