مقامات اصرار فلوید معترضان به کروناویروس آزمون

نیویورک - به عنوان شهر نیویورک آماده برای بازگشایی پس از بیش از دو ماه coronavirus خاموش شدن توافق لغو حکومت ن

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399

نیویورک - به عنوان شهر نیویورک آماده برای بازگشایی پس از بیش از دو ماه coronavirus خاموش شدن توافق لغو حکومت نظامی که در محل قرار داده شد در بحبوحه تظاهرات خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است. اما آنها نیز خواست که تظاهرکنندگان آزمایش COVID-19.

"یک تست دریافت کنید. دریافت آزمون" نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو مردم خواست که با شرکت در تظاهرات و راهپیمایی در حافظه جورج فلوید.

او گفت: دولت برنامه ریزی شده برای باز کردن 15 تست سایت های اختصاص داده شده به معترضان به طوری که آنها می توانید نتایج به سرعت.

"من عمل به عنوان اگر شما در معرض, و من می مردم بگویید که شما در حال تعامل با فرض کنیم من مثبت برای ویروس" کومو اضافه شده است.

تماس شبیه به آنچه مقامات در شهرهایی مانند سیاتل و سان فرانسیسکو و آتلانتا ساخته شده اند پس تظاهرات گسترده با رایگان تست برای معترضان که ممکن است در معرض ویروس.

"وجود دارد یک بیماری همه گیر در رفتن وجود دارد. مردم را از آن آگاه هستند. من فکر نمی کنم هیچ یک از ما فراموش کرده اند که اتفاق می افتد," Jennifer کوتا بود که اعتراض در سیاتل و حومه گفت: KCPQ-تلویزیون. "این هنوز هم یک خطر بسیاری از مردم مایل به گرفتن."

ایالات متحده منجر جهان با حدود 110,000 تایید ویروس-مرگ و میر مرتبط با ایالت نیویورک حسابداری برای بیش از 30000 پس از همه گیر شروع شد و با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

شهر نیویورک آماده برای ورود به فاز اول آن از بازگشایی بعد از خاموش شدن و با توجه به همه گیر. بین 200,000 400,000 و مردم در حال انتظار برای بازگشت به محل کار در روز دوشنبه بسیاری از با استفاده از یک سیستم مترو است که بسیاری از نیویورکی اجتناب از ماه مارس به دلیل شرایط شلوغ.

در یکشنبه, شهردار, بیل د Blasio برداشته شهرستان را 8 بعد از ظهر حکومت نظامی در محل قرار داده برای Floyd تظاهرات.

"شب گذشته بهترین بود, تا کنون," de Blasio به خبرنگاران گفت:. "ما تا به حال بزرگترین تعدادی از معترضان بدترین دستگیری کمترین مشکلات و متقاعد شده است که من در آن زمان برای حکومت نظامی برای از بین برود. من به هیچ وجه قصد آوردن آن را به عقب."

او می گوید که این شهر هنوز بحث که آیا برای اجرای خیابان تعطیلی بعد در روز. او همچنین گفت که او "نا امید" توسط تعداد زیادی از افسران پلیس بودند با پوشیدن ماسک و توصیف آن به عنوان درد به افرادی که ممکن است درک و اجرای قانون بود "ايميل" اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

پلیس شهر نیویورک به عقب کشیده و در اجرای مقررات منع رفت و آمد شنبه نیز هزاران تن به خیابان ها و پارک ها در اعتراض به Floyd مرگ است.

تظاهرات در سراسر این کشور در روز شنبه بودند شاید بزرگترین روز بسیج پس از فلوید درگذشت مه 25 در دست یک مینیاپولیس افسر پلیس است. مشارکت مردم ادامه داد: در سراسر جهان روز شنبه حتی به شهرستانها ایالات متحده برداشته حکومت تحمیل میان هفته گذشته اسپاسم آتش سوزی ضرب و جرح و سر و صدا-و-گرفتن حملات در کسب و کار. روزهای اخیر از ایالات متحده تظاهرات شده اند اکثریت صلح آمیز است.

فلوید بدن وارد در تگزاس برای نهایی یادبود گفت: هوستون رئیس پلیس هنر اکودو. یک مشاهده است که برنامه ریزی شده برای روز دوشنبه در هوستون به دنبال خدمات و تدفین سه شنبه در حومه پرلند.

فلوید 46-سال-را-از-کار لی لی جان بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای چند دقیقه حتی پس از متوقف پاسخ. مرگ او الهام گرفته از اعتراضات بین المللی و کشیده جدید توجه به درمان آفریقایی آمریکایی ها توسط پلیس و نظام عدالت کیفری.

دیگر خاطرات جای گرفته اند در مینیاپولیس و Raeford کارولینای شمالی در نزدیکی که در آن فلوید متولد شد.

در واشنگتن دی سی ده ها تن از نیروهای گارد ملی از کارولینای جنوبی دیده می شد چک کردن از خود هتل پنج شنبه مدت کوتاهی قبل از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی او به منظور خروج آنها از پایتخت کشور است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مغلوب ساختن پیشی جستن دستور داد گارد نیروهای خود را به واشنگتن به "تسلط" خیابان پس از برخی اعتراضات فلوید مرگ خشونت تبدیل شد. شهردار این شهرستان به نام تهمت هفته گذشته برای خروج نیروهای خارجی در میان روز تا حد زیادی از تظاهرات صلح آمیز است.

در تازه تغییر نام Black Lives Matter پلازا در نزدیکی کاخ سفید معترضان مطرح شده با اشاره خیابان و بلوک زرد حروف نقاشی در پیاده رو توسط شهرستان. به عنوان یخ کامیون کرم شعر مخلوط با اعتراض چت, منطقه شهری, اداره پلیس تا به حال جایگزین اجرای قانون فدرال افسر و سرباز گارد ملی.

در روز شنبه یک گروه کوچک از تظاهرکنندگان را سرنگون کرد و یک مجسمه از یک مؤتلفه کلی در ریچموند, ویرجینیا, پایتخت سابق کنفدراسیون. ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم متعهد به حذف یک مجسمه ژنرال رابرت E. Lee روز پس از فلوید تظاهرات.

در خارج از ایالات متحده:

— جمعیت حدود 10,000 بسیاری در ماسک صورت پر میدان را در جلوی در اصلی دادگاه در بروکسل برگزاری رز سفید و نشانه decrying نژاد پرستی. "شما فکر می کنم شما خسته شده از شنیدن درباره نژادپرستی? ما خسته از تجربه آن" خواندن یک پلاکارد برگزار می شود تا توسط یک جوان سیاه زن است.

— در ایتالیا سرمایه مالی میلان چند هزار نفر در بسیج علیه نژادپرستی در خارج از ایستگاه قطار مرکزی بسیاری از آنها مهاجران آفریقایی یا فرزندان مهاجران که می خواهید برای دیدن اصلاحات ساخت آن را آسان تر برای دریافت تابعیت. یکی از برگزار نشانه ای گفت: "من مبارزه برای بچه های من."

— معترضان فراوان توسط هزاران نفر در خارج از gleaming جدید سفارت آمریکا در لندن که در آن دانشجو دارسی بورن گفت: این تظاهرات که در مورد "بیش از جورج فلوید بیشتر از امریکا اما نژاد پرستی در سراسر جهان است."

— هزاران نفر با پوشیدن ماسک در برابر ویروس فراوان مسالمت آمیز در اسپانیا در شهرهای اصلی از جمله در سفارت آمریکا در مادرید برای محکوم کردن نژادپرستی و شعار: "پلیس قاتل!" و "نه عدالت بدون صلح!" اعتراض نیز برگزار شد در یک میدان مرکزی در بارسلونا.

___

Kruesi گزارش از نشویل ، آسوشیتد پرس نویسندگان در سراسر جهان کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن