اوهایو خانه حذف و جایگزین به تازگی تحت تعقیب لری سرپرست خانوار به عنوان سخنران

بزرگنمایی این تصویر دولت Rep. لری سرپرست خانوار تصویر از خروج از دادگاه فدرال پس از یک جلسه اولیه در

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دولت Rep. لری سرپرست خانوار تصویر از خروج از دادگاه فدرال پس از یک جلسه اولیه در 21 ژوئیه برداشته شد و به عنوان جایگزین اوهایو مجلس زیر کیفرخواست خود را در روز پنج شنبه. جی LaPrete/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جی LaPrete/AP

ساعت پس از رای گیری به اتفاق آرا به حذف لری سرپرست خانوار به عنوان سخنران روز پنج شنبه اعضای اوهایو در مجلس نمایندگان منتخب دولت Rep. باب Cupp به جای او.

سرپرست خانوار دستگیر شد هفته گذشته در ارتباط با 60 میلیون دلار اخاذی با تهدید توطئه مربوط به یک 2019 نیروگاه هسته ای نجات بیل که او به پاس گفته در ازای پرداخت. روز پنج شنبه یک هیئت منصفه فدرال تحت تعقیب سرپرست خانوار با توطئه برای ارتکاب racketeering شارژ مجازات به 20 سال زندان.

عضو ایستگاه WOSU گزارش می دهد که در مدت کوتاهی بعد از آن کیفرخواست اعلام شد, speaker pro tempore به نام خانه به جلسه برای حذف رای دادن. حرکت تصویب 90-0.

"وجود دارد یک مسئولیت است که می آید با برگزاری چنین عنوان و نقش رهبری و ستایش می کنم این عضو مجلس نمایندگان برای گرفتن اتهامات اخیر به طور جدی و به سرعت در حال حرکت در این موضوع" اوهایو حزب جمهوری خواه رئیس جین Timken در بیانیه ای گفت. "Ohioans شایسته نمایندگی است که آمیخته با حرص و آز و یا فریب."

جمهوریخواهان کنترل مجلس رای ندادند که آیا به اخراج سرپرست خانوار از قوه مقننه WOSU گزارش و او در حال اجرا است unopposed برای انتخاب مجدد در پاییز.

خانه اعضای reconvened بعد در روز برای انتخاب رئیس جدید مجلس. Cupp تنها نامزد برای موقعیت پس از او باقی مانده حریف مدت محدود speaker pro tempore جیم ساقی انصراف نام خود را از نظر.

نهایی شمارش شد 55-38. خانه رهبر اقلیت امیلیا قوی Sykes در بیانیه ای گفت که هر عضو دموکراتیک حزبی رای دادند در برابر Cupp.

Cupp که نشان دهنده Lima, سابق چهار دوره سناتور ایالت و اوهایو دادگاه عالی عدالت. او در حال حاضر در خدمت اصطلاح سوم خود در اوهایو ،

پس از پنج رأی او قسم خورده در اوهایو دیوان عدالت Judi فرانسه.

"این یک افتخار بزرگ برای رهبری این مجلسی" Cupp گفت: در یک آدرس به مجلسی با توجه به WOSU. "با عرض پوزش از آن است که در چنین شرایط دشوار و تلاش و بی سابقه ای در برابر این حال اما من تعهد به انجام این کار شرافتمندانه و منصفانه و فروتنی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب