اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine: 'ما باید به کمک از دولت فدرال'

بزرگنمایی این تصویر اوهایو فرماندار مایک DeWine دیده می شود در ماه فوریه در کلیولند. او گفت: NPR دول

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

اوهایو فرماندار مایک DeWine دیده می شود در ماه فوریه در کلیولند. او گفت: NPR دولت در حال رفتن به نیاز به کمک از دولت فدرال برای پاسخ دادن به تعداد زیادی از مردم از کار. تونی Dejak/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تونی Dejak/AP

هزاران نفر از Ohioans از کار هستند و در اولین روز کامل از یک ایالت stay-at-home منظور کنترل گسترش coronavirus. روز سه شنبه گفته حداقل 564 موارد و هشت مرگ و میر.

خاموش شدن غیر ضروری از کسب و کار است که با داشتن یک اثر عظیم. تقریبا 140,000 مردم زمینه برای مزایای بیکاری در اوهایو در هفته گذشته در مقایسه با کمتر از 5000 تا یک هفته قبل است.

کالیفرنیا ، مایک DeWine می گوید دولت است که مصرف دو آهنگ برای مبارزه با کروناویروس — ترغیب ساکنان به ماندن در خانه برای محدود کردن عفونت های جدید در حالی که به طور همزمان افزایش ظرفیت بیمارستان. "ما بسته کردن در مورد همه چیز است که ما واقعا در دولت می تواند تعطیل," او گفت:.

در اینجا برخی از Ailsa چانگ مصاحبه با DeWine در همه چیز در نظر گرفته, در اوهایو بحران بیکاری:

شما فقط می توانید ما را به سرعت در چه تعداد در حال حاضر ... از مردم برای پر کردن بیکاری در اوهایو?

ما تا به حال تعداد عظیمی. من نه در جایی که آنها هستند. اما به عنوان شما می توانید انتظار شما انتظار می رود زمانی که شما شروع به بسته شدن کسب و کار مردم در حال تلاش برای درخواست بیکاری است. و شما می دانید که رک و پوست کنده این منطقه که در آن ما واقعا نیاز به کمک از دولت فدرال است. و ما باید افرادی که پرداخت نمی کند به بیکاری شما می دانید مردم که برای آمدن به رده های مختلف [از جمله به عنوان پیمانکاران مستقل]. ...

گاهی اوقات آنها بسیار کوچک کسب و کار ... آنها یکی دو نفر. تنها فرد شاغل بسیاری از زمان, اما آنها به لحاظ فنی در حال پیمانکار مستقل پیمانکار مستقل.

بنابراین شما آن را به عنوان یک چالش واقعی برای اوهایو قادر به ساحل تا منابع به جذب تمام این هزاران و هزاران نفر از مردم بیشتر از بیکاری در حال حاضر ؟

اوه کاملا. نگاه ما رو به کمک از دولت فدرال شما می دانید برخی از چیزهایی که دولت فدرال در کنگره شده است صحبت کردن در مورد. که خواهد بود یک چیزی. که کمک بزرگی خواهد بود اگر آنها می تواند کمک کند تا در آن منطقه است. منظورم این است که نگاه ما یک قانون اساسی ممنوعیت چاپ پول, پس به صحبت می کنند. منظورم این است که ما نمی تواند انجام دهد. ما نمی توانیم اجرا کسری.

بنابراین ما در حال حاضر دستور داد تمام اعضای کابینه به کاهش است. و ما منجمد تعداد افرادی که استخدام می شود. و ما ... منجمد صرف.

گوش دادن به صوتی کامل این مصاحبه را در اینجا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب