انتاریو برای تمدید وضعیت اضطراری; به عنوان تظاهرات خشم در مقامات بهداشتی یادآوری COVID-19 خطر

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان سهشنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به د

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان سهشنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

5:30 a. m.: Ontario انتظار می رود که امروز به گسترش آن وضعیت اضطراری تا 30 ژوئن.

اندازه گیری ممنوعیت تجمعات بزرگتر از پنج نفر است.

همچنین سفارشات بسته شدن برخی از کسب و کار مانند رستوران ها و کافه ها به جز اگر آنها را takeout و یا تحویل.

اگر رای عبور می کند اندازه گیری — که تعیین شده بود به پایان می رسد امروز — تمدید خواهد شد برای یکی دیگر از 28 روز.

مستقل قانونگذار سفت Hillier گفت: برای رای دادن در برابر این اقدام گفت: این دولت بیش از حد قدرت.

انتاریو اعلام وضعیت اضطراری در 17 مارس به عنوان COVID-19 موارد شروع به صعود در استان است.

5:15 صبح: به عنوان معترضان نگه دارید تا خود را ضد نژادپرستی تظاهرات در هر دو طرف مرز, بهداشت بالا, مقامات امیدوارند که آنها را فراموش نکنید در مورد خطر COVID-19.

مقامات بهداشتی کانادا هستند نشان می دهد مردم برای جلوگیری از تظاهرات اما آنها تاکید بر اهمیت ضد عفونی کننده دست و ماسک.

با فاصله فیزیکی که تقریبا غیر ممکن است در برخی از این تنظیمات تجمع را برانگیخت ممکن است مجبور به پیدا کردن راه های دیگر را امتحان کنید به نگه داشتن خود را امن است.

اعتراضات صورت گرفته در چندین شهرهای کانادا پس از یک مرد در حال مرگ در هفته گذشته در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس فشرده یک زانو را به گردن او.

جورج فلوید مرگ فرستاده است جمعیت کثیری به خیابان ها در چند ایالات متحده و کانادا شهرستانها به نگرانی سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس.

در ضمن مجلس عوام سخنران آنتونی روتا قرار است امروز به نظر می رسد در یک کمیته در روش و خانه امور.

او انتظار می رود که به بحث در مورد هیبرید مجلس و چگونه از آن است که عملکرد در طول بیماری همه گیر.

کمیته امور مالی مجلس سنا نیز امروز در دیدار با بسیاری از عمده رهبران صنعت مجموعه ای به نظر می رسد.

ساعت 3 صبح: کشورهای آمریکای جنوبی در کانون coronavirus بیماری همه گیر در حال انتخاب برای بازگشایی حتی به تعداد مورد افزایش نادیده گرفتن مثال مجموعه ای از اروپا که در آن سازمان ملل منتظر بدترین منتقل می شود.

در ضمن در آمریکا نگرانی وجود دارد که اعتراضات گسترده بیش از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید دوخته در گردن توسط یک افسر پلیس می تواند باعث شیوع بیماری های جدید در یک کشور که در آن ویروس به طور نامتناسبی تحت تاثیر اقلیت نژادی.

و برآورد دفتر بودجه کنگره هشدار داد آسیب به بزرگترین اقتصاد جهان می تواند مقدار به حدود 16 تریلیون دهه آینده اگر کنگره کار نمی کند برای کاهش ذرات.

کارشناسان نگران هستند در مورد آنچه اتفاق می افتد در آمریکای جنوبی است.

"واضح است که وضعیت در بسیاری از کشورهای آمریکای جنوبی دور از پایدار است. وجود دارد یک افزایش سریع در موارد و این سیستم در حال آمدن تحت فشار گفت:" مایک رایان مدیر اجرایی سازمان بهداشت جهانی در شرایط اضطراری برنامه.

هشدار او به عنوان برخی از برزیل سخت ترین ضربه شهرستانها از جمله جنگل شهر مانائوس و ساحلی ریو د ژانیرو شروع شد اجازه می دهد تا فعالیت بیشتر. برزیل گزارش کرده است بیش از 526,000 موارد ویروس دوم تنها به 1.8 میلیون نمودار و تقویم اقتصادی-ایالات متحده

در جای دیگر در منطقه بولیوی دولت مجاز است بازگشایی بسیاری از کشور ونزوئلا است unwound محدودیت. اکوادور فرودگاه در حال از سرگیری پروازها و خریداران در حال بازگشت به برخی از کلمبیا مراکز.

بیشتر در شمال مکزیک رئیس آندرس مانوئل لوپز Obrador لگد کردن ملت بازگشت به "طبیعی" روز دوشنبه در اولین سفر جاده ای در دو ماه به عنوان کشور به تدریج شروع به کاهش برخی از آن ویروس محدودیت.

دوشنبه 10 p. m. بزرگ و مجامع عمومی از جمله ضد نژادپرستی تظاهرات مطرح خطرات بهداشتی در طول یک بیماری همه گیر بریتیش کلمبیا بالا مقامات بهداشت روز دوشنبه گفت:.

سلامت استان افسر دکتر بانی هنری گفت: مردم در B. C. حق اعتراض و ابراز احساسات خود را, اما هشدار داده می تواند وجود داشته باشد COVID-19 پیامدهای بهداشتی مرتبط با آخر هفته اعتراض در مرکز شهر ونکوور.

"تظاهرات مسالمت آمیز حق ماست که مهم است برای همه ما, اما ما نمی توانیم فراموش نکنید که ما هنوز در وسط یک بیماری همه گیر" او گفت: در یک کنفرانس خبری در ویکتوریا.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

هنری گفت: او را دیدم بسیاری از مردم با پوشیدن ماسک و تمرین امن فاصله اما او خواست کسانی که حضور داشتند به نظارت بر سلامت خود را در طول چند روز آینده.

"ما همچنین می دانیم که در حال حاضر اجتماعات بزرگ باقی می ماند بسیار بالا خطر حتی خارج از منزل," او گفت:. "کسانی که در آنجا بودند (یکشنبه) شما ممکن است خودتان را در معرض خطر است."

حدود 3,500 مردم جمع آوری شده در ونکوور زیر اعتراضات در سراسر ایالات متحده بیش از مرگ جورج فلوید یک آفریقایی-آمریکایی درگذشت مردی که در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه.

B. C. اتحاد بهداشت عمومی به منظور محدود کردن اندازه از تجمعات به 50 نفر است.

"وزن گزینه های خود را فکر می کنم در مورد اثرات به خصوص اگر شما یک مراقبت های بهداشتی کارگران و یا افراد آسیب پذیر در دایره خود را در خانواده در خانواده" هنری گفت.

استان گزارش جدید 24 COVID-19 موارد پس از شنبه و یک مرگ از سالمندان ساکن در مترو ونکوور در دراز مدت-مراقبت در منزل.

B. C. در حال حاضر 2,597 فتح کرد گرفته شد موارد COVID-19 و شده اند وجود دارد 165 مرگ و میر. این استان می گوید: 2,207 مردم بهبود از بیماری است.

شنبه 6:50 بعد از ظهر انتاریو منطقه ای واحد بهداشت گزارش سنبله در جدید COVID-19 عفونت در یک روز که دیدم بدترین و میر گزارش شده در نزدیک به دو ماه با توجه به ستاره ها تعداد.

از 5 بعد از ظهر دوشنبه به واحد بهداشت گزارش داده اند که در مجموع 30,044 تایید شده و احتمالی موارد از جمله 2,336 مرگ و میر.

هشت جدید مرگ و میر گزارش شده از یکشنبه شب مشخص شده از روز اول با کمتر از 10 جدید کشنده موارد از آوریل 5, بازگشت زمانی که هر دو مورد و مرگ و میر شد و هنوز هم به سرعت در حال رشد در انتاریو است. آن روز نیز شاهد هشت مرگ و میر گزارش شده در این استان است.

نرخ مرگ و میر پایین است قابل ملاحظه ای از اوج در بیش از 90 در یک روز در اوایل ماه مارس حدود دو هفته بعد از روزانه مورد مجموع آمار اولین اوج خود در اواسط ماه آوریل است.

در ضمن 458 موارد جدید از همان زمان یکشنبه به پایان رسید یک رشته از شش روز متوالی با کمتر از 400 موارد است. بر خلاف در روزهای اخیر شده اند که تحت سلطه مورد رشد در تورنتو و پوست منطقه روز دوشنبه مورد سنبله شامل بسیار زیادی افزایش خارج از GTA, از جمله بیش از 100 تایید عفونت در Haldimand-Norfolk که تاکنون ده ها تن از موارد در یک شیوع در میان مهاجر کارگران مزرعه.

اوایل روز دوشنبه استان گزارش 781 بیماران در حال حاضر در بیمارستان بستری با COVID-19 از جمله 125 در بخش مراقبت های ویژه از آنها 89 در یک ونتیلاتور — اعداد است که باید به شدت کاهش یافته است در این ماه. استان نیز می گوید: بیش از 22,000 بیمارانی که آزمایش مثبت برای coronavirus در حال حاضر بهبود از بیماری — در حدود سه چهارم از کل آلوده.

این استان می گوید اطلاعات آن دقیق است تا 4 بعد از ظهر روز قبل ، این استان همچنین هشدار آخرین تعداد کل مرگ و میر — 2,276 — ممکن است ناقص و یا تاریخ به دلیل تاخیر در سیستم گزارش دهی و گفت که در این رویداد از یک اختلاف "اطلاعات منتشر شده توسط (واحد بهداشت) باید در نظر گرفته ترین تا به امروز است."

ستاره تعداد شامل برخی از بیماران گزارش شده به عنوان "احتمالی" COVID-19 موارد معنی آنها علائم و تماس با ما و یا سفر تاریخ است که نشان می دهد آنها به احتمال بسیار زیاد باید از این بیماری است اما هنوز رتبهدهی نشده است دریافت مثبت آزمایشگاه تست.

ادامه مطلب از روز دوشنبه پوشش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن