Op-Ed: The forgotten کتاب است که راه اندازی ریگان انقلاب

در بهار سال 1965 رونالد ریگان تضعیف به یک شیک پوش لس آنجلس رستوران. او وجود دارد برای دیدار با شاگردان اسپنسر

توسط MINERALNEWS در 20 بهمن 1398

در بهار سال 1965 رونالد ریگان تضعیف به یک شیک پوش لس آنجلس رستوران. او وجود دارد برای دیدار با شاگردان اسپنسر یک مشاور سیاسی او امیدوار بود که عضویت خود را بالقوه کمپین فرماندار.

سال قبل از ریگان تا به حال معروف متوقف کرد برای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری نامزد Barry Goldwater که ثابت راه بیش از حد شدید برای رای دهندگان آمریکایی. اسپنسر نگران بود همان درست است از ریگان اما او در بر داشت او را به انعطاف پذیر و هوشمند است. در واقع, او در بر داشت او را کاملا ادبی. "من نوشت: کتاب" ریگان گفت: اسپنسر در پایان نشست خود را. "چگونه است که رفتن به جا؟"

نه به خوبی معلوم شد. اگر چه آن را فراموش شده امروز در زمان خود "جایی که بقیه از من است ؟" به یک فروشنده و یک کلید مصنوع از سیاست کالیفرنیا. این کتاب همچنین نشان میدهد که ریگان بود هرگز فقط یک بازیگر قرائت خطوط اسپنسر-سبک سیاسی جوانب مثبت. حتی در اوایل دهه 1960 ریگان بود تعریف تصویر خود را و دفاع از فلسفه او برای خودش.

ریگان هرگز دریافت اعتبار کافی برای خود فکری طرف. به عنوان یک کودک او را بلعیدم کتاب بود و او پس گرفته شده توسط King Arthur قصه های او به نام او گربه Sir Lancelot. به عنوان یک بازیگر او را صرف خود را در مجموعه معافیت خواندن اغلب خسته کننده خود را costars با امور جاری حقایق است. ریگان در نهایت از رئيس جمهور انتخاب شد Screen Actors Guild بیش از یک بار قبل از حرکت به تلویزیون و "جنرال الکتریک تئاتر است." در کارخانه جنرال الکتریک او در سخنرانی های خود بر اساس کتاب توسط اقتصاددانان نمایش که تبدیل او از یک FDR-سبک دموکرات به یک محافظه کار است. او شروع به در نظر بگیرید در حال اجرا برای چیزی بزرگتر از وسط خم شدن در انتخابات ریاست جمهوری.

تبلیغات

در حالی که ریگان biographers باید بررسی تاثیر GE و خم شدن در جوانه زدن سیاستمدار آنها تا حد زیادی نادیده گرفته چه آمد بعدی یعنی "جایی که بقیه از من؟" در سال 1962 نیویورک ناشر خواسته بود ریگان اگر او می خواست برای نوشتن "دراماتیک روایت دست اول" را به عنوان ویرایشگر قرار داده و آن را در مورد خم شدن جنگ در برابر "کمونیست سرطان در هالیوود است."

این ایده باید به دادگاه تجدید نظر به یک خواننده مانند ریگان. او مطمئنا شاهد سیاسی آن بالقوه است. جان اف کندی "پروفایل در شجاعت" و Goldwater را "وجدان یک محافظه کار" ثابت کرده است که کمپین کتاب می تواند هم بزنید علاقه و شکل تصاویر. هنگامی که او شروع به نوشتن در اوایل سال 1963 ریگان تغییر زاویه از هالیوود داستان کامل زندگی نامه است که می تواند خود را به آدرس بزرگترین نقاط ضعف به عنوان یک نامزد برای فرماندار: اتهام که او صرفا یک بازیگر است و او راست افراطی.

ریگان کمک کردم از ریچارد Hubler یک استعداد کسیکه بجای دیگران چیز مینویسد. آنها به اشتراک گذاشتن یک حس شوخ طبعی با Hubler تماس خود را در پروژه "حماسه ریگان" در حالی که ریگان آن را به نام "من ادبی حماسی است." آنها همچنین یک اخلاق کاری. آنها در ریگان اقیانوس آرام Palisades خانه مجهز GE اسباب بازی (آهن و برق الکتریکی وفل ساز). شبح به ندرت نیاز به سریع شریک زندگی خود را که حفر عمیق به این مباحث دشوار خود را به عنوان پدر اعتیاد به الکل و اتحادیه های جنگ است.

"جایی که بقیه از من ؟" شگفت انگیزی خوب بخوانید در میان ریاست جمهوری و کتاب آشکار نگاه ریگان قبل از زندگی سیاسی است که فاقد محتاط muffling هستند سیاسی گرداننده.

تبلیغات

نظر خود را باز: داستان آغاز می شود با نزدیک از پایین در یک شهر کوچک به نام تامپیکو در ایلینوی در فوریه 6, 1911. چهره من آبی بود از فریاد من پایین بود از خیلی بزرگ و پدر من ادعا کرد پس از آن که او سفید بود." خط پانچ خالص بود ریگان: "همیشه از" او نوشت: "من شده اند به خصوص علاقه از رنگ است که به نمایش گذاشته شد — قرمز و سفید و آبی."

"جایی که بقیه از من است ؟" به تصویر می کشد ریگان بیوگرافی جدی و سیاست خود را به عنوان جریان اصلی. بهترین مثال در این کتاب نهایی صفحات که با توجه به کش از نامه های قبلی شرح حال دیده است رفت و از طریق حداقل دو تجدید نظر عمده. ریگان استدلال کرد که اعتراض خود را به دولت بزرگ در نظر گرفته شد "یک حزبی دیدگاه" در دوران آیزنهاور. تنها پس از یک دموکرات در زمان کاخ سفید خود را در منظر جلوه های ویژه گرافیکی به اصطلاح جناح راست افراطی گری. او همچنین ساخته شده و امن ترین بازی در سیاست اضافه کردن یک پاراگراف که استناد لینکلن.

ریگان شد ایده های قابل بحث, البته, اما چیز جالب این است که تصویر خود را-شکل دادن به کتاب predates گرداننده مانند اسپنسر و ثروتمند تیم "دوستان" که مورد حمایت او را برای فرماندار کالیفرنیا و بعد از آن رئیس جمهور است. زمانی که این کتاب به نظر می رسد در سال 1965 آن را به فروش 200,000 نسخه و برنده ملی ستایش است. به عنوان یک منتقد قرار داده و آن را کتاب "ممکن است رونالد ریگان فرماندار."

در این مرحله اسپنسر و ثروتمند تیم ریگان-تقویت "دوستان" در پا. آنها می خواستند برای تست ریگان به عنوان یک خرده فروشی سیاستمدار و کتاب خود خریدهای ارائه پوشش کامل. در یکی لس آنجلس کتابفروشی ریگان وارد شده مستقیم از اسب خود را در مرتع پرورش احشام. "او نشان داد تا خود را در زبان انگلیسی, روش سوارکاری, دنده, شلوار, چکمه, همه چیز اما شلاق" اسپنسر به یاد. حتی در آن getup, ریگان مفتون جمعیت است. در یکی دیگر از امضای در ساحل طولانی یک خبرنگار پرسید: برای پاسخ به سوال مطرح شده توسط عنوان: من در بر داشت بقیه از من ریگان پاسخ داد: "در سیاست است."

ریگان رئیس مخالفان برای فرماندار جورج کریستوفر در اولیه وقت رژیم صهیونیستی است. Pat Brown عمومی — بازدید "جایی که بقیه از من است ؟" به عنوان یک شاخی نقطه ضعف است. لو توپ که تحت پوشش این مسابقه به عنوان یک خبرنگار ارائه شد این کتاب توسط یک ریگان کارمند. "من در حال حاضر رو من کپی از مخالفان خود را" توپ جواب داد و هر دو آنها تا به حال یک خنده خوب است.

در عین حال حملات کمتر پیچیده تر از این کتاب است. کریستوفر انجام است تاکید کپی برای مصاحبه به طوری که او می تواند به اثبات چیزی ریگان هرگز پنهان: او تا به حال یک بار شده از حزب دموکرات. "جایی که بقیه از من؟" قهوه ای را بخواهید در بیخ و بن یادآوری رای دهندگان به خوبی در نظر گرفته کتاب تا آنجا که نویسنده آن را محافظه کار انداز. برای ریگان نادیده گرفته gibes بازی بخشی از نظم متوسط است. او برنده به راحتی و کتاب خود تنها می تواند کمک کرده اند.

این کتاب همچنین نشان داد چیزی در مورد ریگان استقلال و غرایز. در اوایل مبارزات انتخاباتی او داده بودم اسپنسر سیاسی pro یک کپی. "به همسرش" او نوشت و در داخل آن "که احتمالا یک ایده در مورد آنچه که بقیه از من باید مانند نگاه." اما ریگان در حال حاضر می دانستم که آنچه که او نیاز به نگاه مانند. اثبات شد در سمت راست وجود دارد در این کتاب او می خواهم محاط.

کریگ Fehrman نویسنده کتاب جدید "نویسنده مسئول: داستان ناگفته از ما رئیس جمهور و کتاب آنها نوشت:" که از این مقاله اقتباس شده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب