انتاریو 30 روز محدود در نسخه بیش از کمبود دارو و ترس انتظار به پایان ژوئیه 1

ساکنان انتاریو که تکیه بر داروهای تجویزی امیدوارم ببینید طاقت فرسا COVID-19 احتیاط برداشته تا پایان ماه ژوئن ا

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399

ساکنان انتاریو که تکیه بر داروهای تجویزی امیدوارم ببینید طاقت فرسا COVID-19 احتیاط برداشته تا پایان ماه ژوئن است.

30 روز محدود در نسخه در آورده بود توسط دولت انتاریو در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر در تلاش برای جلوگیری از کمبود دارو. سخنران برای انتاریو سالمندان جامعه و استان را صنایع داروسازی می گویند آنها انتظار دارند این محدودیت برداشته خواهد شد در ماه بازگشت به طور معمول 90 روز حداکثر ژوئیه 1.

"این دشوار شده است, سیاست" گفت: جاستین بیتس رئیس اجرایی از انتاریو انجمن داروسازان. "ما ایستاده سیاست ما فکر می کنم آن را درست به انجام این کار, اما من فکر می کنم همه امیدواریم که ما می تواند به 90 روز و برای یک چرخه طبیعی از کمیت است."

Bates گفت که قبل از همه گیر و حتی شروع وجود دارد زنجیره تامین مسائل برای داروسازان با تولید کنندگان از مواد تشکیل دهنده کلیدی در چین و هند قادر به تولید مقدار لازم.

که کمبود تشدید شد در مراحل اولیه از رمان coronavirus گیر با بيمارستان پر کردن سفارشات بیشتر و افراد در تلاش برای انبار کردن فقط به عنوان وجود دارد اجرا می شود و در دیگر موارد ضروری مانند کاغذ توالت.

به عنوان یک نتیجه چند استان تحمیل 30 روز محدود کند انتاریو تنها هنوز به بازگشت به 90 روز هنجار شده است.

"انتاریو باید مراقب باشید چرا که این بزرگترین استان و مسائل مربوط به عرضه تنها تشدید اینجا" گفت بیتس که اضافه شده این استان می توانند از سایر حوزه های قضایی است. "اگر شده است وجود دارد هیچ خطر به عرضه (در جای دیگر) و سپس آن باعث می شود آن را یک تصمیم گیری است که ما می دانیم مسئول خواهد بود."

حتی با 30 روز محدود در محل داروسازان در انتاریو باید تلاش برای پر کردن سفارشات.

با توجه به بیتس 97 درصد از سفارشات ساخته شده توسط داروسازان به عمده فروشان به طور کامل برآورده. او همچنین گفت که مطالعات نشان داده اند داروسازان حجم کار افزایش یافته است و 24 درصد به عنوان آنها را مجبور به پر کردن سفارشات بیشتر و آدرس زنجیره تامین مسائل.

30-روز محدودیت نیز ایجاد دسترسی مسائل با توزیع هزینه رفتن در فرکانس.

"سالمندان به طور متوسط از چهار داروها هر کدام با برخی از مصرف بیش از 10. شما می توانید ریاضی را انجام دهد اما هزینه شرکت پرداخت اضافه می کند تا به سرعت گفت:" ماریسا لنوکس رئیس سیاست افسر از کانادا انجمن برای افراد بازنشسته. "و این نهاد بزرگ بسیار قابل توجه بار مالی بر کسی که از زندگی در یک درآمد ثابت است."

افزایش تعداد مراجعات به داروخانه ها نیز قرار می دهد افراد آسیب پذیر به رمان coronavirus در خطر بیشتر است.

CARP, اوپا و دیگر گروه های حمایت برای اصلاح این قانون به منظور بهبود در دسترس است.

که منجر به استانی دولت اعلام کرد در روز 13 مه که هر کسی با استفاده از انتاریو مواد مخدر به نفع برنامه نمی خواهد نیاز به پرداخت هر گونه همکاری پرداخت تا ژوئیه 1 برای هر نسخه که در حال توزیع در اقساط.

انتاریو دولت همچنین مجاز برای داروخانه ها برای انجام تحویل و یا منظقه وانت. این استان همچنین اجازه داده است که جدید Trillium مواد مخدر برنامه خانواده ها می توانند برای درخواست ارزیابی مجدد درآمد برای کمک به کاهش بار مالی برای خانواده ها در طول شیوع بیماری است.

هر دو بیتس و لنوکس گفت که آنها فکر نمی کنم این سیاست تمدید خواهد شد در جولای گذشته 1, از آنجایی که آنها انتظار 90 روز نسخه محدود خواهد شد دوباره ،

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

انجمن حمایت از اقدام کانادا برای سلامت جنسی و حقوق نیز مشتاق به دیدن این 30 روز محدودیت به پایان رسیده است, پس از آن ساخته شده آن را سخت تر برای مردم را به کنترل تولد و یا دیگر ضد بارداری.

"ما همچنین شاهد کمبود جهانی جایگزین های پیشگیری از بارداری مانند کاندوم, گفت:" لورا Neidhart سازمان مدیر ارتباطات و روابط دولت. "پس (30 روز محدود) بخشی از یک چتر بزرگ از مسائلی که در حال اتفاق می افتد و تاثیر بر زندگی مردم است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب