انتاریو دارای چهارمین روز متوالی با بیش از 400 جدید COVID-19 موارد; مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام مکان های عبادت 'ضروری'

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان در روز شنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان در روز شنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

مه 23

11:30 p. m. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دارای برچسب کلیساها و خانه های دیگر از عبادت به عنوان "ضروری" نامیده می شود و در استانداران سراسر کشور به آنها اجازه بازگشایی این آخر هفته و حتی هر چند برخی از مناطق باقی مانده تحت coronavirus مستند.

رئیس جمهور تهدید جمعه به "نادیده گرفتن" فرمانداران که مخالف او بود اما معلوم نیست چه قدرت او را به انجام این کار.

5 p. m. , Ontario منطقه ای واحد بهداشت گزارش خود چهارمین روز متوالی با بیش از 400 جدید COVID-19 موارد به عنوان میزان عفونت های جدید همچنان به افزایش در روزهای اخیر با توجه به ستاره ها تعداد.

سلامت واحد گزارش شده و در مجموع 26,260 تایید شده و احتمالی موارد از جمله 2,113 مرگ و میر.

مجموع 492 جدید تایید شده و احتمالی موارد گزارش شده از همان زمان پنج شنبه بار دیگر از های اخیر به طور متوسط روزانه یک ثبت نام در سطح استان کاهش ميزان عفونت وارونه شده است در روزهای اخیر.

افزایش اخیر در موارد بوده است نه احساس به همان اندازه در سراسر استان. روزانه نرخ جدید COVID-19 شده است تا حد زیادی در GTA خارج از تورنتو در این ماه با حدود 125 مورد جدید گزارش شده در هر روز به طور متوسط. به همین ترتیب میزان عفونت های جدید به پهن کردن در بقیه استان خارج GTA با میانگین حدود 80 مورد جدید گزارش شده در هر روز از ماه مه 10.

جدید موارد مشخصی در این هفته در تورنتو; شهر دیدن است در میان بالاترین سطوح مورد جدید گزارش از زمان شروع این بیماری همه گیر.

194 مورد گزارش شده در هر روز به طور متوسط بیش از گذشته و هفت روز در تورنتو است که تنها کمتر از تعداد شهر دیدم برای یک دوره کوتاه در اواسط ماه آوریل زمانی که این بیماری همه گیر شد و اوج در استان است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن