در آستانه تاریخی از راه دور رای در مجلس جمهوری خواهان سو برای جلوگیری از حرکت

بزرگنمایی این تصویر Rep. تونی Cardenas, D-کالیفرنیا پاک میز خود را در طول یک خانه انرژی و تجارت فرعی

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Rep. تونی Cardenas, D-کالیفرنیا پاک میز خود را در طول یک خانه انرژی و تجارت فرعی در سلامت شنوایی در اوایل این ماه. گرگ نش/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگ نش/AP

بیش از 20 از اعضای جمهوری خواه کنگره و ترکیبات شکایت مجلس نانسی پلوسی و دیگر مقامات در دادگاه فدرال برای جلوگیری از پروکسی رای گیری با این استدلال که این عمل خلاف قانون اساسی است, با توجه به خانه رهبر اقلیت کوین مک کارتی.

در اوایل این ماه در مجلس به تصویب قوانین جدید است که اجازه کنترل از راه دور رای گیری و جلسات برای اولین بار در اتاق ، در زیر تغییرات از یک عضو می تواند رای به نمایندگی تا 10 از همکاران که قادر به سفر به پایتخت در طول coronavirus بیماری همه گیر.

اتاق برنامه ریزی شده است به رای پروکسی شنبه برای اولین بار از این قوانین به اجرا رفت. همانطور که از اواخر روز سه شنبه بیش از 55 عضو در زمینه اطلاع رسانی نامه با خانه کارمند از طرح خود برای رای دادن توسط پروکسی.

در بیانیه شنبه شب رهبر جمهوریخواهان کوین مک کارتی به نام پروکسی رای گیری تصمیم "بی پروا و حزبی" و گفت که ایران با اعضای تا به حال به پاسخ می دهند.

"سریع و قوی حقوقی امداد لازم است," او گفت:. "جایگزین --- تعداد کمی از اعضای دیکته کسب و کار از خانه در حالی که صدای مردم است رقیق --- غیر قابل قبول است و تنها آن را مشکل تر برای کنگره به پاسخگویی در منافع ملی است. ما باید جمع آوری."

مک کارتی پیوست در طرح دعوی در دادگاه توسط مظنونان حمله به دانشگاه استیو Scalise جیم اردن لیز چنی تام کول و 16 سایر کاربران و همچنین چهار تشکیل شده است.

پلوسی گفت: در بیانیه ای که مجلس را در دور رای گیری توسط نماینده در طول یک بیماری همه گیر "است به طور کامل سازگار با قانون اساسی است, پشتیبانی توسط کارشناس حقوقی تجزیه و تحلیل. بیشتر دیوان عالی کشور روشن ساخته بیش از یک قرن پیش که قانون اساسی سبب هر مجلسی از کنگره به مجموعه خود رویه قوانین است."

حرکت به پروکسی رای گیری مهم ترین تغییر به راه خانه آرا پس از آن نصب شده سیستم خود را به اجازه می دهد رای گیری الکترونیکی در کف خانه در سال 1973.

برای هفته قانونگذاران بحث طرح به عنوان همه گیر بدتر شده و مجبور به گسترش آن در زنگ تفریح در میان شیوع در کاپیتول هیل و به خطرات بهداشتی مورد بررسی قرار گرفتند.

خانه دموکرات نصب قوانین جدید در یک حزب تا حد زیادی خط رای از 217 به 189. جمهوریخواهان استدلال کرد که این حرکت دلار اتاق را نهادی تاریخچه و مجموعه یک سنت خطرناک.

روز چهارشنبه خانه قوانین کمیته میله میله برای نگه داشتن مجلسی برای اولین بار از راه دور شنوایی بر اساس قوانین جدید. هر پنل باید یک تمرین شنوایی و به دنبال آن دو مجازی جلسات. پس از آن مراحل تکمیل یک پنل می توانید یک نشانه گذاری توسط ویدئو کنفرانس به عنوان به خوبی.

خانه راه و وسیله کمیته نیز میله میله برای نگه داشتن خود را از راه دور اول جلسه بعد یکشنبه.

در این پانل می توانید با استفاده از Cisco Webex به برگزاری جلسات مجازی.

برای بسیاری از دو ماه گذشته اتاق به طور منظم کسب و کار تا حد زیادی هم متوقف شد و پس از تنها برگزار می شود یک تعداد انگشت شماری از آرا مربوط به کروناویروس قانون. اتاق جلسه از آنچه در حال حاضر 431 اعضا و کارکنان پشتیبانی اضافی به اثبات رسانده اند به خصوص مشکل در میان coronavirus بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب