در روز آنزاک خدمات در مستند جایگزین صفحه اصلی vigils

کانبرا استرالیا - سنتی جمعیت در سحر خدمات برای یادبود روز آنزاک در استرالیا جایگزین شد با شمع روشن vigils در d

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

کانبرا استرالیا - سنتی جمعیت در سحر خدمات برای یادبود روز آنزاک در استرالیا جایگزین شد با شمع روشن vigils در driveways و همسایه جمع آوری به گوش دادن به buglers بازی "آخرین پست."

محدودیت جمعیت و اجتماعی فاصله با توجه به کروناویروس به معنای آن است که معمول بسته بندی شده dawn خدمات در شهرستانها و شهرهای کوچک در سراسر کشور برگزار نمی شود. تعطیلات نیز جشن در نیوزیلند سالگرد نیوزیلند و استرالیا سربازان شناخته شده به عنوان Anzacs فرود در جزیره گالیپولی در سال 1915.

بیش از 10 ، 000 سرباز از دو کشور کشته شدند که در طول جنگ جهانی اول مبارزات انتخاباتی در آنچه در حال حاضر ترکیه اگر چه روز آنزاک افتخارات کشته شدگان در تمام جنگ ها.

در سرمایه های ملی کانبرا نخست وزیر اسکات موریسون گفت در یک جمعیت-رایگان یادبود خدمات داخل برگزار می شود مراسم یادبود جنگ استرالیا. یک didgeridoo صدا آغاز خدمات.

در سیدنی حومه Wahroonga, ترومپت لوئیس Ketteridge 8 و شاخ فرانسوی بازیکن فضل Colville, 16, میان یک دوجین برنج بازیکنان بازی "آخرین پست" از خود وآمد در سپیده دم قبل از 40 ساکنان مشاهده یک دقیقه سکوت.

"عجیب آن ساخته شده آن را بیشتر در حال حرکت است که مردم هنوز مایل به مناسبت روز آنزاک به جای اجازه دادن به آن توسط" گفت: resident کاترین Colville.

او گفت: جامعه با دقت نگهداری اجتماعی فاصله آنها قرار داده شده, شمع, تصاویر از خدمت اجداد و تاج های گل اهدا از مادری برگ و گل زیر یک پرچم استرالیا حلق آویز در یک درخت.

راهپیمایی و گردهمایی لغو شد, فقط برای بار سوم — آخرین بار در سال 1942 و قبلا در طول ویرانگر اسپانیایی شیوع آنفولانزای از سال 1918.

در نیوزیلند که در آن حتی سخت تر جمعیت محدودیت در محل نخست وزیر Jacinda protocol wine studio ایستاده بود در سپیده دم در جلوی خانه برتر, خانه, رهبر رسمی اقامت برای یک مراسم.

هزاران نفر در اطراف نیوزیلند شرکت در "ایستاده در سپیده دم" ابتکار عمل در یکی, Christchurch, حومه bagpiper تام دستکش استقبال خانواده ها که با حضور در هر یک از جلوی خانه با یک تفسیر از "گریس شگفت انگیز."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن