Ohio State بازیکنان فوتبال به حالت تعلیق به اتهام تجاوز به عنف و آدم ربایی

این عکس ها ارائه شده توسط Franklin County Ohio کلانتر نشان می دهد Jahsen Wint (سمت چپ) و امیر I. Reip

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398

این عکس ها ارائه شده توسط Franklin County Ohio کلانتر نشان می دهد Jahsen Wint (سمت چپ) و امیر I. Reip (سمت راست). پلیس می گویند این دو دانشگاه ایالتی اوهایو بازیکنان فوتبال به اتهام تجاوز به عنف و آدم ربایی است. Franklin County Ohio کلانتر از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Franklin County Ohio کلانتر از طریق AP

به روز شده در 6:03 p. m. ET

یادداشت سردبیر: این گزارش شامل شرح اتهام تجاوز جنسی.

دو دانشگاه ایالتی اوهایو بازیکن فوتبال بازداشت شدند تجاوز به عنف و آدم ربایی اتهام چهارشنبه پس از چه محلی پلیس را به عنوان یک خشونت برخورد جنسی با یک زن در هفته گذشته. مردان در حال برنامه ریزی برای arraigned در درجه اول به اتهام جنایت پنج شنبه.

پلیس متهم 21 ساله امیر Riep و Jahsen ز هر دو آنها در Buckeyes' بزرگ ده تیم قهرمانی این فصل است.

این اتهامات به طور بالقوه یکی دیگر از لکه دار کردن برای یکی از کشور نخبگان فوتبال کالج برنامه های که به طور معمول تولید بالا پیش نویس NFL چشم انداز.

در سال 2018 سابق ایالت اوهایو سر مربی تیم فوتبال شهری مایر اعلام کرد او گذاشت و پس از یک فصل که شروع شد با سه بازی تعلیق خود را برای دست زدن به اتهامات سوء استفاده های داخلی توسط یک عضو از کارکنان مربیگری خود.

زمان سر مربی Ryan بعد اعلام کرد که او تا به حال اخراج Riep و ز از فوتبال برنامه. "من نمی ساخت هر گونه بیانیه ای به اتهامات جنایی," او گفت: "اما روشن است که آنها هم زندگی نمی کنند تا به استانداردهای ما و انتظارات من. در بخش دو و میدانی را مطمئن شوید که آنها هر دو همچنان برای دسترسی به سلامت و رفاه منابع در دسترس به دانش آموزان و دانشجویان ورزشکار. با توجه به ادامه تحقیقات جنایی من نمی خواهد اظهار نظر بیشتر است."

با توجه به استشهاد ظ توسط کلمبوس کارآگاه پلیس جاشوا مارتین این حادثه صورت گرفت حدود 9:45 p. m. on Feb. 4 در یک آدرس در حدود نه کیلومتر از ایالت اوهایو را در محوطه دانشگاه.

با توجه به شکایت Riep بود با یک زن با او شروع به شرکت در رضایت طرفین ، اما پس از مقدار نامعلومی از زمان شرح داده شده در استشهاد به عنوان "مختصر" زنان اعلام کرد او را نمی خواهید به ادامه.

در برخی از نقطه این شکایت می گوید: ز وارد اتاق و Riep پرسید اگر هم تیمی خود را می تواند به عضویت این دو است.

شکایت کیفری مدعی Riep برداشت زن از گردن وادار کردن او به دست ها و زانو های قبل از تجاوز به او. به عنوان Riep دوخته زن در محل Wint, مجبور, زیر کلیک در دهان بر او. زن قادر بود به طور موقت دفع Wint اما او قادر بود به زور خود را بر روی او دوباره.

استشهاد ادامه می دهد که "پس از چند دقیقه هر دو طرف متوقف شد" اما Riep سپس خواستار آن است که زن را به یک ویدیو ضبط و گفت که برخورد رضایت طرفین بود. او سپس سوار شد.

Riep cornerback و Wint که بازی ایمنی در Buckeyes تیم که رفت و شکست نخوردگان در ده کنفرانس در سال 2019 برنده شدن در یک سوم راست کنفرانس قهرمانی. این تیم از دست داد در فوتبال کالج حذفی نیمه نهایی به کلمسون 29-23.

با توجه به ESPN هر دو Riep و Wint در حال ورود به ارشد خود را فصل به فصل در ایالت اوهایو. Riep به نظر می رسد در 37 Buckeyes بازی در حالی که Wint در 35.

در مورد قبلی مایر, سرمربی سابق و فعلی دستیار مدیر دو و میدانی برای دانشگاه اخراج ژاک Smith, دستیار مربی در سال 2018 است. در آن زمان اخباری که اسمیت همسر سابق اعطا شده بود خشونت منظور حفاظت در برابر او. در حالی که تصدیق در زمان او "باید انجام شود بیشتر" مایر گفت که او و کارکنان خود را بی اطلاع از هر گونه اتهامات سوء استفاده های داخلی توسط اسمیت.

به عنوان NPR گزارش ایالتی اوهایو پرس و جو پیدا کردم مایر آگاه شد از خشونت خانگی اتهامات در اوایل سال 2015.

یکی دیگر از سابق OSU سر مربی جیم Tressel, استعفا داد و در سال 2011 پس از فرا گرفته در رسوایی مربوط به چند بازیکن بودند که متهم به دریافت نامناسب هدیه, فروش, قهرمانی حلقه یا معاملات دیگر خاطرات به صورت نقدی و خالکوبی.

شما می توانید به عنوان خوانده شده استشهاد برای Wint و Riep زیر.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب