در یک روز گرم در جنوب کالیفرنیا, شهرستان خط جدا beachgoers از اقامت homers

در یک روز آفتابی در جنوب کالیفرنیا نامرئی اما بسیار رسمی خط مشخص شده تفاوت بین کسانی که جرأت به سواحل امتداد ب

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

در یک روز آفتابی در جنوب کالیفرنیا نامرئی اما بسیار رسمی خط مشخص شده تفاوت بین کسانی که جرأت به سواحل امتداد بزرگراه ساحل اقیانوس آرام در میان شیوع کروناویروس و کسانی که بیشتر در خانه ماندند.

در لس آنجلس از خط پهلو در مالیبو نقطه Dume دولت ساحل به سوی غرب و زوما سواحل چند نفر در چهارشنبه سرش می دویم. یا راه می رفت و در امتداد مسیرهای هموار. با وجود نسبی ویرانی بسیاری از عینک و ماسک. فقط چند مایل از شمال در Ventura County, اعداد بزرگتر از مردم جمع آوری شده در Point Mugu پارک ایالتی که در آن آنها بوگی-سوار شنا و surfed. چند تحت پوشش چهره خود را.

پس از هفته های غم انگیز و آب و هوای بارانی وسوسه به آمار جنوب کالیفرنیا, سواحل, با وجود دستورالعمل های دقیق به منظور گسترش ویروس باید قوی شده است که در چنین چنین جلال بکر بعد.

بسیاری از افراد را نیش از اپل. اما برخی در زمان اندک اندک خوردن.

تبلیغات

"آن را سخت به در خانه با 7 سال-کودک و خانه را ترک کند و برای هفته ها" گفت: غرب هالیوود مقیم آسیا Zukowska, 34, که پارک شده در کنار بزرگراه ساحل اقیانوس آرام خارج Point Mugu پارک دولت با شریک زندگی خود را و پسر.

"ما دنبال کرده ام اما شما را به صرف برخی از زمان در خارج بیش از حد."

اگر چه Zukowska نیست صعود 40 فوت از طریق سنگ و شن و ماسه برای دسترسی به ساحل از جاده حدود 45 بازدید کنندگان را چند با سگ. بیشتر به نظر می رسد به تمرین برخی از اجتماعی فاصله.

آتواتر ایجاد کرد ساکن کریس Sadler لذت می برد دو جایزه در روز چهارشنبه. نه تنها او را پیدا نسبتا پراکنده در ساحل Point Mugu پارک ایالتی اما 45 ساله پدر دو نیز هیجان زده برای دریافت وجود دارد در تنها 44 دقیقه است.

تبلیغات

"من فکر می کنم ما در زمین-رکورد سرعت" او پکتیا میباشد.

Sadler picnicked با همسر و فرزندان خود را. یک روز در آفتاب لازم بود, او گفت:.

"بچه ها نبوده است در تقریبا یک ماه و آنها نیاز به یک استراحت" گفت: Sadler.

سواحل فقط فراتر از Ventura County line گسترش به چنار دره اردوگاه و نزدیک به رسیدن به نقطه Mugu سنگ شامل دسترسی برای هر گروه 30 نفر به 50 نفر است. حتی یک عکس در یک ساحل با لباس شنا مدل های نما در اطراف روشن, زرد, مک لارن, مسابقه ماشین حتی به عنوان موارد COVID-19 ادامه به افزایش در این شهرستان است.

تبلیغات

525123_ME_0415_HOTTEST_DAY_GEM_004.jpg

مانوئلا Sichau از سانتا مونیکا برخوردار اجتماعی دور لوتی مشرف Point Mugu پارک ایالتی در طول روز از این بیماری همه گیر کوروناویروس در امتداد ساحل اقیانوس آرام بزرگراه در شهرستان ونتورا شهرستان ونتورا در روز چهارشنبه. Point Mugu پارک دولت شده است به طور موقت بسته و از آوریل 7 در تلاش برای جلوگیری از ملاقات موج برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus.

(Genaro ملینا/لس آنجلس تایمز)

این همه با وجود تغییرات برای مبارزه با گسترش COVID-19 از جمله بسته شدن پارک ایالتی. شهرستان نیز ممنوع گردهمایی از دو یا چند نفر در خارج از خانه های خود.

فقط جنوب در L. A. شهرستان یک گروه از کلانتر نمایندگان غریق و داوطلبان خار سواحل آشکارا نگه داشتن یک چشم را برای scofflaws.

یک کلانتر رزمناو گذشت یک ورودی به زوما ساحل تقریبا هر 20 دقیقه در حالی که یک داوطلب کلانتر مستقر شد در یک دسترسی از راه دور راه به سوی غرب امتداد ساحل.

تبلیغات

نظارت نگه داشته و بازدید کنندگان ساحل. فراتر از این امواج بسته دلفین ها cavorted.

مالیبو ساکن الن Burson, 62, یکی از تعداد کمی از مردم راه رفتن در امتداد ساحل.

"من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این" Burson گفت. "من زندگی در اینجا برای مدت پنج سال به دیدن این ساحل بسته و خالی باور نکردنی است."

Burson راه می رفت از حومه زوما ساحل به سوی غرب ساحل با دوست 56 ساله وست لیک ویلج ساکن جنیفر Grimes.

تبلیغات

دو گذشت چند هشدار در امتداد سواحل خود را اعلام بسته شدن از جمله در 42 اینچ قرمز تیرهای قرار داده شده در حدود 20 فوت از هم جدا و در پارکینگ نشانه. نیز وجود دارد دو بزرگ سفید آگهی ها در نزدیکی یک سوی غرب ساحل پارکینگ.

"این است که حقیقی" Grimes گفت: از بی ثمر سواحل است. "من فقط نمی انتظار می رود این است."

بسیاری از بازدید کنندگان به L. A. شهرستان سواحل عینک برخی از مرتب کردن بر اساس صورت پوشش — خروج از اکثر افرادی که جرأت بر روی Point Mugu امور خارجه پارک سواحل است.

کریس Kuan, 48, گفت که او از ترس پیمانکاری COVID-19 در حالی که آهسته دویدن در امتداد نسبتا خالی کشش نزدیک به سوی غرب ساحل.

تبلیغات

هنوز 13 سال مالیبو resident گفت که به دنبال اقدامات احتیاطی.

"برای من این فوق العاده است برای خالی ساحل و به اجرا تنهایی," او گفت: "اما ما باید به مراقبت از یکدیگر و جلوگیری از انجام کارهایی که می تواند صدمه زدن به افراد دیگر است."



bitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن