اوکلاهما قطره به اتهام قتل در خودرو مرگ و میر کودکان

TULSA, Okla. - یک اوکلاهما دفتر دادستان منطقه اخراج دو اتهام قتل در برابر مردی که دو فرزند مرده در یک وسیله نق

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

TULSA, Okla. - یک اوکلاهما دفتر دادستان منطقه اخراج دو اتهام قتل در برابر مردی که دو فرزند مرده در یک وسیله نقلیه پس از دادستان تعیین می شود کودکان قبیله ای تاریخ است.

این Tulsa County دفتر دادستان منطقه کاهش یافته و هزینه ظ روز شنبه در برابر داستین لی دنیس, 31. او رو دو درجه دوم جنایت به اتهام قتل پس از ژوئن مرگ و میر کودکان خود را, رایان و Tegan این تولسا جهان گزارش شده است.

هفته گذشته دیوان عالی کشور حکم داد که یک تکه بزرگ از شرق اوکلاهما باقی می ماند یک آمریکایی هندی رزرو معنی که اوکلاهما دادستان فاقد اقتدار به دنبال پرونده های جنایی در برابر آمریکا متهم در بخش هایی از ایالت اوکلاهما از جمله بسیاری از تولسا.

"به قرار دادن تلاش است که اجرای قانون را در این تحقیقات به دلیل آنچه که ما در اصل تا به حال از طریق آن را باید ویرانگر برای قربانی — من احساس می کنم بد برای او گفت:" دادستان منطقه استیو Kunzweiler, مرجع Tegan و رایان مادر, Cherokee ملت شهروند که در روز دوشنبه ارائه اطلاعات در مورد کودکان وضعیت به مقامات.

دادگاه پرونده را شناسایی نمی کند دنیس به عنوان یک قبیله ای شهروند اما دادستان فدرال تعیین می شود در سال 2010 که دولت هنوز صلاحیت به دنبال موارد زیر موجود به طور کلی جرایم قانون اگر یک قبیله ای شهروند است که قربانی یک جرم و جنایت در قبیله ای زمین اما این اتهام مجرم است نه ثبت نام در یک.

دنیس شده بود از زندان آزاد شده در شخصی تعهد باند که Kunzweiler گفت: در ماه گذشته تا حدودی به دلیل نظارت فیلم نشان داد که کودکان وارد دنیس " کامیون خود را.

یک سند علیه دنیس روز جمعه گفته است که او متعهد کودک غفلت "خواب به ساعت در طول روز زمانی که او تنها سرپرست" که منجر به مرگ آنها.

دنیس گزارش داد که او و بچه ها سوار به فروشگاه قبل از بازگشت به خانه که در آن او برای چهار یا پنج ساعت است. پلیس گفت که او به آنها گفت که او را نمی بینم کودکان هنگامی که او از خواب بیدار شد اما او بدن خود را در کامیون خود را به تختهای آورده و آنها را در خانه خود.

سایت گزارش قتل است که در داخل مرزهای Muscogee (نهر) ملت.

Kunzweiler گفت دفتر او تماس باراک اوباما در تولسا به آنها را تشویق به بررسی دنیس " مورد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن