انتاریو دریافت 100,000 آلوده غیر قابل استفاده سواب برای COVID-19 آزمون

حمل و نقل بیش از 100,000 تست سواب وارد در انتاریو آلوده و غیر قابل استفاده ستاره آموخته است نشان میدهد که چگون

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

حمل و نقل بیش از 100,000 تست سواب وارد در انتاریو آلوده و غیر قابل استفاده ستاره آموخته است نشان میدهد که چگونه حتی به عنوان استان تلاش برای گسترش آن COVID-19 آزمایشگاه-تست ظرفیت آن است که هنوز هم رقیب با عرضه جهانی-زنجیره ای ویران ساخته شده توسط این بیماری همه گیر.

حمل و نقل بسیار مورد نیاز سواب یک جزء حیاتی از تست شد, اولین قسط از یک سفارش بزرگ تهیه شده توسط دولت فدرال با صدها نفر از هزاران نفر از بیشتر از آلوده دسته ای در راه است. آلودگی اعتقاد بر این است در قالب.

بدون فدرال سفارش این استان در حال حاضر دارای حدود 200000 سواب در دست به اندازه کافی برای هفت تا 10 روز ارزش آزمون با توجه به مقامات ولایتی. چندین سازمان ها و ادارات به طور فعال مشغول به کار در دستیابی به بیشتر.

انتاریو نورد از یک پلان به مقیاس COVID-19 تست جمعه از سطح فعلی حدود 4000 روزانه — یک تست رای برتر داگ فورد ناودان به عنوان "غیر قابل قبول" در اوایل این هفته به بیش از 16000 توسط هفته اول ماه مه از جمله پروتکل های خواهد شد که اولویت با گسترش ظرفیت.

فورد وعده داده شده "گسترده و قوی تست رژیم" برای COVID-19 در یک کنفرانس مطبوعاتی جمعه.

"در اوایل این هفته من به شما گفت که ما را انجام دهد بهتر است زمانی که می آید به تست" فورد گفت که هر کسی که نیاز به یک آزمون باید آن را دریافت کنید.

"اولین گام برای پیروزی در هر نبرد است دانستن دشمن خود را."

تست برای COVID-19 متکی بر یک نوع خاص از "نازوفارنکس" پزشکی و گرد و خاک است که قطاری از سلول پناه دادن به این ویروس در بینی یا گلو. قبل از حمل و نقل از سواب مستقر هستند به ارزیابی مراکز آنها به اعتبار توسط بهداشت عمومی انتاریو آزمایشگاه.

زیرا هر حوزه قضایی مبارزه با این بیماری همه گیر است که با تکیه بر همین نوع از سواب برای اجرا و تست برنامه های زنجیره تامین باید این ماجرا را در همان راه که آنها شده اند به صورت ماسک های پزشکی و دیگر تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

انتاریو هدف از تست 16,000 بیماران برای COVID-19 روزانه فرض ادامه داد: توانایی به دست آوردن سواب و همچنین PPE و معرف مواد مورد استفاده برای استخراج ویروسی مواد ژنتیکی قبل از آن لود شده را به دستگاه های تست. کمبود مواد یکی از عوامل است که کمک به جمع شدن ده ها هزار نفر از آزمون در هفته های اخیر است که پس از پاک شده است.

انتاریو است به تنهایی در مبارزه با سواب زنجیره تامین چالش است. برخی از ایالات آمریکا گزارش داده اند که کمبود و سابق کمیسیون از سازمان غذا و دارو اسکات Gottlieb توییتی در ماه مارس که "سواب می تواند یک پیوند ضعیف در حال تست است."

Gottlieb به ذکر است که محصولات پزشکی مانند سواب که کم حاشیه سود اغلب ضعیف ترین حلقه در زنجیره تامین. زیرا آنها نمی جذب سرمایه گذاری و تولید و تثبیت شده است در دست فقط چند تامین کنندگان.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

ستاره نمی تواند تایید کننده آلوده سواب اما چالش های زنجیره تامین به طور کلی در طول همه گیر باید بدان معنی است که دولت در حال تبدیل شدن به جدید و بالقوه غیر قابل اعتماد کنندگان به خود را برآورده بالونی نیاز دارد.

مقامات ولایتی گفت که انتاریو در حال کار با شرکای اینجا و فدرال برای به دست آوردن بیشتر سواب و همراه با بحرانی دیگر لوازم ساخت تلاش برای تولید این محصولات به صورت محلی و از جمله به دنبال در چاپ 3D.

با فایل های از Alyshah Hasham

Kate Allen
کیت آلن تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش علم و فن آوری است. او در توییتر دنبال کنید: @katecallen


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب