ساکنان انتاریو گزارش سردرگمی و از دست کار بیش از یک ماه تاخیر طولانی مدت در بازگشایی DriveTest مراکز

از دولت انتاریو شروع بازگشایی DriveTest امکانات در سراسر استان در این هفته و سه ماه پس از همه گیر آنها را مجبو

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

از دولت انتاریو شروع بازگشایی DriveTest امکانات در سراسر استان در این هفته و سه ماه پس از همه گیر آنها را مجبور به نزدیک است. اما مراکز بازگشایی معنا نیست که همه چیز در انتاریو رانندگی مراکز آزمون در حال بازگشت به حالت عادی. رانندگان گزارش ماه تاخیر طولانی مدت برای re-رزرو آزمون های مورد نیاز برای دریافت مجوز خود را و برخی می گویند راه استان رسیدگی به پرونده ها ناعادلانه است.

تمام 56-تمام وقت DriveTest مکان های تعطیل در مارس 23. به گفته وزارت حمل و نقل بین اواسط ماه آوریل و اواسط ماه ژوئن امکانات مجبور شدند برای به تعویق انداختن حدود 500.000 آزمون از جمله 234,000 تست جاده و بیش از 260,000 تست نوشته شده است. حدود 150000 مجوز برنامه های کاربردی نیز به تعویق افتاد.

روز دوشنبه تمام وقت DriveTest مراکز بازگشایی با خدمات محدود به G1 و M1 دانش و چشم انداز آزمون گواهینامه مبادلات تجاری و مجوز برنامه ها و ارتقاء. به عنوان بخشی از یک رویکرد مرحله به مرحله استان در نظر دارد به ارائه تست جاده برای G2 و تمام موتور سیکلت گواهینامه شروع Aug. 4 قبل از اینکه به طور کامل بازگشایی مراکز سپتامبر 8.

به منظور کاهش ازدحام و اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله این هفته DriveTest مراکز تنها به ساکنان انتاریو متولد شده بین ماه های ژانویه و ژوئن. هفته آینده آنها در دسترس خواهد بود برای مردم دنیا در نیمه دوم سال است. دسترسی خود ادامه خواهد داد و به طور متناوب هفتگی تا زمانی که این مراکز به طور کامل بازگشایی شده است.

برامپتون ساکن نیکول DeBellefeuille است در میان کسانی که در تلاش برای حرکت سیستم رزرو به عنوان DriveTest تلاش برای پاک کردن آن تست جمع شدن. اخیر ملکه قانون فارغ التحصیل رزرو کرده بود یک تست جاده در اواخر ماه مارس به G2, که نیاز تحقیقاتی قرار دادن او برنامه ریزی شده برای شروع در ماه آینده.

زمانی که آزمون لغو DeBellefeuille rebooked آن, آنلاین, اما, به عنوان مستند همچنان ادامه داشت او پس از آن آزمون نیز پاک. پس از بار سوم او بسته شد از DriveTest'ss سیستم رزرو آنلاین. او گفت: توجه داشته باشید در این سایت گفت: سه-لغو محدودیت در محل برای جلوگیری از مردم را از سوء استفاده از سیستم و نمی تواند باطل شود.

DeBellefeuille پس از آن تا به حال سعی کنید به کتاب یک آزمایش جدید از طریق تلفن. پس از تماس بارها و بارها و در انتظار قرار داده و برای یک ساعت او گفته شد اولین تاریخ او می تواند بود Dec. 10 در یک DriveTest در چتم نزدیک به سه ساعت از برامپتون.

او ناراحت است که افرادی که رزرو آزمون خود را برای ماه اوت به نظر می رسد تحت تاثیر DriveTest بسته شدن در حالی که رانندگان مانند او که برنامه ریزی شده ایشان ماه پیش از آن در حال حاضر رو طولانی به تاخیر بیاندازد.

"بدیهی است که همه چیز به نوعی در هوا به دلیل COVID همه گیر اما من فکر نمی کنم که آنها واقعا برنامه ریزی شده این" او گفت:.

"من فکر می کنم که آنها نیاز به برخی از نوع اولویت بندی در محل یا برای افرادی که در حال حاضر رزرو و یا افرادی که مورد نیاز (مجوز) برای یک کار."

کارفرما موافقت کرده است به او اجازه کار در قرار دادن او در حالی که او منتظر برای دریافت مجوز و او قصد دارد به نگه داشتن تماس DriveTest امیدوار زودتر نقطه باز می شود. اما او در بر داشت تجربه "واقعا طاقت فرسا و بسیار خسته کننده است."

کلدن ساکن کارولین Torchia گفت: 16-year-old son ماوریک بود G2 تست رانندگی برای برنامه ریزی مارس 30. پس از آن لغو شد, او rebooked آن را تنها به آن لغو چهار برابر بیشتر از جمله تاریخ برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه. در ضمن Maverick دهکدهای از دست رفته را در دو تابستان شغل او صف در مزارع محلی از آنجا که او نیاز به یک گواهینامه رانندگی قادر به استفاده از مزرعه, وسایل نقلیه, Torchia گفت.

پس از آخرین لغو Torchia گفته شد soonest او می تواند کتاب شد مارس در میسیساگا اما او شده است قادر به rebook برای اوایل ماه اوت در یک محل در باری تقریبا یک ساعت فاصله دارد. او گفت که او ناراحت است و افرادی که رزرو آزمون در اوایل بیماری همه گیر خود را از دست داده و مکان نیست با توجه به آسان تر مسیر به rebooking.

"آنها داده نشده هر اولویت برای لغو آزمون این فقط یک نرم افزار رایگان برای همه" Torchia گفت. "و هیچ تضمینی وجود ندارد این نمی توانید لغو دوباره."

در پاسخ به پرسش در مورد چگونگی این استان است دست زدن تست پرونده ها و وزارت حمل و نقل سخنگوی لی الدرسون با صدور بیانیه ای نوشته شده است که گفت: دولت آگاه است "وجود دارد در حال حاضر تقاضای قابل توجهی برای درایور مربوط به محصولات و خدمات با توجه اخیر بسته شدن DriveTest مرکز locations" اما "حفاظت از سلامت مردم و رفاه — به خصوص ما آسیب پذیر باقی مانده ما شماره یک اولویت است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

او گفت: این استان برقرار مرحله به مرحله بازگشایی بر اساس توصیه های پزشکی و در دسترس بودن آزمون ها "افزایش خواهد یافت به عنوان پیشرفت ما از یک مرحله به مرحله بعدی در حالی که با توجه به ایمنی از هر دو به مشتریان و کارکنان."

او اشاره کرد که 14 DriveTest مکان ارائه تمدید ساعت و 13 هستند شنبه ارائه خدمات در جهت کمک به جمع شدن. این MTO نیز تمدید اعتبار گواهی نامه ی رانندگی در طول این بیماری همه گیر به طوری که هیچ یک منقضی خواهد شد. "هیچ کس نمی خواهد از دست دادن گواهینامه به عنوان یک نتیجه از COVID-19," الدرسون گفت.

Ben Spurr
بن Spurr یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش حمل و نقل برای ستاره. رسیدن به او را از طریق ایمیل در bspurr@thestar.ca یا او را دنبال کنید توییتر: @BenSpurr
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن