یک دانش آموز مبارزه برای گنجاندن در وایتیر کالج با دانشگاه رئیس جمهور کمک

زمانی که Journee برادفورد وارد در وایتیر دانشگاه به عنوان یک دانشجوی سال اول در پاییز سال 2017 او انتظار می رو

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398

زمانی که Journee برادفورد وارد در وایتیر دانشگاه به عنوان یک دانشجوی سال اول در پاییز سال 2017 او انتظار می رود به برخورد یک محل به مراتب متنوع تر از زادگاه او را از Shreveport, La., که در آن 95 درصد از ساکنان شناخته شده به عنوان سیاه و سفید و یا سفید.

چه برادفورد در 133 سال از کالج هنرهای لیبرال تعجب و تاسف ، اگر چه بیش از نیمی از 1,723 دانشجویان مقطع کارشناسی عنوان لاتین یا هیسپانیک کمتر از 5 درصد عنوان آفریقایی و یا سیاه و سفید. سیاه, دانشگاهیان و مدیران شد و نادر و کالج نمی رسما رعایت مارتین لوتر کینگ جونیور تاریخ تولد.

"برای دانش آموزان سیاه پوست در دانشگاه به خصوص کسانی که از این منطقه در آینده به وهیتیر شده است افشاگری" گفت: برادفورد, 20, کسب و کار و سرگرمی مدیریت دو اصلی که شناسایی به عنوان سیاه و سفید. "این یک تنظیم برای بسیاری از ما به ویژه هنگامی که شما نمی بینید, دانش آموزان سیاه پوست و یا اساتید و یا مدیران. شما احساس می کنید مانند شما در حال خوش آمدید."

پنج ماه بعد لس آنجلس بومی لیندا Oubré که قسمت و بخش یهودی بود به نام رئیس جمهور آمریکا, اولین, غیر, سفید, فرد به نگه داشتن آن پست.

تبلیغات

در این ماه است که به دنبال این دو زن به یک مشترک چهارراه: حساب با حساس موضوع مسابقه در یک محل که در آن تنوع و تحمل باارزش شد اما در حال سیاه و گاهی به معنای احساس تنهایی.

از هم جدا شده توسط 40 سال و متفاوت فرهنگی و منطقه ای upbringings آنها را تبدیل به نیروی محرکه و چهره تغییر در محوطه دانشگاه. تلاش خود را خواهد همگرا در اطراف سنگین نماد تولد شاه است که به رسمیت شناخته شده به عنوان یک تعطیلات فدرال در سومین دوشنبه ماه ژانویه است.

از 48 خصوصی دانشگاه ها و دانشکده های واقع در سراسر جنوب کالیفرنیا از جمله هنرهای لیبرال مذهبی و سنتی, پزشکی و تخصص چهار سال مدارس — وهیتیر کالج اعتقاد بر این است به یکی از دو که برگزاری کلاس های MLK روز همراه با دانشگاه ردلندز.

اما در حالی که راند میزبان ارزش یک هفته از حوادث منجر به MLK روز وهیتیر کالج رفت و سال بدون برگزاری هر گونه MLK روز جشن. برای بسیاری از دانش آموزان سیاه پوست در آمریکا به کوتاهی داده و به پادشاه تولد نماد یک مشکل عمیق تر. حتی کالج, سیاه, دانشجو, اتحادیه اروپا یک سازمان است که کمک و ترویج آفریقایی دانش آموزان نزدیک به تاشو در پاییز سال 2018 است.

تبلیغات

حس انزوا و احساس بسیاری از دانش آموزان سیاه پوست زد مقابله با به تصویر فراگیر هایلایت شده توسط استخدام Oubré. وهیتیر شخصیت منتقل شده در دهه های پس از مدرسه معروف ترین التحصیل ریچارد نیکسون سوار به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1968 تشکر در بخشی به اشتغال خود را از تفرقه جنوبی "استراتژی" با استفاده از نواخته رمزی تجدید نظر برای آبکاری سفید رای دهندگان.

"گاهی اوقات من تعجب می کنم آنچه ریچارد نیکسون خواهد بود فکر کردن به من در حال اجرا خود را alma mater," Oubré گفت.

از آماری نظر وهیتیر کالج است که شاید متنوع تر از نیکسون می تواند تصور است.

دانشگاه یک اقلیت-اکثریت پردیس با 50.9 درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی شناسایی به عنوان هیسپانیک یا لاتین 6.8% و 7.1% دو یا بیشتر نژادها بر اساس 2018 آمار ارائه شده توسط آمریکا ،

480313_la-me-whittier-college-bradford-bsa_236.jpg

وهیتیر کالج جمهور لیندا Oubré چپ و کالج سیاه Assn. رئیس جمهور Journee برادفورد آدرس دانش آموزان در طول یک دانشگاه برای بزرگداشت مارتین لوتر کینگ جونیور, on Jan. 20. برادفورد است که منجر به اتهام به توقف برگزاری کلاس های MLK روز.

(Dania ماکسول / لس آنجلس تایمز)

مدرسه تخمین می زند که 70 درصد از آن مربوط به دانش آموزان اقلیت از 39.1 درصد در سال 2003 است. در 2015, U. s. اخبار & گزارش جهانی رتبه بندی دانشگاه به عنوان شماره 10 متنوع ترین ملی, کالج هنرهای لیبرال و شماره 3 در کالیفرنیا است.

هنوز از وهیتیر کالج 1,723 دانشجویان مقطع کارشناسی تنها 4.6 درصد یا 79 شناسایی به عنوان آفریقایی و یا سیاه و سفید است که مسیرهای پیاده روی 6.5 ٪ و 9 ٪ از ساکنان زندگی در کالیفرنیا و لس آنجلس با توجه به داده های سرشماری بود.

دانشجوی سال دوم Julie Ann Ayree یک فرمونت کالیفرنیا بومی و کسب و کار عمده و گفت: او تنها با حضور در یک کلاس با یک استاد. در روز به طور متوسط آن را کاملا امکان پذیر است برای او را به صلیب پردیس و دیگری سیاه.

تبلیغات

یکی دیگر از دانشجوی سال دوم اتان Pewu گفت که به غیر از در حال اجرا را به دوستان خود شخص دوم Myles مالون او می تواند به روز بدون صحبت با دیگری سیاه.

"شما به جنوب کالیفرنیا تفکر شما در حال رفتن به در این متنوع و آن متنوع است به حدی اما آن را نیز تنها" گفت: Pewu یک بوستون بومی است. "شما می بینید دانش آموزان از تمام زمینه های, اما شما نیز احساس نمی هر گونه حمایت. شما احساس می کنید جدا شده بود و یک خارجی است."

قبل از شروع سال سوم پاییز گذشته پنسیلوانیا مشغول به کار در وحدت سیاه و سفید جامعه دانشجویی.

اولین حرکت برای ایجاد یک گروه جدید مدرسه دانش آموز سیاه و سفید Assn., یک باشگاه است که ارائه فعالیت ها و فرصت های دانشجویی برای اتصال و به اشتراک گذاشتن تجارب.

"شما واقعا باید برای دادن اعتبار به Journee چرا که او کار می کرد به ما هم گفت:" مالون خزانه دار دانش آموز سیاه و سفید Assn. "او را دیدم یک نیاز و دیدم که ما از هم جدا شدند."

در حالی که این باشگاه شرکت در یک کوله پشتی درایو برای نیازمندان و خانواده های منطقه و سکوت حراج آن را موفق ترین تفرج در شرایط حضور و غیاب در زمان گذشته محل سقوط زمانی که برادفورد دعوت دانش آموزان به بازی محبوب "کارت سیاه لغو" بازی چیزهای بی اهمیت است که آزمون بازیکنان آگاهی از تاریخ و فرهنگ عامه است.

"ما تا به حال مردم در رقص تیم و در ورزش بودند و با عجله از عمل برای رسیدن به این نشست به طوری که آنها می تواند تمام بازی" برادفورد گفت. "این شگفت انگیز بود برای دیدن جامعه ما هم فقط بازی کردن و صحبت کردن است."

در ماه نوامبر برادفورد در زمان اولین گام در جهت به چالش کشیدن مدرسه در عمل رعایت نمی MLK بعد تشکر در بخشی به هدایت از Oubré.

تبلیغات

با کمک از مدرسه در دفتر سهام و ورود آن برادفورد در خدمت به عنوان یک دانشجو از رهبر, تاریخ و زمان ایجاد شده و گردش یک Change.org دادخواست. باز نامه ای دریافت بیش از 400 امضا از دانشجویان و استادان و کارکنان و اعضای جامعه.

برادفورد بود و خوش بینانه است که تلاش می شود با حمایت Oubré. زمانی دین از کسب و کار کالج دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو و سابق لس آنجلس تایمز مدیر کل برگزار رسمی افتتاح در سال گذشته در فوریه. 23 در طول ماه تاریخ سیاه.

"من متوجه شدم که فقط با راه رفتن به اتاق من تغییر کند."

وهیتیر کالج جمهور لیندا Oubré

"من متوجه شدم که فقط با راه رفتن به اتاق من تغییر" گفت: Oubré از پنج بار امی-اعطای برنده تهیه کننده تلویزیونی مرلین سلیمان. "حس من بعد از من راه می رفت بر روی این دانشگاه است که دانش آموزان از رنگ و دانش آموزان آمریکایی در خصوص آماده بودند برای کسی مثل من به رهبری است."

در بسیاری از Oubré می تواند مربوط به جداسازی احساس Whittier, کالج, سیاه و دانش آموزان است. او تا به حال چند سیاه همسالان و معلمان در حالی که درآمد او مدرک لیسانس خود را در رشته اقتصاد از دانشگاه UCLA در سال 1980 و MBA از دانشگاه هاروارد در سال 1984.

"من صرف تمام زندگی من بودن "تنها یک'," او گفت:.

پنسیلوانیا گفت که Oubré یکی از درخواست او را قوی ترین حامیان.

"اولین پاسخ از او در مورد MLK روز است که همه ما تا به حال به دیدار بنابراین این می تواند صحبت در مورد آینده" برادفورد گفت: از Oubré. "او گفت که تغییر نمی تواند ساخته شده در این سال به دلیل آن کوتاه بود متوجه, اما او نمی گویند" نه " به یک تغییر ساخته شده بود که واقعا هیجان انگیز است."

Oubré گفت: برادفورد درخواست راه اندازی یک بحث در مورد تجدید نظر در تقویم دانشگاهی است که متقابلا توافق با مدیران و اعضای هیات علمی و کارکنان تحت مدرسه مشترک حکومت و سیاست.

مارتین لوتر کینگ جونیور بعد سالانه می افتد در طول یک کوچک اما فشرده زمستان intersession در وایتیر کالج شناخته شده به عنوان JanTerm. سه هفته اختیاری ترم می توان دانش آموزان فرصتی برای گرفتن و یا شرکت در غنی سازی دروس. پس از مدت بسیار کوتاه پرش یک کلاس می تواند عواقب داشته باشد.

"شما را از دست ندهید بسیاری در یک روز" ارشد نوح هامفری گفت: "اما من فکر می کنم وجود دارد بزرگتر درس آموخته می شود."

برادفورد از روی علاقه به یاد می آورد رویدادهای اجتماعی برگزار شد در شریوپورت را C. E. برد دبیرستان سابق مدرسه که در آن دانش آموزان نه تنها مشاهده MLK اما مطالعه کینگ سخنرانی, جمع آوری غذا برای فقرا و سنگ پیر spirituals در محلی مدارس ابتدایی در طول روز از فعالیت است.

در حالی که رعایت MLK روز است که هنوز هم در فاصله برادفورد و سیاه Assn. میزبانی جشن پادشاه زندگی و میراث on Jan. 20 در وایتیر کالج.

یک گروه متنوع از حدود 200 دانش آموزان و معلمان و مدیران و کارکنان و اعضای جامعه رنگین کمان — ائتلاف سیاه و سفید لاتین و آسیایی شرکت کنندگان — جمع در مدرسه فوقانی چهار به افتخار کشته رهبر از طریق اشعار, سخنرانی ها و خاطرات شخصی.

Oubré که به نقل از پادشاه در یک سخنرانی او در آن روز گفت که او تصور که "واقعا وجود دارد هیچ جشن" در پردیس در MLK روز برای حداقل یک دهه است. او با افتخار از برادفورد و سیاه Assn. برای پیشبرد تغییر دهید.

"ما مربیان و من فکر می کنم که هر دانشجو یا فرد جوان واقعا می خواهد به حمایت از چیزی است که آنها باور دارند که ما باید از آن حمایت" Oubré گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب