در خط مقدم از COVID-19 همه گیر

RN سارا Barrile مراقبت برای یک بیمار با COVID-19 علائم که قرار داده شده بر روی یک دستگاه تهویه تیز یادبود ب

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399
RN Sarah Barrile cares for a patient with COVID-19 symptoms

RN سارا Barrile مراقبت برای یک بیمار با COVID-19 علائم که قرار داده شده بر روی یک دستگاه تهویه تیز یادبود بیمارستان در سن دیگو.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

از پزشکان و پرستاران و تکنسین های تعمیر و نگهداری کارگران بسیاری از کارکنان بهداشتی درمانی در حال پیدا کردن خود و یادگیری برای انجام طولانی آشنا مشاغل در راه های جدید را به عنوان آنها نبرد COVID-19.

در اتاق های اورژانس و مراقبت های ویژه واحدهای خط مقدم کارگران جهانی مشاهده: مراقبت از COVID-19 بيمار با خیال راحت می شدید سطح از هماهنگی. یک خبرنگار و عکاس رو یک نگاهی از نزدیک در آن تلاش مارس 10 زمانی که تیز بهداشت و درمان, سن دیگو, بزرگترین سیستم بهداشت و درمان اعطا دسترسی به دو اصلی آن نقاط تیز بیمارستان یادبود و تیز چولا ویستا مرکز پزشکی.

آیا تبدیل sedated بیماران در ICU, تخت, جمع آوری نمونه از تازه وارد اورژانس بیماران برای آزمایش و یا نظارت بر سطح اکسیژن خون در بالین هیچ یک از آثار مهم بدون پشتیبان. کارگران که وارد اتاق بیمار تحت مراقبت و مواظبت زل زل نگاه کردن از همکاران در واحد. کارکنان اورژانس مورد استفاده قرار گیرد به حرکت به سرعت از بیمار به بیمار باید تا به حال به یاد بگیرند که به کم کردن سرعت به عنوان آنها قرار داده و لایه لایه از تجهیزات حفاظتی.

تبلیغات

تبلیغات

آن را می گوید پرستار ثبت شده و عفونت preventionist مدل لباس استوارت فقط در مورد کار پزشکان و پرستاران. هر چند این دو دسته از کارگران بهداشت و درمان تمایل به دریافت بیشتر مورد توجه بازیگران از شخصیت های خاص این درام بسیار وسیع تر است.

"هیچ یک از این می تواند به دست آورد و بدون بسیاری از ما تنفسی بخش آزمایشگاه ما کارگران و کارکنان پشتیبانی ما, مهندسی, این, منظور من همه" استوارت گفت. "این نمی تواند اتفاق می افتد بدون کل تیم چند رشته ای. وقتی می شنوم که با عبارت ', بهداشت و درمان, قهرمانان,' من می دانم که مردم فکر می کنم پزشکان و پرستاران, اما آن را بسیار بیشتر از آن است."

Nurse cares for patient

پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی, پرستار, مارس Bandi برای مراقبت از یک بیمار مبتلا ممکن است COVID-19 علائم داخل یک منفی-فشار جداسازی اتاق تیز یادبود بیمارستان در سن دیگو.

(مارکوس یام / لس آنجلس تایمز)

Nurse checks patient’s vital signs

پرستار آرنولد گارسیا چک مایکل ویس' علائم حیاتی پس از او پذیرفته شد با امکان COVID-19 علائم در تیز چولا ویستا مرکز پزشکی.

(مارکوس یام / لس آنجلس تایمز)

Nurse helps doctor put on personal protective equipment

دکتر کیت Yablonicky, مرکز, می شود کمک از پرستار جنیفر Livengood قرار دادن در تجهیزات حفاظت فردی به عنوان آنها در درمان بیماران مبتلا به ممکن است COVID-19 علائم در تیز یادبود بیمارستان در سن دیگو.

(مارکوس یام / لس آنجلس تایمز)

Nurses disinfect personal protective equipment

پرستار سارا Barrile سمت چپ می شود کمک از پرستار Brittney گریسون ضد عفونی شخصی تجهیزات حفاظتی پس از مراقبت از یک بیمار مبتلا به COVID-19 علائم که قرار داده شده بر روی یک دستگاه تهويه مکانيکی.

(مارکوس یام / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

Nurses monitor patients’ details

پرستاران بررسی جزئیات بخش اورژانس بیماران به آنها در درمان بیمارانی که آورده شده است با امکان COVID-19 علائم در تیز یادبود بیمارستان در سن دیگو.

(مارکوس یام / لس آنجلس تایمز)

THE CORONAVIRUS SURGE IN SAN DIEGO

پرستار آرنولد گارسیا, مرکز, می شود کمک از یک همکار در decontaminating و ضد عفونی شخصی خود را به تجهیزات حفاظتی پس از درمان یک بیمار با امکان COVID-19 علائم در تیز چولا ویستا مرکز پزشکی.

(مارکوس یام / لس آنجلس تایمز)

EMTs unload a patient

EMTs خالی کردن یک بیمار که ممکن است COVID-19 علائم در تیز چولا ویستا مرکز پزشکی.

(مارکوس یام / لس آنجلس تایمز)

Nurses performs a N95 fit test

پرستاران انجام یک N95 مناسب تست و پوشیدن یک آزمون کیفی هود به صورت یک عطر آزمون در ICU بال تیز در چولا ویستا مرکز پزشکی.

(مارکوس یام / لس آنجلس تایمز)

RN Sarah Barrile cares for a patient

RN سارا Barrile مراقبت برای یک بیمار با COVID-19 علائم که قرار داده شده بر روی یک دستگاه تهویه در تیز یادبود.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

RNs Shauna Stanfill, left, and Arnold Garcia

RNs, Shauna Stanfill چپ و آرنولد گارسیا برای مراقبت از مایکل وایس در تیز چولا ویستا.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

RN Linda Isidienu displays her worn-out face visor

RN لیندا Isidienu نمایش او را فرسوده صورت گیر شده است که در dinged و تمیز بارها و بارها به عنوان کادر پزشکی حفظ PPE لوازم و کار در سراسر ساعت با انتوبه بیماران مبتلا COVID-19 تیز در چولا ویستا مرکز پزشکی.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

Nurses help nurses

پرستاران به کار در سراسر ساعت به کمک همکار شاغل در داخل منفی-فشار جداسازی اتاق که در آن بیماران با امکان COVID-19 نشانه های قرار داده شده در تیز چولا ویستا مرکز پزشکی.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

RN Linda Isidienu cares for an intubated patient

RN لیندا Isidienu مراقبت برای یک بیمار انتوبه در تیز چولا ویستا مرکز پزشکی.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

A nurse gets help putting on her personal protective equipment at Sharp Chula Vista.

یک پرستار می شود کمک به قرار دادن بر روی تجهیزات حفاظت شخصی در تیز چولا ویستا.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

RN Reyna Gomez, left, communicates with Norah Pena and John Stanley

RN Reyna گومز چپ ارتباط با نورا پنا و جان استنلی که در حال مراقبت از یک COVID-19 بیمار در داخل یک منفی-فشار جداسازی اتاق در تیز چولا ویستا.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

RN Michael Manriquez, RN Linda Isidienu and Tiffany Matthews, a respiratory therapist

از سمت چپ RN مایکل Manriquez, RN, لیندا Isidienu و تیفانی ماتیوز تنفسی درمانگر با دقت دوباره یک بیمار انتوبه att تیز چولا ویستا.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن