OPG می کشد پلاگین در برنامه ریزی برای دفن زباله های هسته ای در نزدیکی Lake Huron خط ساحلی

تورنتو—سیاسی مملو طرح توجیهی فروشگاه خطرناک و زباله های هسته ای در اعماق زمین در نزدیکی دریاچه هیوران خط ساحلی

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

تورنتو—سیاسی مملو طرح توجیهی فروشگاه خطرناک و زباله های هسته ای در اعماق زمین در نزدیکی دریاچه هیوران خط ساحلی شده است به طور رسمی قرار داده و به استراحت بیش از 15 سال پس از آن اولین بار ارائه شده است.

در نامه اخیر به فدرال محیط زیست وزیر انتاریو دولتی ژنراتور برق گفت: آن دیگر خواستار ادامه با چند میلیارد دلاری پروژه.

"ما قصد داریم برای انجام این پروژه و خواسته اند که این نرم افزار برای آماده سازی سایت و مجوز ساخت و ساز خارج شود" این نامه از انتاریو تولید برق متحده است. "به طور مشابه, OPG, درخواست از وزیر برای لغو ارزیابی زیست محیطی برای پروژه است."

در پاسخ فدرال و وزیر محیط زیست Jonathan ویلکینسون گفت: پذیرش درخواست و خاتمه یافته در حال انجام است.

پروژه برآورد هزینه بیش از 2.4 میلیارد دلار بود به نام برای ذخیره سازی از صدها هزار متر مکعب از کم و متوسط-سطح زباله های رادیو اکتیو 680 متر زیر زمین حدود 1.2 کیلومتر از دریاچه هیوران. پناهگاه بود ساخته شده در بروس تولید سلاح هسته ای در نزدیکی ایستگاه Kincardine, Ont.

در حالی که Kincardine بوده است "حاضر میزبان" این پیشنهاد را به خود جلب کرد سال ها از مخالفت شدید از محیط زیست و صدها نفر از جوامع در هر دو طرف از کانادا-مرز ایالات متحده. تمام استدلال کرد که تهدید به نوشیدن آب است که در خدمت میلیونها نفر از مردم به سادگی بیش از حد بزرگ است.

OPG را صبورانه در دفاع از برنامه ریزی مخزن به عنوان یک به طور کامل امن گزینه برای ذخیره سازی ضایعات که باقی می ماند می تواند خطرناک برای هزاران سال.

در حالی که یک مشترک محیط زیست پنل به تصویب آن در مارس 2015 این پروژه متوقف شده است. پی در پی وزرای محیط زیست نامیده می شود برای اطلاعات بیشتر. آخرین درخواست شد برای خرید از Saugeen Ojibway ملت یا پسر که شکایت کرده بود برای سال در مورد بسته خروج از تصمیم گیری های مربوط به بروس نیروگاه.

ابزار وعده داده شده آن را نمی خواهد ادامه بدون که توافق.

از آن پس اعضای پسر — متشکل از Saugeen اول ملت و Chippewas از Nawash Unceded اول کشور را مورد بحث این موضوع است. در اواخر ژانویه 4500-عضو جامعه اکثریت را رد کرده و تاسیسات ذخیره سازی زیرزمینی.

"ما مشغول به کار برای سال های بسیاری برای ما حق اعمال صلاحیت در سرزمین ما و رایگان, موافقت قبلی و آگاه مردم ما به رسمیت شناخته شود" Chippewas از Saugeen رئیس Lester Anoquot گفت: در آن زمان. "ما نمی پرسند برای این ضایعات ایجاد می شود و ذخیره شده در خاک ما است."

OPG که قبلا گفت: این امر به دنبال جایگزین راه حل های ذخیره سازی گفت: جمعه آن را تا حدود 200 میلیون دلار در مخزن.

این Saugeen Ojibway ملت بلافاصله در روز جمعه برای درخواست برای اظهار نظر در پایان پروژه.

در نامه Lise Morton, معاون رئیس جمهور در OPG گفت: این ابزار همچنان متعهد به ادامه گفت و گو با Saugeen Ojibway کشور در مورد "آینده راه حل های بالقوه" برای امن و بلند مدت ذخیره سازی زباله های هسته ای.

بطور جداگانه فدرال موظف زباله های هسته ای سازمان مدیریت اعلام کرد در اوایل این سال بود که اقدام به توسعه برنامه برای یک سایت در این نزدیکی هست که در آن به دفن بسیار رادیواکتیو, راکتور, زباله. مالکان در جنوب بروس حدود 30 دقیقه در شرق Kincardine امضا توافق نامه اجازه می دهد تست مناسب در خواص خود را.

تنها سایت مورد نظر برای سطح بالا ذخیره سازی زباله در ایگناس در شمال انتاریو. گروه های بومی هنوز برای نشان دادن حمایت برای این پروژه است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

حدود سه میلیون و بسیار رادیواکتیو استفاده می شود سوخت بسته نرم افزاری از راکتورهای در حال حاضر ذخیره شده در هسته ای موجود تولید ایستگاه در کانادا از جمله در بروس تولید سلاح هسته ای در ایستگاه. مقامات بارها ادعا جاری سازی سیستم پایدار نیست شده اند و جستجو برای یک راه حل دائمی با هدف پیدا کردن یک سایت برای ذخیره سازی توسط 2023.

"ما همچنان به مخالفت با دفن هر گونه زباله های هسته ای در حوضه دریاچه های بزرگ از جمله NWMO تلاش برای دفن تمام کانادا را بالا سطح زباله های رادیو اکتیو در نخست زمین های کشاورزی در جنوب بروس که آن هم در پسر خاک" گفت: Pat گیبونز از SOS دریاچه های بزرگ.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن