انتاریو فروشگاه های مجاز به بازگشایی برای منظقه وانت امروز; MPPs به رای سهشنبه در مورد اینکه آیا برای تمدید وضعیت اضطراری

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان دوشنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به د

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان دوشنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

8:22 صبح: MPPs رای خواهد داد به طور رسمی تمدید وضعیت اضطراری در انتاریو روز سه شنبه. تازه انتخاب لیبرال MPPs حضور خواهد برای اولین بار. پس از سوال دوره مجلس خواهد رفت تا مارس 19. جلسات برنامه ریزی شده برای مارس 20 و 26-27 ژوئن 2-3.

8:20 صبح: برتر داگ فورد جنگ صلیبی علیه coronavirus قیمت سنگ آهن در بازار توسط خرده فروشان منجر شده است به حدود 200 قانون اجرای تحقیقات در سراسر انتاریو به تازگی اطلاعات موجود نشان می دهد.

در همان زمان برخی از 500 کسب و کار دریافت هشدار در برابر فروش "کالاهای لازم برای قیمت است که به شدت تجاوز" معمول هزینه اقلام.

دولت و خدمات مصرفی وزیر لیزا تامپسون دفتر گفت که از روز پنجشنبه گذشته بیش از 22,500 قیمت سنگ آهن در بازار شکایت و نمایش داده شده بود پس از تسلیم مارس 28.

از کسانی که 8,500 که تا کنون بررسی شده توسط حمایت از مصرف کننده, Ontario.

7:56 صبح تحقیقات جدید توسط بریتانیا ملی آمار آژانس نشان می دهد که مراقبت اجتماعی کارگران را به طور قابل توجهی بالاتر از نرخ مرگ و میر مربوط به COVID-19 از جمعیت مشغول به کار به عنوان یک کل.

دفتر آمار ملی انگلیس همچنین گفت که در مقایسه با افرادی از همان جنس و سن در انگلستان و ولز مردان مشغول به کار در پایین ماهر مشاغل از جمله ماموران امنیتی تاکسی و رانندگان اتوبوس, راننده و آشپز — بالاترین نرخ از coronavirus مربوط به مرگ است. این تحقیقات اشاره کرد که خطرات در میان پزشکان و پرستاران نمی شد به طور قابل توجهی متفاوت از جمعیت عمومی است.

آن گفت: برای مراقبت اجتماعی کارگران است که ارائه خدمات به خطر بزرگسالان و کودکان میزان مرگ است 23.4 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر مرد. برای مراقبت از کارگران به رقم 9.6 هر 100 ، 000.

که در تضاد با نرخ coronavirus مربوط به مرگ و میر در میان تمام مردان کار — 9.9 مرگ و میر در هر 100 ، 000 و برای همه زنان شاغل در 5.2 مرگ و میر در هر 100 ، 000.

7:45 a. m. Loblaws می گوید خود را Dupont و کریستی محل به طور موقت و تنها برای باز کردن انتخاب کنید تا آغاز و تا روز دوشنبه.

در یک بیانیه این شرکت گفت: این محل را تبدیل به یک گروه اختصاص داده های کامپیوتر اکسپرس فروشگاه; داروخانه باز باقی خواهد ماند و مشتریان هم می توانید انتخاب کنید تا نسخه و یا باید آنها را تحویل داده است.

این خبر پس از چند مشتریان و کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 با توجه به شرکت و عضویت در خبرنامه منتشر شده مارس 9.

7 صبح اوکراین مشکل سیستم مراقبت های بهداشتی بوده است غرق COVID-19, حتی اگر آن را گزارش کرده است نسبتا کم تعداد موارد — 15,648 عفونت و 408 مرگ و میر ناشی از دوشنبه.

جایی است که این مشکل بیشتر آشکار از در غربی شهر چرنیوتسی با 2,324 دفاع کند گرفته شد تایید عفونت در این شهر و اطراف آن منطقه است. آن در نظر گرفته شده است یک نقطه داغ از سرایت همراه با دیگر غربی شهر ایوانو Frankivsk 100 کیلومتر (60 مایل) و پایتخت کیف.

هزاران نفر از اوکراین که به شغل موقت در اروپا به خانه بازگشت در میان همه گیر آورده و برخی از ویروس ها با آنها.

به عنوان COVID-19 بيمار سیل به مبارزه بیمارستان و برخی از پزشکان و پرستاران باید خرید خود را محافظ دنده و یا استفاده از بداهه تجهیزات. بسیاری از آنها بیمار شدن: پزشکی کارگران حدود یک پنجم از همه coronavirus موارد در اوکراین است.

6:13 صبح: تورنتو رپتورز هم اکنون می توانید بازدید خود را تمرین و امکانات در نزدیکی این نمایشگاه است. فقط نه همه در یک بار.

در حالی که NBA در حال حاضر اجازه می دهد تا چهار بازیکن در یک زمان در عمل امکانات رپتورز تنها یک بازیکن در یک زمان در تخم مرغ های ورزشی, مرکز آغاز و تا روز دوشنبه. بازیکنان را مجبور به پوشیدن ماسک در همه زمان ها به جز زمانی که در دادگاه. اعضای هیات پوشیدن دستکش و ماسک در تمام اوقات هنگامی که در ساختمان است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

این TFC است همچنین نورد داوطلبانه تیم تمرینات مشابه با حمایت های دوشنبه است.

6:06 صبح: بازدید کنندگان با پوشیدن ماسک صورت جریان به دیزنی لند شانگهای چین به عنوان برجسته ترین پارک بازگشایی در یک گام جدید به سوی عقب ضد coronavirus کنترل.

این پارک که بسته Jan. 25, محدود خواهد شد و تعداد بازدید کننده و نگه داشتن برخی از جاذبه های بسته در راستای اجتماعی فاصله دستورالعمل.

دیزنی مهمانان بسیاری از پوشیدن میکی موس گوش و کودکان در لباس شخصیت های فیلم بررسی شدند و تب در دروازه و decals استفاده شد و برای تعیین فاصله ایمن بین بازدید کنندگان است.

6:05 صبح: روز دوشنبه هند به دولت گزارش 4,213 موارد جدید عفونت کروناویروس بیش از 24 ساعت گذشته خود را بزرگترین روز در مجموع تا کنون. آن در حال حاضر بیش از 67,000 موارد آن عبارتند از: 2,206 مرگ و میر.

افزایش تعداد عفونت آمده در یک روز زمانی که نارندرا نخست وزیر در حال رفتن به دیدار با دولت های مختلف سر به بحث در مورد این کشور مستند استراتژی خروج.

6:05 صبح: برخی از کبک کودکان را در کلاس امروز برای اولین بار از ماه مارس به عنوان استان بازگشایی مدارس ابتدایی و daycares خارج از مونترال منطقه است.

در حالی که این استان برای اولین بار در کانادا برای بازگشایی پس از شیوع COVID-19 گیر مدرسه مقامات می گویند از آن خواهد شد به دور از کسب و کار به عنوان معمول است.

دانش آموزان خواهد بود موضوع را به فاصله فیزیکی مکرر شستن دست و با دقت هماهنگ مدرسه روز صرف شده در بخش های بزرگ در میز خود را در حالی که مسئولان مدرسه نگه دارید تا با تمیز کردن و ضد عفونی کننده و در پی دستورالعمل های بهداشتی.

کتابخانه ها و ورزشگاه ها و سالن های غذاخوری بسته خواهد شد در حالی که برخی از مدارس را آماده کرده ایم فیلم هایی که هشدار می دهند پدر و مادر و بچه ها به انتظار برای دیدن طبقه مشخص شده با ضبط شاخص های که در آن برای ایستادن و معلمان پوشیدن عینک و ماسک و دستکش.

حضور و غیاب نیست اجباری و برخی از انجمن ها نشان داده اند که اکثر پدر و مادر نگه داشتن کودکان خود را در خانه در حال حاضر.

6 صبح: فروشگاه در انتاریو مجاز به بازگشایی امروز برای منظقه وانت پس از یک تعطیلات آخر هفته است که شاهد گسترش COVID-19 آهسته به سرعت کرد.

اندازه گیری هفته گذشته اعلام کرد که به منظور کمک به رمپ اقتصاد بازگشت تا پس از همه گیر باعث بی سابقه از دست دادن شغل در ماه مارس و آوریل.

تمام فروشگاه های خرده فروشی با یک خیابان ورودی خواهد بود و مجاز به باز امروز به ارائه هر دو منظقه وانت و تحویل یک حرکت برتر داگ فورد گفت: اجازه خواهد داد که هزاران نفر از مردم را به بازگشت به کار.

روز جمعه به دولت اجازه داده باغ مراکز و مهد کودک را به طور کامل بازگشایی و فروشگاه های سخت افزاری می تواند انجام دهد همان روز شنبه.

اینجا بیشتر بخوانید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب